-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz gamerkiller #7226 üzenetére
Háát igen... Dicső VW konszern autó a japán kacat ellen.
(elfogult vagyok)
Artengo TR 990 Pro
-
tomcsi23
veterán
válasz gamerkiller #7257 üzenetére
Tekintve, hogy ez a mitsu egy GTI (legalább 125 paci), azért erre ne vegyél mérget.
rootkiller: egyértelmű, nem is közútra van építve szerintem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz gamerkiller #7261 üzenetére
Ejha, lehet azzal pörkölni, csak hirtelen megállni ne kelljen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
veterán
válasz gamerkiller #7261 üzenetére
Muti egy adatlapot.Ne haragudj,de ezt a 90 lovas htp kicsit hihetetlen.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7276 üzenetére
skodába nem vagyok otthon. (azaz 1,4-es 100le-s motor viszont nem lehet egy sűrű darab)
bár szerintem az is lomha 100le ide vagy oda, kicsi a motor, 1,6@100le szerintem a reális a normális közlekedéshez.
Deadmeat:nem lett rossz !
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz gamerkiller #7276 üzenetére
Aminek a V a piros az a 86 lovas változat.Nekem is az van mostmár csak 140nm-el ha minden igaz.Szlovák skoda műhely segedelmével
Vr6:Az a baj vele,hogy kicsi a nyomatéka.De felül viszonylag jól megy már.Legalábbis az 1,4-es 100-as.Varrógépmotorost még csak 64 lovasat hajtottam,na az minden csak nem dinamikus[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
gamerkiller
senior tag
válasz gamerkiller #7276 üzenetére
Ez még közel sem a vége volt, 6500 körül tilt.. 5 ember, full csomagtartó, 57liter a tankban.. [link]
Szerk: Bocsi hogy új, de időlimit.. Igazából még nem tudom a végét, de 195-200 körül van..
Ti ismeritek a varázspöcköt tankban?[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
DeadMeat
veterán
válasz gamerkiller #7280 üzenetére
60 lityi belemegy
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7280 üzenetére
enyhe túlzással én itt váltom a 4-est (mondjuk 16-os keréken és nem peres gumin)
hát a kipuf hang nálam foscsi az összes újnál (jó GTi meg társa az más de ott nagy részük turbos..), egy dolog amit eltaláltak a szívóhangot.
Dead:nekem is csak annyi a bajom hogy ott ahol igazából hétköznaponként használja az ember (2000-3000 közt) pont ott erőtlen, mert nem tudom ki hogy van vele, de én részemről ha nem muszáj 3000 fölé nem nagyon pörgetem a gépet, mert minek?!
szal ennyi a gond vele, tudom hogy fent elég jól húznak (van most itt nálunk ilyen fobia 1,4 szerintem csak a 80 pár lovas, de az ha pörgeti az ember egész kellemes egy kis városi kocsi)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7285 üzenetére
"de én részemről ha nem muszáj 3000 fölé nem nagyon pörgetem a gépet"
ha felbosszantanak, akkor 70-nél még 2.-ba szoktam vissza váltani
meg akkor ott szokásom használni a kocsit ahol megy 4200-7300 közt, ahol folyamatosan nyitva van 2. fojtó szelepem is, és szó szerint ömlik bele a benzin ..
áhh semmi különös egy 23 éves pénz temető...
Dead:jah amúgy elég kényelmes tipikus nagy papis nő autó, szerintem, ami ha kell akkor néha "megy" is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7288 üzenetére
sajna rövid a váltó, de 1-esben azért kuplung nélkül gázról megkapar .
igazából 3.-ben szeretem 80-15x közt, meg lámpánál megszoktak lepődni, igaz csak egy kis GTi felírat van a hátulján, ami nem teljesen igaz
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
válasz gamerkiller #7302 üzenetére
Hát nem tudom. Több okból se tetszik. Egyrészt 1.2 (1.8 alatt húzom a szám), nem jönnek be a Skodák, nem tetszik a szűrke szín, nahmeg nem szeretem a kocsit szétdöngetni hangcuccal. Amúgy A=>B eljutni tökéletes, másra viszont nemigazán nyerő. Szigorúan szerintem.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7302 üzenetére
pezsgő metál feldobja a gépet, az tetszik.
a segg nélküli fobia szerintem szebb.
