-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148753 üzenetére
Úgy vetted a tengelyt, hogy AVB-be való? Vagy csak találomra?
038109101R kell neked, semmi más.
Fenéket járt szépen, nem járt szépen, nem is indult szépen, nem is ment szépen, csere óta erre panaszkodsz.
Új tengelyt vegyél, ne ezeket a használt szarokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148759 üzenetére
Akker ez szerinted szépen járt? Ok, nem vitatkozom.
Majd ha bent lesz minden, méress kompressziót, és ha maradtak a régi értékek, gyújtsd fel a pitsába.
A DPF tengelye több anyagot tol és bedolgozza az olajtöltetbe is. Biztos nem kopott szét tőle, de azért mi ha mégis. Mennyit spóroltál a használt tengelyen az újhoz képest?
Egyenlőre nem venném le a fejet, hátha.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #148769 üzenetére
Ne gondold, hogy örülök a más bajának. Azon mulatok, ahogy most megváltoztak a hozzászólásaid, mióta kiderült a probléma. Akinek csak tudok, segítek, pedig sokszor nem kis erőfeszítést igényel pontos választ adni a kérdéseitekre és sokszor még utólag én vagyok a rossz. Meg sem köszönik és meg sem fogadják a jó tanácsokat.
Sokszor érzem úgy, hogy feleslegesen tépem a billentyűzetet.
Nem véletlenül rugózok a szépen járt mondatodon, hallottál már szépen járni PD-t, ami tényleg szépen jár? Majd ha jön olajcserére az ismerős B6 paszuly, mutatok neked videót. Lezárt géptetővel olyan finom hangja van, hogy magamnak ismegvenném(BXE).
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148800 üzenetére
Semmit nem mond ennek a motornak az állapotáról, ha fordulaton leszívja az ugráló kupakot, akkor visszatérünk rá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148852 üzenetére
Az XZN gondolom megfordult benne, vagy belehegeszted vagy lefúrod, ha olyan kemény, ahogy írod, akkor inkább hegeszteni.
Vagy veszel egy ilyet:[link] Ebben fogak vannak, amik beleharapnak a gömbölyű csavarfejbe kívülről... van ebay-en is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148856 üzenetére
Ezt válasznak szántad? Megnézted a kartergázt 2000 fordulaton? Leszívja a kupakot, ha úgy teszed rá, hogy a fülek a helyükre essenek?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #148859 üzenetére
A felni gyári cikkszámának az utosó 4 betűje a színkód, de olcsóbb megpadkázni a 2 balost is, úgy nem fog elütni.
Pl. 5G0601025AR8Z8
Más: keresek kettes golf hengerfejet. 1.6TD JR kód, vagy teljes motort.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
focvis: Helyesbítek, csak az utolsó 3 betű a színkód.
Geli. Cobalt fúrófej és lefúrni a facba.
Bitpork, ja abból legalább kijön a csavar. Erről a csavarról eszembe jut Gazsi műszerfalrögzítő csavarja. A kormányt kellett volna levenni, az legalább lejön.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148871 üzenetére
Nem, megszűnik ugrálni és letapad a szelepfedélhez.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #148892 üzenetére
Majd ha megnézted, visszatérünk rá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #148966 üzenetére
De a skodriva se gurulj alapjáraton. 1500-fordulat alá ne engedd. A fordulattól nem dolgozik keményen a turbó, csak ha keményen gyorsítasz. 120-at 6.-ban 0,3 bar nyomáson tartja. Padlógázon meg 1,2 bar fölött. Harmadokban 50,el csorogva szinte nincs is turbónyomás, 4. ben már van mert kínlódik 1200-as fordulaton.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #148974 üzenetére
Pontosan így van. Nagyterhelés+ alacsony fordulatszám nem jó kombináció. Inkább magasabb fordulat, alacsonyabb terhelés. Akár hidegen is. Hideg motorral is 2300 fordulat fölött váltok, csak sokkal lassabban éri el ezt a fordulatot, mert finoman nyomom a gázt. Ettől garantáltan nem lesz baja. Mindegyik turbódízelem így volt használva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #149008 üzenetére
Semmi baja, csak a széle felé nyomja az olajat, azért látszik. Húzd végig rajta az ujjad, ha nem éles az a vonal a két szélén, akkor be lehet fejezni az aggódást.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #149010 üzenetére
A tőkéket kell megnézni, nem csak a tengelyt. Ha a tetejük szar, akkor csere. Valamelyik biztos elereszti az olajat, másképp nem hallanád.
A enyém paradox módon nyáron kerepel, ha sokat áll a tűző napon. 3 hónap alatt vagy háromszor hallottam nyáron egy tőkét. Alapjáraton abba sem hagyta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #149013 üzenetére
Semmi baja nem lesz annyitól. Ha már csere, én mindent cserélnék. Tengely, csapágy, tőke. Fél munkának sírás szokott lenni a vége. Kopott az, csak még elmenne valamennyit. Hogy mennyit, arra nincs garancia.
Nálam is szép meló lesz a 16 tőke, himba, 2-tengely, csapágy. Tőke problémával minden tőkés motor küzd.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #149016 üzenetére
Majd 300-nál lesz esedékes.
-
Mágus2
Közösségépítő
Az nem biztos.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #149058 üzenetére
Magnatec 10w40??? Neked nem való tdi. A régi faros skodákba lehet hogy jó az az olaj, de nem ebbe.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #149058 üzenetére
Milyen gagyi szűrőt vettél, hogy más volt?
Taknyolni és gányolni vetted?
Ha ásványi olaj volt a szervóban, akkor rábasztál. Ahol csak hozzányúltál, mindenhol hibáztál. Ne haragudj meg, de szerintem Te ne szerelj autót.
Gagyi olajat vettél a motorba, rossz olajat a szervóba, szar szűrőt, szakszerűtlenül légtelenítve. Ha így folytatod, hamar szarkupaccá fogod varázsolni az autót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149067 üzenetére
10w40-et én semmilyen turbós motorba nem öntenék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #149071 üzenetére
Hidd el hogy árt neki. Ismerős is ezt mondta, semmi különbség, aztán meghallotta az enyémet járni és rájött, hogy nagy különbség van. Aztán lecserélte ő is total quartz 9000 5w40-re és sokkal csendesebben járt az a motor. Ha már hallható a különbség, akkor elgondolkodtat...
Nekem 2004-es ASV volt, neki 2002-es AHF. Mindkettő octavia combi. Azóta sok ilyet szervizelek, és mindegyikbe 5w40-et öntök, aki figyel, az megjegyzi, hogy csendesebb a nem sokkal drágább olajjal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- MG5 menetpróba
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- EAFC 24
- Spórolós topik
- Politika
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest