-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz #00809728 #8093 üzenetére
Nem azért a 20fillérért, de 2008ban egy jó ideig állt a szalon előtt többletautónak egy 200le-s kézi váltós sárga TFSi FR, amit ki is állítottunk a soproni VW találkozon. Valamikor a nyár vége felé eladta valamelyik kereskedés. Konfigurátorban is mind a 3 FR volt (TFSI manual, TFSi DSG, PD TDi manual). Továbbá a SEAT Tesztivál keretében volt nálunk egy O.CT tuningos piros TFSi DSG FR is, ami a Tesztivál végeztével itt volt nálunk Sopronban, mi raktuk őket rendbe.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #8187 üzenetére
én csak haver 50 lovasával mentem, az is elégé félelmetes volt, na akkor ezek milyenek lehetnek...
tomcsi:1-2 kútas van akit nem ismerek a szomszédból
roti86:képről jól mutat, felszereltség? km? nem erőtlen egy picit az a motor?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #8357 üzenetére
tuti nem dragon kérdezték...
"erőtlen fos ha elfogy a turbó ereje" ezen még most is besírok ha elolvasom, annyira ellent mond a józan paraszti észnek is és arról árulkódik hogy semmit nem ért hozzá de osztja az észt, a fizikát meg hallomásból sem ismeri
errerr:Szia!már mint a balus bajusz kapcsolora gondolsz?
akkor kormány le (29 v 32-es krova)/alsó takaró műanyag le 3 csillagcsavar.
lehúzód a csatiját, asszem még egy kis egyenes csavar fogja és felfele vagy lefele kell meghúzni és lejön, de ebben most nem vagyok biztos hogy hogyan is jön le pontosan.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gsc73
aktív tag
válasz #00809728 #8429 üzenetére
Hali!
Gyengeség? Nem tudom, nincs tapasztalatom, de nem vagyok én Fittipaldi...
Amiket írtál megkérdezem/megnézem!
g.
szerk: Kevés km: Te melyik kereskedőnek (idegen embernek) hiszed el, hogy annyi km-et futott az árult autó, amenniyt az óra mutat?
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
-
gsc73
aktív tag
válasz #00809728 #8446 üzenetére
Persze hogy nincs harag..... Részben igazad van, de a döntés véglegesen ma délután született meg, miután vezettem.... Igen, megveszem.
Hogy mit várok? Az alap kérdésem az volt, amiért egyáltalán írtam, hogy sok-e vagy kevés a 117.000 futott km egy karbantartott ilyen autónál. A válaszok olyanok voltak, hogy nem sok (máshol is ilyeneket írtak). A motorról, és egyebekről való elmélkedés csak ezután kezdődött, amiről az gondolom, hogy azért nem felesleges, mert a fórumok általában arról szólnak, hogy emberek leírják a véleményüket dolgokról......
Pár killóméteres tapasztalat: 1 biztos: nem gyorsul. Nagyjából annyira nem gyorsul, mint amennyire számítottam. Viszont 140-nél kényelmesen halad szinte hangtalanul, óriási, és nekem kényelmes, bár ez csak hosszútávon derül majd ki. Fura, hogy kicsi a kormánykerék átmérője, és én még leljebb állítanám az állítható magasságú első ülést, mint a legalsó állapot. (185 cm magas vagyok). Persze Swift után nagyon-nagyon szokatlan volt a hátulja, van aki azt írta, hogy évek alatt sem tudta megszokni......gondoltam ezeket is megosztom.....
g.
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
-
rootkiller
őstag
válasz #00809728 #8476 üzenetére
Kurva ocsmány és ízléstelen a cuccos szerintem.Továbbá valahogy nálam az autó nemigazán kelt sportos érzést, előbb nézem egy csicsás nagy ocsmány fekete koporsónak. Ez nem egy japán cuccos, erre kurván nem való spoiler, meg mindenféle csicsa, gagyi krómtükör, idióta feliratok, meg stb. Ha ezt tundingolni akartam volna, akkor úgy állok neki, hogy eltüntetem az indexet, a tetőlécet meg az antenna helyét...
Áhh hagyjuk, egy családi autót faszééé' kell tuningolni, ezt nem erre találták ki, inkább vett volna az ipse egy TDi Leon FR-t, és állt volna neki ízlésesen. Faszányosan ültetés, fölös csicsa eltüntetése, meg ilyenek, de ez...
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #8476 üzenetére
a krom tükőr tényleg gagyi hatást kell, meg a lökik se épp szépek de kinek mi tetszik (root) ezért nem kell kritizálni senkit mert neki más a szimpatikus.
felnik viszont jól állnak neki, de nálam ez már diszko felni kategoria, bár ennek függvényében is egy ilyen bioler-re hasonlót raknék.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #8493 üzenetére
előtte képed meg egy közeli esetleg van ?
tibi666:ezek a Zaino motyok egy plusz réteget hoznak létre a fényezésen (caa még egy lakk réteg csak nem olyan tartós), meg a karcokat enyhébb fényezési hibákat lehet eltűntetni polirral, a többi szer, meg a már említett védő réteget hozza létre.
ami azt eredményezi hogy nem kell órákig vakargatni a bogarakat hanem elég csak egy nedves ronggyal megtörölgetni az elejét, a por sem ül úgy bele a fényezésbe.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #9800 üzenetére
Hát én lehet megszipkáztam, pedig nem is úgy megyek mint ők.
Sikerült "berobbannom" egy 3 lábúba 65 el.
Az órm azt hiszem csal 3 fölfelé, tehát lehet, hogy csak 62-vel de óra szerint 65 azt hiszem az már 30.000.- guriga lesz.
Jó kis karácsonyi ajándék.
Nem is néztem az órát, egyálltalán nem tünt gyorsnak, már csak azért sem, mert ennyivel ment mindenki, ez volt a forgalom sebessége.
Elöttem 3 autó mögöttem 3 autó.
Már csak abban bízhatok, hogy esetleg engem nem mért meg, de erre kicsi az esély.Renault power
-
-
dízelracer
senior tag
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #11686 üzenetére
Na ennek örülök, akkor nem is írtam feleslegesen akkor neki is csak takarításra szorul.
A hal jeladós rendszer még egy elektromos kütyü amivel még több hibaforrás lesz.
Szerintem 17 évente egy érzékelő takarítást mindenki kibír.
Mert hogy az én gépemen 18 életévét betöltve kellett letakarítani a rudazatot.Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #12996 üzenetére
Mit kell hezitálni?
Nekem az volt a bajom a márkaszervizzel, hogy nem voltam megelégedve a szakértelmükkel, de a gari miatt voltam kénytelen én is elvinni. Viszont Nálad már elég hamar lejár amúgy is, tehát, ha most elviszed a szerelődhöz, és ő megcsinálja, az a Leon szempontjából jobb is. Viszont, ha kakukk van, ami garanciális hiba lenne, akkor simán elviszed a márkaszervizbe, és nem említed, hogy mik történtek vele. Úgy sem fogják kinyomozni szvsz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #13023 üzenetére
hát jah csak hogyan oldod meg a szintmérést, illetve tankon kívül is helyezhetőek ezek a pumpák?
no meg ugye a K-jetnek kell a 6 baros benga nyomás még a mai rendszerek 4 bar alatt dolgoznak (illetve az FSI, nem de ott a rail-ban van nagy nyomás)mert ha esetleg tankon kívül is elhelyezhetőek kitudnak szívni eleget akkor lehet érdekelnek egy majd ha neki állok turbosítani, ami nagy mennyiséget tud 3,5 bar körül.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen