- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nem gyenge az a moci ahhoz a nagy kasztnihoz?
Láttam a használtautón.Nem rossz de probálj meg szervizkönyves ,sérülésmentest és kevés km-t találni...
117.000km hát ha nem volt kuplungszett cserélve akkor szerintem már lassan érdemes lesz.
Igaz volt olyan mérnők aki ezzel vitába szállt és ő azt mondta 200.000km kell kuplungot cserélni ha gyári.Na lool ez is egy nagytudású lehet.Érdemes megnézned a fékeket+tárcsát mikor cserélték.Vezéműszíjat és társait.
Gumik állapotát.Hírtelen ez jutott eszembe ezekből könnyen rá lehet kőlteni 80.000ft körüli ősszeget.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
ismerősnek se szabad hinni (nem tudom milyen viszonyba vagy az eladóval.)!
viszont az az 1,4 motor elégé vérszegény ahhoz a méretű kasztnihoz (és itt most nem a fittipaldizásról van szó ahhoz ott 180 kell..)
gondolom akkor melletted a párod hátul meg a 3-om csemete csomi meg tele!?
na ez azzal a motorral felejtő.
ennyi ha a kocsi nagy részét városban tölti akkor olaj cseréknél tisztitasd ki (mindenképpen!!) az EGR szelepet illetve, havonta 1-2 nem árt ki kormolni "csak úgy" pályán, ez nem csak az 1,4-es motorra vonatkozik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
kb 2x akkora lesz a fent tartása a kis stift után (már ha jó állapotú a szuzi).
szuziba nincs EGR ez amúgy egy környezet védelmi cucc, a kipuf gázt engedi vissza a folytó szelep alá, ergo ez eltud kormosodni és ha lekormosodik akkor vége (nyilvánn em egyik napról a másikra) nem javithatóak, 60-120e a csere darab.
és ez a kis szelepecske városban hatványozottan működik.
a szuzidhoz képest lomha lesz nagyon, ez 1200kg kb és nem sokkal erősebb, szóval képzelheted és mint mondtam hogy ha az egész családot beülteted+ csomagok akkor teljesen hallott.
a mai forgalmi tényezők mellett már semmit nem lehet lendületből csinálni, se előzést se egy besorolást.
(jó persze aki tudja hogy egy kb olyan súlyú kocsit vezetek mint a most a szuzid de 2X annyi lóval az azt mondja magas lóról beszélek)
ahhoz az octi-hoz min kell az 1,6-os (8 szelepes!) 102le-s motor, de inkább egy szívó 1,8 20V vagy a 150le-s turbos.
ezért írtam hogy nem tudom milyen a viszony az ismerőssel nyilván ha ilyen "mély" akkor nem fog átvágni.
de amúgy elmész kiprobálod beültetsz még magad köré 3 embert úgy is mész egy kört és eldöntöd hogy milyen.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
-
#00809728
törölt tag
Én ugy látom,hogy TE magadban elkönyvelted megveszed azt a bizonyos gépjármüvet.
Őszintén akkor most TE m it vársz el tőllünk?Megirtuk,hogy ez+az de valahogy ugy veszem észre szerintem felesleges itt bármit is irogatni.
Nos TE pénztárcád Te dőntésed.Nincs harag...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...