1,2-ről már elmondtam tegnap mit gondolok.és azért zenébe nem a sony xplod a csúcs
mind a két kocsit elégé test közelből ismerem...
mondjuk azt hogy arra jó mint az 1,2-es motor normálisan használni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7451 üzenetére
képek meg elmondás alapján nem valami nagy szám, bár 1-2 hostes csaj azt mondják szép.
lehet kinézek ma én is bátyámmal.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7453 üzenetére
igazából túl sok újat nem tudnak mutatni a nem konszer kocsik annyira nem érdekelne, a boiler-ek meg a konszernből se
a szilikon temetőket annyira nem csipázom 1-2 szép lány volt kint
autó hifi annyira nem vonz, amúgy meg a Fusion összes kocsijához volt már szerencsém
a drift show érdekelt volna egyedül
a képeket várjuk!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7455 üzenetére
(csak VW talikról tudok nyilatkozni), akkor még nem volt rendes itthoni autós talin
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7457 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7460 üzenetére
köszönjük a teljes vizuális bemutatást!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7464 üzenetére
jártam már pár autós talin, néhány év alatt, sőt még a Wörthensee-t is megjártam...
szóval jah elmondható hogy voltam pár ilyenen...most őszintén az ilyenekben mi szép?
mert semmi (szerintem), ezekben a gépekben a belefektetett munka, idő és pénz tisztelendő részemről.
a nyelvi akadályok után egy ilyen képet is csináltam anno valamelyik Wörthensee-n
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vada
tag
válasz gamerkiller #7464 üzenetére
Nem a belépő ára a sok hanem az a trauma amit át kell élni a kocsik 90%-án ízlésficam bojlertuning , ha közelebb mész leficcen a rozsda , újjal rákent sziloplaszt , ferde kipuff. matrica hegyek sorolhatnám... Másik a vérpisti tunner kocsi alatt egy 1.2 moci hasít elég illúzió romboló. Ha nincs más dolgod és nem ismered a rendezvényt el lehet szórakozni a Drift az télleg jó azt el kell ismerni.
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
Vada
tag
válasz gamerkiller #7470 üzenetére
Jól belefogtam egyből szívenütött az első képed [link] Ez valami borzalmas mármint nem a kép hanem a kocsi.
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
keIdor
titán
válasz gamerkiller #7475 üzenetére
Mondjuk én azt bánom, hogy a 600 lovas megpiszkált Porsche Cayanne-ről elfelejtettem csinálni képet.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Vada
tag
válasz gamerkiller #7487 üzenetére
Épp lemosták közbe az ablakot ?
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
keIdor
titán
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7496 üzenetére
igen pont így, ahogy linkelted.
G1/G2/az újnak meg szerintem már naggyából saját padló lemeze van, de tippem szerint 5-ös golf rendszerű.
rootkiller:én annyira nem A8 4 hengeres motorral vicc
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7569 üzenetére
nekem is kéne, meg az alját alváz védőzni ..
de most inkább F1-et lesem fél álomba.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7571 üzenetére
de hogy nem, mindent amit ember épített lehet "bütykölni".
de ha neked egy hátsó fék tuskó csere bütykölés. (tegnapi program..)
lehet én is megejtek ma egy kis mosogatás undorítóan néz ki rajta a sok poros eső csepp, majd meglátom hogy érek vissza old timer kiállításról.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7597 üzenetére
Szia!
milyen motyót lőttél hozzá?
ha közel azonos a fojtása mint a gyári végdobnak akkor gyakorlatilag semmit nem fog változni a fogyasztásod, csak a hangod.
gondolom több dobot nem akarsz ki szedni és vagy cső méretet változtatni?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7599 üzenetére
bah már a remus is divat kipufokat gyárt...
na szóval gondolom a cső méret nem lesz kisebb mint a gyári kipufé szóval az nem folyt többet.
és szerintem ez egy jóval nyitotabb dob is mint a gyári szal elképzelhető minimális fogyi növekedés, már ha mást nem akarsz mahinálni a kipufon.
meg gyanítom nem valami halk darab a cucc.
mennyit kostál egy ilyen?
én pl a Supersprint termékeket preferálom, utcai meg A/H/N verseny csoportokban is.
(egy a gond baromi drága, de örök élet garis motyok és tényleg jók)
sajnos Fabiára nem nagyon látok semmit tőlük.
mod:várjál neked a lökös egyáltalán ki vna vágva a kipufnak ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7601 üzenetére
ha nem kell a csövekkel szórakozni akkor nem lesz olyan horror a munkadíj.
hát jah akkor jól gondoltam full nyitott a motyó, szomszédok szeretni fognak
meg kicsit hondás hangja lesz a kocsidnak.
gondolom tévhited nincs hogy teljesítmény növekedés etc?
más: csináltam egy ilyet
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
válasz gamerkiller #7607 üzenetére
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7607 üzenetére
nyugi az a dob majd 5-6 év múlva fog átrohadni elég vastag anyagból vannak azok.
értem hogy akarod, de nem lesz alacsony?
nem jellegzetes honda hangja lesz, hanem hangos relatíve mély.
jah remus, kicsit más széria, no meg VR6, kicsit más mint a Tied a videon nem a kipuf hangot hallod, hanem magát a motorét
szvsz a tiednek még egy nagy direkszűrővel tudnál elég jó szívóhangot csinálni, de nem tesz jót a motornak föleg ha nem mosogatod rendesen.
teljesítmény növekedést se ez a végdob se egy direk szűrő nem fog hozni, se a sport gyertya, se a sporty gyertya kábel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7611 üzenetére
nem a motort, a direktszűrőt illik mosogatni.
majd egy picit húzzál neki úgy gázt hogy a pillangó fölött szét kötöd a levegő csövet, úgy tényleg jó szívó hangja lesz.
tomcsi:non figuratív +10le sárkányos matrica +15le
az ilyen neonos stroboszkopos anyám nyálakat szoktam diszkó járatnak hívni, és álltalába ezek szoktak vér szemet kapni amikor meglátják az öreg szaromat.
ilyenkor szokott jönni az a mozdulat sor hogy mellé vagy elé gurulok és kuplung "kis" gáz. aztán mindjárt nem szoktak leszorítani vagy a seggembe jönni
vagy ha agresszorkodnak akkor az esetek 90% kiderül hogy üvegszál meg gitt van meg über optika, csak erő nincs hozzá...root:elég jó állapotban van, de lesz vele melo azért.
m3tr0:lesz az még úgy se kitartás
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7630 üzenetére
az enyém kicsit más téma
de ha volt a skodának akkor Te is csinálhatsz olyan képet mint nekem
Sebering lett végül?
egyikünk se az a fajta ember aki lenéz bármilyen autót, csak tisztába vagyunk azzal hogy a milyen mit bír, és az épp terítéken lévő kocsi mit bír.
(azért attól még nem kell tartanom hogy majd a varrogép motoros turbos Skodák/VW-k/Seatok a városban megfonak egy lámpánál, mert hiába lesz 120-130le ha 1300kg hozzá)személy szerint én azokat nézem le akik "kis kocsiban ülnek" és arról azt hiszik hogy verseny gép.
pl Tomcsi is nézet már el elég csúnyán egy lámpázás, de azt fogjuk a szélvédő fűtésre
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
válasz gamerkiller #7632 üzenetére
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
DeadMeat
veterán
válasz gamerkiller #7632 üzenetére
A befecsi korszerűbb ja.Meg az elektronikából is több van.Oszt kb itt ennyi is a különbség.De hidd el,az ő motorja akkor is menni fog,ha több olajat eszik mint benzint,de a mienk addigra rég motor,de inkább elektronika halott lesz
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7632 üzenetére
na és szerinted ha én az ős szarom ra rá rakok egy turbot és kb 0,8bar-al megtöltöm hány lovas lesz?
mivel ezek a ~100le körüli 3 hengeres mocik mind turbosak lesznek.
és turboval meg a csillagos ég a határ lásd 70-80-as évek BMW 4 henger 1500cm egy turbo 1500lóerő.
no azért egy korabeli német és egy korabeli japán gépet nem hasonlitgatnék össze ilyen téren, no meg ezeknél a kocsiknál az se mindegy hogy hány %-uk gitt vagy rozsda.
állatul biztosan lehet de dinamikusan csak nehezen.
van a családba ilyen 1,2-es sedan fabia, hát őőő nem az én világom na
aprópó miben fejletebb? motronic már 20 éve van a digifant is bőven tudta ezt a teljesítményt (88-ba 1,3-as motor 75le), csak több benzin kellett hozzá.
szal mindegy majd egyszer ha huzamosabb idejig fogsz vezetgetni egy 1,6-os 100le-s kocsit egy kb olyan paraméterekkel rendelkező bodéjú kocsiban mint a Skodrid, akkor meg érted.
jó látni hogy a skodánál még nagyából az eszüknél vannak az emberek és nem a doblemezbe rakták az ECU-t!
DeadMeat:áhh akkor "szaré hugyé" megy gyűrűzöm és a köv 500e km-ig csöndbe lehet a 16Volt
szóval lényeg a lényeg akkor más volt az autó gyártás célja, mint ma.
amúgy ha a sok környezet védelmi "baromságot" kidobálnánk a mai kocsikból teljesen máshogy mennének a fogyasztás is más lenne, de akkor lehet hogy nem lenne gond a köv autó vásárlásnál...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7660 üzenetére
no azért a veki-hez nem illik annyira az 1,6-os motor
miért? mert szét kellett forgatni, még a normális közlekedéshez is.
én meg ált 1800-2000 közt váltogatok ha normálisan közlekedek. szokva vagyok ahoz hogy nem kell nyomni ha nem akarom.
de ált 1-esbe megmozdul, 2-es elnyom 2800-3000-ig aztán 4-es és már 50-60-al gurulgatok.
én tudom hogy VW.
tudom hogy nem fogok helyes író versenyt nyerni, ez van így jártam, ennek is meg van a maga oka.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7665 üzenetére
válasz is ment
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz gamerkiller #7680 üzenetére
Ok, akkor nem nyert.
amexi: ezt a bontásos kérdést passzolom, esetleg itt is megkérdezheted, hátha.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7698 üzenetére
nem feltétlen, de nekem a saját kocsim is furcsa a mai napig, mert látványosan csak 4000 felett megy.
igazából 2,8 V6-hoz és 1 tonna körüli súlyhoz vagyok szokva
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7700 üzenetére
The Roadster is powered by 45 or 60 kW (61 or 82 PS) versions of the turbocharged 698CC 3-cylinder
neked esetleg egy ilyen? 0,7l
nálam ez amúgy ki eset, dizel.
tomcsi:szép a táj a savoya-nál
ahhoz képes hogy fekete a kocsi egyáltalán nem tűnik képről karcosnak.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz gamerkiller #7721 üzenetére
Elgondolkodtató.
Tankolni asszem 66l volt a max, és akkor is volt még benne (55 literes papíron - de ehhez jön még a tágulási rész).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7733 üzenetére
de ez nem G2
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7735 üzenetére
az biztos.
más:elég jó lett a futóművem, kanyarba még öreg gumival se akart nagyon megindulni, pedig nyélen mentem be és nyélen jöttem ki
féken kell még egy kicsit csiszolni viszont...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
válasz gamerkiller #7777 üzenetére
Jóaz fócvágen és szeját típusú ótokhoz is hidd el Ha gyári a kpzár.
rob:superb nemjó,mert csak esernyővel tudod a gyereket hátul nevelni
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rootkiller
őstag
válasz gamerkiller #7809 üzenetére
Szinte ugyanazokat a motorokat rakták mind2-be, van 1.2 3zyl, 1.4 (asszem 16V), 1.6 (ritka), meg 1.4 3zyl ill 1.9 TDi, de az új Poloba valszleg 1.2zyl és 1.6 TDi lesz, és 1.2 TSi, a szokásos 1.2 és 1.4 mellett. 1.4 TSi-t meg szerintem a GTi fog kapni, ha lesz.
Artengo TR 990 Pro
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7883 üzenetére
nem muszáj ám autózni, ha 4 gumira nincsen pénzed.
ha télen egy nyárigumis belém jönne, letépném a fejét. -
rootkiller
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Energiaital topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Autós topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Crypto Trade
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...