- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92471 üzenetére
Olyan hogy lehúzod a csatit és még jobban fog menni nem létezik.
Most erre mit mondjak? Meg van írva a gép, szóval több levegőt fog beszívni, mint gyárilag. Kérdés, hogy aki írta, kiiktatta-e a légtömegmérő jelét a befecskendezési térképből. Megmérheted, de tudni kellene, milyen a soft. Sokszor kiveszik ezt a jelet a térképből, és nem veszi figyelembe a vezrlő a mért értéket. Iylenkor akár ki is húzhatod, nem fog változni a teljesítmény, csak bedobja hibának, hogy zárlatos, vagy ki van húzva. Ha figyelembe veszi a jelét, akkor vészmódba rakja, és fele annyi értékkel helyettesíti, mint amennyit mért volna(a lovak fele megdöglik, a nyúlmókusok 2/3-a)
Motorvezérlő, mért értékek: Mass air flow.
joamilestoné EDC16-ból csak a VCDS tud ilyet, ahhoz meg a hozzá való HEX-CAN kábel is kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92522 üzenetére
Ha nem lyukas a cső a turbó és a légtömefmérő között,akkor a légtömegmérő cserés. Csak padlógázon, terhelés alatt érdemes mérni. ilyenkor zárva az egr. Ha az nyitva, annyival kevesebbet mér a levegőszűrőnél. A szívósor az egr mögött volt már pucolva? Az csodákra képes a 3.0-nál
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92524 üzenetére
Az ABT miatt padlógázon ki kellene akadnia a mérőnek 1300-on. Szóval ez nincs rendben.
Most a kérdés annyi, hogy miért mér kevesebbet. Legegyszerűbb kicserélni a szenzort, akkor többet fogunk tudni, ha marad a hiba, akkor az EGR és a befecskendező rendszer felé kell kacsingatni. A turbó nyomást tartja az elvárt alapján? Ez fontos kérdés, mert, ha nem, akkor ez okozza a kevesebb átáramló levegőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92526 üzenetére
A gyári száma bele van ütve a légtömegmérőbe, miért nem nézed meg? A nyomást meg kell nézni, az az alap.
Chip során az elvárt értéket feljebb tolják, amennyit elvár a vezérlő, annyit kell tolni a a turbónak. Nem kellenek hozzá a papírok. HA kevés lesz a nyomás, az sok mindentől lehet. A reguláció nálad elektromos, nem vákuumos, de azzal volt is valami gubanc nemrég, vagy keverlek valakivel?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #92529 üzenetére
Ó nem is jól emlékeztem nézzétek a gyári és a Chip adatokat.
450ről 550 nem 500ról..
Régebben belinkeltem megkerestem már.
7,3 ról 6,8 a 0 -100 mi 8.5öt mértünk.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tresh
addikt
válasz Kiskokó #92544 üzenetére
Na viccet félre téve nem kell ezt dramatizálni aki tudja a választ az megadja neked jelen esetben pl diesel téma körbe Mágusbácsi igen otthon van. Amit ő nem tud azt valószínű Wolfsburgba se tudjákMert itt csak a TSI és castrol a király , no meg a golf a többi nem autó -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92548 üzenetére
Minden nyomáscsövet meg kell nézni, IC környékét is. Ahol olajsáros kívülről, ott szökik a nyomás is. Száraznak kell lennie a csöveknek. Ingadozik, de mennyit? Állni kell a gázon. Nézni a fordulatot, elvárt értéket, mért értéket, légtömegmérő egyszerre. Különben nem fogod tudni, hogy mit látsz. Ebből kell egy log.
tresh Rosszul tudod, a turbó állandóan tölt, csak a töltő nyomás változik a terheléstől függően. Ha csak tartod a sebességet, akkor minimálisat tölt, padlógázon, meg teljes nyomáson tölt, ez a nyomás függ az elvárt értéktől. Alapjáraton a turbó annyit kell, hogy töltsön, hogy ne legyen vákuum a szívósorban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92551 üzenetére
Terhelésen, természetesen, terhelés nélkül nem tölt semmit a turbó. Hiába forgatod. És nem elég a majdnem padló. Parketta és tartod, minél magasabb sebességben van, annál jobb és pontosabb az adat.
Pedig néha meg kell hajtani, különben megszorul a turbó reguláció, és 10 mp lesz a 0-100 vagy 11. Ott már a HTP fabia is a nyakadon van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92565 üzenetére
Attól hogy folyik valahol. Meg kell keresni, hogy honnan szivárog. A kartergáz elvezető csőből szokott jönni az olaj, amit megeszik a motor, de az belül lenne a csövön, szóval valahol ereszt a légtömegmérő és a turbó között. Szóval ez is lehet az oka annak, hogy kevesebbet mér. írtam ezt a lehetőséget, hogy ha nem lyukas a cső. Ezek szerint valahol tömítetlenség van. Meg kell pucolni az egészet féktosztítóval és figyelni, hogy honnan ereszt, bár lehet hogy látszik is, képről nem látom, tükör kellene és rendes led lámpa.
K Norbi Vegyél egy 409-es relét, az felel az üzemanyag szivattyú áramellátásáért. Ez kattan nemsokkal azután, hogy ráadod a gyujtást. Tedd rá a kezed, add rá a gyujtást, és várj picit. Elvileg kattani fog, amint felynomta a pumpa a nyomást.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Kiskokó #92967 üzenetére
Fojtószelep. Nem akarok náciskodni, de legalább ötször írtad már le rosszul, gondoltam szólok. J-vel kell írni, nem folyik ott semmi, viszont megfojtja a motort.
Jorus: el kell vinni olyan műhelybe, ahol tudnak műanyagot hegeszteni, megcsinálják, utána le lehet fényezni, olyan lesz mint új korában.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Kiskokó #93491 üzenetére
Anyagilag leginkább a 2004 fér bele, 2006-os semmiképp sajna, ahhoz még nagyon de nagyon sokat kéne gyűjteni.
Viszont amiket leírtál, valóban elég sok a szopacs lehetőség (a lambdaszondát leszámítva, mivel ugye dizli).
Lehet el kell gondolkodnom vmi benzines alternatíván is, de nem is igazán tudom, hogy van-e vmi jó benzin motorja a konszernnek, ami szépen mozgatná a C6-os A6-ot. A nyomaték a mindenem.Mági mester, Te mit mondasz, milyen motorral kéne, ha 2004-5-ös A6 fér bele a költségvetésbe?
[ Szerkesztve ]
-
daniel2121
senior tag
válasz Kiskokó #93491 üzenetére
Amúgy miket hallani a cr motorokról. Nelem volt egy Audi A4-es 200.000km-rel cr motor, de semmi baja nem volt sosem. Most nézegetek Skodában 2011-es faceliftes 77KW-osat,állítólag nincs vele gond vagy valami rossz tapasztalat? Ja nem írtam Octavia lenne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Warships
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Villanyszerelés
- Tanulmányi tapasztalatok a Műszaki Egyetemmel kapcsolatban?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen