Új hozzászólás Aktív témák

  • luke30

    tag

    Az én történetem:
    Rendeltem május 6-án Kínából egy tv stick-et 29,49 USD-ért amit természetesen ugye a vám megfogott és bekérte a papírokat. Ezt máj. 26-án a postaimport@posta.hu -ra beküldtem, amire kaptam is visszaigazoló levelet hogy intézik a vámeljárást. A TrackChecker alkalmazást jun. 3-án jelezte hogy a vámeljárás lezárult, a küldemény feldolgozása folyamatban. Gondoltam minden oké majd csak megkapom a csomagot. DE NEM. Ma jött egy bejegyzés az alkalmazásban hogy a csomagot visszafordították, mert nem kerestem. GYors telefon a postára, hölgy látja hogy tényleg csomag visszafordítva. Mondom ezt én is látom de miivel nem kaptam semmilyen értesítést, se e-mail, se sms, se papír alapút mégis honnan tudnám hogy mehetek érte. A válasz hogy ezt Ő is furcsállja, mert tényleg nem lát semmilyen bejegyzést hogy értesítettek volna bármilyen módon. Na kérdem hogy akkor mi a teendő ilyenkor, mire a válasz hogy próbál e-mailt írni a posta kicserélő központnak ill. ferihegyre, és ha szerencsém van akkor még nem zárták a konténert és visszaviszik az 1 számú postára(Kispest) ahova kértem. 1.100.- forint. :D Mondom mi van? Erre hogy ez ennyibe fog kerülni és ezt nekem kell majd kifizetni, persze ha szerencsém van és nem zárták a konténert.
    Kis veszekedés után végül kértem, volt adategyeztetés(természetesen minden adat név,cím,telszám,e-mail címet tudtak) és abban maradtunk hogy mivel Ő sem kap semmilyen értesítést hogy sikeres volt kérelem, engem sem értesítenek hogy sikerült e visszafordítani az említett postára a csomagom. :DD Magyar Királyi Posta 2021.

    "Csak akkor beszélj ha a mondanivalód értelmesebb a csendnél." - Mahatma Gandhi.

Új hozzászólás Aktív témák