- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux - haladóknak
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #151834 üzenetére
Jah, volt a totalcarban, T5 transporterben, elég öngyilkos motor.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #151875 üzenetére
Repedt az is, mindegyiken repedt.
-
Mágus2
Közösségépítő
S8 4.2 V8 finomságok vol.1:
Kormányszervó:
Igen, ez a fedő lyukas és folyik a szervófolyadék orrán-száján, de már gyártás alatt az alkatrész. CNC a barátunk...
Ha valaki odajön hozzád, hogy ki kell neki cserélni a kormányszervót A8, vagy S8-ban, veszel egy vascsövet és pofánfágod, ahogy csak bírod. Nem kis meló kioperálni azt a szart egy öreg szarból, amin minden csavar is szar és még csak nem is látni mindet.
Mindenki nyugodjon meg, kuplungot is cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #151881 üzenetére
Közben perze volt két fabia, egy roomster, egy octavia, meg egy punto. Mindegyik más nyavajával.
Pl egyik fabia mindkét oldalon szétszakadt futómű szilenttel...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zszp5 #151950 üzenetére
Szépen leírtad a jelenséget. A kapcsolóval lesz gond, ami egybe van építve az adott cikkszám alatt szereplő csat foglalattal. Több ilyet javítottam, mindenkinél a kapcsoló volt a gond. Ha kábelhiba lenne, random jelentkezne, nem hőmérséklettől függően. Nem 100%, látatlanban soha ne várj ilyen biztos számot, de közel van hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #151984 üzenetére
Olyan nincs, hogy két cikkszám alatt teljesen megegyező alkatrész legyen, max felcserélhető. Pl. a 288 és a 312 tárcsa felcserélhető, mert a betét megegyezik, a fékező felület is megegyezik, csak a 312-es tárcsán ki van tolva a középponthoz képest. Na de itt jön a csavar. A 288 átépíthető 312-vé a nyereg tartó cseréjével, de nem megegyező vele, mert a 312-eshez nagyobb átmérőjű fékmunkahenger is járt a nyeregben. Szóval működni fog, de nem lesz olyan fékhatás, mintha a nyerget is cserélnéd, ami szemre megegyezik de cikkszámban nem és a munkahenger méretében van a kutya elásva. Erre tippelek a 345 esetében is, de utána kellene néznem, hogy egyáltalán felcserélhető-e...
TIGI
Nem, felül és van két csavar a díszburkolat alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kaszaking #151973 üzenetére
Évjárat?
palee69 Meg kell nézni a hibatárolót, de szerintem koszos a fojtószelep, kipucolni, tanult értékeket törölni és újra tanítani.
Reggie0 Valami baj van a fékkel vagy a kerékaggyal, amit a nagyobb tárcsa sem fog megoldani.
Meg kell mérni a tárcsát, hogy mennyit üt, majd levenni és megmérni a kerékagyat is. Ebben a konkrét esetben, tárcsa, betét, kerékagy és kerékcsapágy is kuka volt, mert szorult a féknyeregben a dugattyú és állandóan melegítette a tárcsát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz palee69 #152006 üzenetére
A fojtószelepház része az alapjárati léptetőmotor, nem cserélhető külön, mint a régi központi befecskendezősöknél. Ezért kell a szelepet tisztítani, mert kevés levegőt kap a motor zárt állapotban. Ezért is fullad le.
tomcsi23 Ezredekben mér a cucc és 4 ezred van megengedve, nem a vissza a jövőbe óratekergetés.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bendeguz76 #152013 üzenetére
Melyik ventillátor?
-
Mágus2
Közösségépítő
Benyinpumpa zúg? A nem gyári riasztók azt szokták tiltani, amint elfogy a nyomás a rendszerből, leáll. Persze simán megadhatta magát a pumpa is, vagy a reléje vagy a gyujtáskapcsoló, vagy még 100 másik dolog. Ötlet van, de két dolgot érdemes ellenőrizni, eljut-e a benzin a motorig és van-e hozzá szikra.
Morris Nem normális a dolog, rossz a kar vagy a kormány elektronika ami vezérli az ablaktörlőt, vagy beázott, esetleg sérült valamelyik kábelköteg.
Mi ez? Elszaporodtak a problémák tavasszal. Tomcsi23, számolod még? Mennyivel tartoznak az arcok?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #152054 üzenetére
Mert mind social edition. Ha rendes lenne, amiben van esőérzékelő, csak akkor töröl, amikor kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #152066 üzenetére
Mi az,hogy S-line os? A betétek és a tárcsák márkája érdekel. Gyári audi?
Doki16 Nem bír ki annyit a többi, max 1,5 év és megint kérdezgetni kezded, hogy 1,5 év múlva eladnád, addig járhatsz-e vele így. Többször már nem fogom leírni, azt csinálsz vele, amit akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #152069 üzenetére
Jobb hátsó sárvédő biztosan volt fényezve, de talán a bal hátsó is. Hátulja volt törve. Meg az első lökös fényezve. Mindegyik fényezés egy ember munkája, egyszerre lett csinálva.
Ezen az oldalon többet agyalt a mester, ezért nehezebb észrevenni, de megfelelő szögből szépen látni, hogy az ajtót is megtüsszentette.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #152057 üzenetére
Ezt az esőérzékelős nagyon elegánsan oldja meg. Ha egyes állásban van a kar, ami automatát jelent az elsőérzékelőnek, akkor nagy zuhiban hátramenetbe kapcsolva letörli a hátsó ablakot is, ha csak csepereg, akkor nem. Ezt a funkciót nem tudják az esőérzékelő nélküli rendszerek. Ezért az mindig töröl, akkor is, ha csak éppenhogy csepereg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #152098 üzenetére
Nincs. 03C105269K
Doki16
Krómozott tárgyakat erős tisztítószerrel ne tisztítsunk, mert megtámadja a krómot, s az elveszti fényességét és foltos lesz. De ne használjunk mosószódát se. A sóval is csínján bánjunk, mert karcol. A zsíros szennyeződést mosogatószerrel vagy paraffinnal nedvesített ruhával, enyhe dörzsöléssel tisztítsuk. A krómozott felületre ráégett zsírt iszapolt krétával, ill. sziksóval távolítsuk el.
Az autónk króm alkatrészeit lisztbe mártott ronggyal átdörzsölve tehetjük ragyogóan tisztává.
A krómozott tárgyakat általában nedves puha ruhával tisztítsuk, és száraz ronggyal töröljük fényesre. Ha nagyon szennyezettek, enyhe szappanos vízzel mossuk le vagy dörgöljük kicsavart citrom héjával őket. Ha a lemosott vagy elmosogatott tárgy foltos marad, a felületét utólag töröljük át alkoholos ronggyal. A foltok eltűnnek. Ha pedig a krómfelületet szalmiákszeszes kendővel átdörzsöljük, sima és csillogó lesz. A krómozott csapról a vízkövet ecettel, ill. citrommal távolítsuk el. Ha a vízkő feloldódott, dörzsöljük le, majd mossuk tisztára, végül száraz puha ronggyal töröljük szárazra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ukrajnai háború
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Alkoholista nevelde
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen