-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Kiskokó #198532 üzenetére
Most tudtam ismerőssel kiolvastatni a váltót és ez jött ki:
Ez az a váltó típus amire mehet vagy hagyjam?Aki kiolvasta ezeket az adatokat ő nem autó szerelő, de azt mondta, hogy mivel jelentős városi használata is lesz az autónak lehet jó döntés lenne ki iktatni az EGR, DPF és katalizátort is. Ez valóban így van?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #198981 üzenetére
Az a baj, hogy a Passat Alltrack nevetségesen túl volt árazva mindig, ezt most lekövette az egyébkénti használt piac drágulás is. Más kérdés, hogy kell-e ennyiért bárkinek egy 4 motion picit emelt magassággal, amikor ebből az árból már Highline Passat B8 van. Nekem nagyon sokáig álomautóm volt az Alltrack de sose tudtam megengedni magamnak, mert egyszerűen drága lett volna nekem csak úgy. A forma és felszereltség tetszett, de értelme nem lett volna a 4 kerékhajtásnak így elengedtem.
#198980 Kiskokó: Nem lesz fizetőképes átlagember aki ezt megtudja majd venni. Egyre csak drágulnak a villanyautók. Persze nem tudom mi lesz 13 év múlva, de ha azt nézzük, hogy már egy legolcsóbb márkának tartott Suzuki S-cross 8+ millió azért elég durva. És ez nem lesz olcsóbb. Másrészről meg az emberek gondolkodása lesz a legnehezebb. A mai napig olyan szintű utálkodás és gyűlölet megy a villanya hajtású autók ellen, hogy mintha egy tömeggyilkost gyaláznának a tévében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Kiskokó #198981 üzenetére
Jó lenne olyan okosnak lenni, hogy a mostani és közeljövőben várható világpolitikai, gazdasági és környezetvédelmi környezetben tudjam:
I. megtartsam-e, vagy
II. adjam el, és:
- 1. járjak busszal,
- - a, jól tegyem el a pénzt (kérdés hogy euróban, dollárban, rubelben vagy yüanban)
- - b, fektessem egészen másba,
- 2. vegyek helyette
- - a, benzinest
- - b, sima hibridet
- - c, plug-in hibridet
- - d, elektromossathttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Kiskokó #198985 üzenetére
Igen az egész valahol ott dől, hogy egy tizen millás kocsi értékvesztése (jó most az elmúlt 1 évben ilyen nincs de amúgy van) havi több százezer forint, akkor mi ahhoz képest hogy én 50 ezerért gázolajat, 75 ezerért benzint vagy egy akár több százezres villanyszerelgetős beruházás után otthon 10 ezerért áramot tankolok bele havonta?
De én 5-10 éve is röhögtem azokon akik kihozták szalonból a 30-40 millás suvokat és felárral dízellel vették, hát mi ott az üzemanyagköltség az értékvesztéshez képest? Aprópénz. Hamár luxusautót vesz valaki miért nem a csendes finom járású motorral veszi?https://tinyurl.com/rasoapro
-
addikt
válasz Kiskokó #199125 üzenetére
Egyet értek veled
Az anyagi lehetőségeim még a középtávú jövőben sem engedik v6 bitdi megvételét (szívem szerint egy jól felszerelt a6 allroadot vennék).
Így a következő lépcsőfoknak ezt a teljesítményt / autót gondoltam, amihez a vezérlés csere nem jár a motor ki, vissza tételével.
Egy számomra jól felszerelt 2017-es passat alltrack bitdi is 30K euró <150K km-rel. Rövid távon ez is túlzás számomra.
Toledóval eljártam csippelve is 5l/100km (110le+csip), a mostani passat nagy átlaga 7 liter (170+csip). Van a két autó között 350+ kg különbség. Nem nagyon szeretnék ebből 10literes átlagot a mostani árak mellett.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
-
Bandit21
addikt
válasz Kiskokó #199148 üzenetére
Értem, hogy magas, nekem az furcsa hogy jelentős eltérés van az olaj:
Mennyiségében (5%)
Markajaban (Shell VS castrol)
És árában (6.200 /l VS 11.300/l)
Bár urobbit lehet magyarázza a második.Naivan azt hittem hogy ugyanannyit akarnak majd bele tölteni ugyanabból mindenhol, csak az ár lesz eltérő.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #199229 üzenetére
Amire en emlekszem, hogy az alapjarati elsofaju kompenzacios ertekeknel 1.2-ig volt teljesen rendben 1.5-ig belefer, de utana mar para. (mg/stroke)
De sajnos ez sem mond sokat, nalam pl. nagyjabol rendben levonek tunnek, viszont a sok kompenzalastol az alapjaratom megemelkedett 600-rol 640 kore es nem is stabil annyira, mint jo injektorokkal. (A harmadfaju ertekek meg valahol 30ezer korul repkednek, ami mar szinten sok).
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz Kiskokó #199737 üzenetére
pedig vannak szép névadási szokások "PRISM-PLUS = Platelet-Receptor Inhibition For Ischemic Syndrome Management In Patients Limited By Unstable Signs And Symptoms"
keszijókat lehet mosolyogni ezeken.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
kisfurko
senior tag
válasz Kiskokó #199813 üzenetére
Van csúsztatás, csak a kuplung helyett a fékpedál tetejével játszol. A GTI-m már nem bólogat (DQ250), valahogy megtanulja, hogy kell kuplungolnia, váltania. Eszméletlenül kényelmes dugóban (hát még radaros tempomattal kombinálva).
A szervíz nyilván drága lesz, majd akkor el lesz döntve, hogy új autó kezdőrészletébe megy a pénz, vagy marad még, mert pl. rühellem a tapicskolós izéket Remélem lesz még valaha normális gomb a kormányon... Vagy legyen a hangvezérlés normális, és ne teljen a reakcióig el annyi idő, amíg lefő egy kávé -
veterán
-
veterán
válasz Kiskokó #199887 üzenetére
Autópályán a kedvencem, mikor megyek a megengedett sebességnél kicsit gyorsabban, mondjuk nulláson 130, M3 140-145 körül, jobbra kamionok meg lakókocsik meg hasonlók egymás után.
Na jön emberünk hátulról, utolér, és elkezd villogni. Mit vár, hogy majd 140-ről lelassítok 90-re és kimegyek a külső sávba két kamion közé, aztán ha megelőzött visszagyorsítok, csak hogy ő tudjon 150-nel menni?
Kéne hátra is távolsági hogy lehessen vele az ilyen idiótákra visszavillogni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Paxker315
addikt
válasz Kiskokó #200019 üzenetére
Viszont a gyakorlati szempontból fontos "rugalmasságról" is esett szó, és, tényleg nagyobb jelentősége van szerintem egy 80-->120-as értéknek, vagy, annak, hogy 130 felett is tudjon megindulni a bódé, mint annak, lámpától-lámpáig hogy veretsz el Amúgy kölökként a 60 lovas fasztra vagy 55 lovas szamara is "tudta, amire tartottuk", meg hát, nem egyformák az igények-felhasználás. Mentem 1.2-es 75 lovas G-asztrával is, és, az én habitusomhoz "teljesen rendben"
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Kiskokó #204102 üzenetére
Mindig mókolom a hangtechnikákat.
Mondjuk nekem az ülése alá berakott subwoofer nem jön be, de haver oda van érte.
#204103bitpork:
VCDS-ben át kell állítani az erősítőt hogy ne canbus kapcsolja. Van olyan opció hogy kábellel kapcsolja és line-on kapcsolja. És ebben az esetben működni fog. És ebben az esetben a canbus kiesik a képből.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kiskokó #204237 üzenetére
A hibátlan autó.
Nem elég, hogy gyönyörű, erős, sportos, elegáns, de bakker még praktikus is, mert rohadt nagy csomagtere van, ami könnyen pakolható.
Ezeket “kicsiben”, “gagyiban” tudja a Superb meg az Arteon is, de nem hibátlanok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Energiaital topic
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen