-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F_Zolee #213142 üzenetére
Ha nem számít a zseton, akkor a V8 TDI, de itt számolni kell azzal, hogy mindenből is dupla adag van. Minden hengersornak vannak saját szenzorai, mintha két 4 hengeres motorod lenne. 2 motorvezérlő, 2 DPF, 2 lambda, 4 hőmérséklet szenzor csak a kipufogóban, 2 turbó, 8 injektor....
Élményben is más mint a V6 meg fenntartási költségekben is. Ez nem kényes autó, csak pénz kell hozzá, meg nem szabad leharcoltat venni. Szeretni is kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #213164 üzenetére
Kevesen tudják, hogy a start-stoppos autó ciklusokban tölti az akkut és elég alacsonyan tartja a feszültséget. Ezt a rideg tartást a sima akku nem tűri jól. Én megnéztem a skodán, simán engedi 12V-ig merülni, utána rátölt 12,7-ig, majd megint lelövi a töltést.
Legszebb, amikor egy ilyen ciklus végén 12V-al az akksiban bezárod a kocsit a panel előtt egy hétre. Éz még ezt is bírja az AGM technológiával készült akku. A sima akksi 2-3 ilyen után elkezdi elveszteni drasztikusan a kapacitását.
Ezt kellene észben tartani, de ugye ezt nem kötik a júzerek orrára, ezért nem is lehet kivédeni.
-
Mágus2
Közösségépítő
Tudom, nem VW csoport. Van valakimek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rbalint88 #213178 üzenetére
Nem feleséget keresek, szeretőt.
Az octvia marad.Kb. olyan nehéz mint egy B6 combi passat, csak ez 331kW és hátul hajt. Jó helyen a motor, jó helyen hajt, minden adott egy élmény autózáshoz. Nekem pont a GT mivolta tetszik, nem sportolni venném, utazni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #213211 üzenetére
A turbó biztosan más, ezt megnéztem anno.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz jozefgucci1 #213229 üzenetére
Miért csak betétet? Mindig a tárcsával kell cserélni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz daniel2121 #213232 üzenetére
Az baj, mert már az első szett után is pont méret határra van kopva a tárcsa.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Fail3D! #213235 üzenetére
Szia! Nekem eddig csak rövid távú tapasztalat van.(33 000km) Jó motor, takarékos, nyomatékos, elég ebbe a bódéba. 100-150K futás az pont az a határ, amikor kell majd fék és az első futóműben is elkezdenek mocorogni a dolgok. Ezeknek a költségével mindenképp számolj vásárlás után. Ezeket ha megcsináltatod a következő tétel a vezérlés lesz 200 körül. Ha nem péntek délutáni példányt fogsz ki, akkor a következő 100k km elég eseménytelenül fog telleni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #213258 üzenetére
2.0TSI
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Rigormortiis #213577 üzenetére
G12 vagy g12+. Ez mind rózsaszín.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz yodamester10 #213676 üzenetére
Én vennék dízelt, vettem is, de ettől nem állítom, hogy az lenne a legjobb, csak nekem az kell. Engem hidegen hagynak az elektronok, az autó nálam valami üzemanyaggal fog menni, amíg csak lehet. Töltögesse, akinek van rá lehetősége és ideje, nekem most egyik sem áll rendelkezésre.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bul07 #213746 üzenetére
Vakon nem duggatunk kábelt semmilyen panel alá. Megmozgattad a függöny légzsák csatlakozóját. Amiatt sírt. El is törhetted volna és akkor kuka a légzsák.
Ezért kell az ilyen munkákat kellő körültekintéssel végezni. Nem mellesleg most a légzsák nem is működne rendesen, mert meg tud akadni abban a vezetékben.
Függönylégzsákos autóban a küszöbnél kell elvezetni az utólagos kábeleket, vagy levenni a tetőkárpitot és a függünylégzsák mögé húzni a vezetéket. Neked sikerült bedugni elé.
Teccik érteni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem felejtették el, ismét divatt lett. Golf8 és a 4-es octavia is kapott, igaz elektromotor mozgatja és saját magának dönti el, mikor nyitja ki, de minden egyes hideg indításnál bezárja és üzemmeleg állapotig úgy is marad. Az alsó rácsot zárja be, ezzel is hamarabb melegszik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rostiron #213823 üzenetére
Az elmúlt időben kétszer is jártam úgy hogy éppen elértem a kútra, kicsit már dadogott.
Ezt a ajta magatartást a benzinpumpa mindig hirtelen halállal szokta díjazni. Aztán majd lehet csodálkozni, hogy miért. Elárulom, az üzemanyag hűti a pumpát, ha nincs ami hűtse, leolvaszt maga körül mindent. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz chopin42 #213853 üzenetére
Emiatt még nem kell levenni a fejet, ha csak a hang a gond. Ha teljesen fel akarod újítani és 1x lekerül a fej, akkor már gyűrűk, dugók, szelepek, meg teljet motor áttömítés kellene. Az a baj ezzel, hogy gazdasági totálkár. Annyit nem ér az autó, amennyit egy ilyen motorra rá lehetne locsolni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #213863 üzenetére
Regenerálásnál nem tudja olyan hőfokra melegíteni a DPF-et, és főleg olyan hamar, ahogy kellene. Arról nem szólt a történet, hogy írva van. Ez elég fontos infó.
Az EGR nagyon fontos része a rendszernek, mert számol az onnan érkező hővel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #213903 üzenetére
Vegyél zsír spray-t. Koppra jobra tekerve, hozzá férsz a bal szilenthez. Kobbra balra a jobbhoz.
-
Mágus2
Közösségépítő
Felülről és alulról is fújd be jó vastagon.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #213912 üzenetére
Szerintem az nem oldja meg tartósan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz chopin42 #214006 üzenetére
Erről elmesélek egy történetet. Még meg volt a műhely, PD motoron cseréltem hengerfej tömítést, kapott új fejet, minden csavart. Este 11 körül még gondoltam rárakom a himbákat, lehúzom, reggel majd beállítom a porlasztókat. Utolsó csavarnál a kulcs kiesett, egyenesen a fő olajvisszavezető járatba, onnan nagy koppanással landolt a motor olajteknőjében.
Több dolog is megfordult a fejemben:1. Haza kellett volna menni 10 perccel korábban.
2. Remélem van olajszintmérő ezen a csutkán...
3. Kellett nekem ez este 11-kor?Ezen töprengtem, miközben emeltem az autót, aztán előbukkant az olajteknő. Soha nem ösültem még ennyire olajszintjelzőnek a kádban. Kikaptam és egy acéldrótra erősített mágnessel kihalásztam a szerszámot. Éjfélre elégedetten értem haza, ma is jó munkát végeztem.
Oda ami beesik, azt a kádban kell keresni, akkora az a járat, hogy elég nagy szerszámok is elférnek ott.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kiszpista900 #214118 üzenetére
Meg van írva, vagy csak egr és dpf van leszedve? Én letesztelném egy gyári szoftverrel. Dpf ki is volt szedve fizikálisan?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #214155 üzenetére
BE GN855
Ha esetleg gyárit szeretnél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen