Új hozzászólás Aktív témák

  • sphe

    senior tag

    válasz silvergod #167155 üzenetére

    Nekem is pont most volt egy hasonló sikertelen dispute esetem, hogy 3 tracking oldal és az Aliexpress tracking szerint egyáltalán nem, de a dispute judge szerint a postán várja a csomag az átvételt. Postától kérek igazolást és fake tracking information okkal kérek a customer service-en keresztül egy dispute appeal -t

    Amúgy kezd tököm tele lenni az alival, hogy kilistáz egy keresésre több terméket, ár szerint sorba rendezem, és aztán a termeklap opciók részén kiderül, hogy valami irreleváns tartozék vagy gagyi verzió kerül annyiba ,aminek a termékhez köze sincs, míg a keresett terméket (mint opciót, általában color néven) valójában átlagár felett kínálja. Vagy kiírja, hogy shipping 0.79 USD, viszont mire a pénztárhoz ér a kosárban lévő egyetlen termék, már 3.28 USD lesz a szállítás és nem engedi átállítani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák