- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Router gondok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- Open Broadcaster Software OBS
- Amazon
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #179743 üzenetére
Szia,
lassan ott tartok, hogy a fűnyíróba vett tavalyi benyat rálocsolom a szekérre és táncot járva felgyújtom a francba.
Tegnap kicseréltem az N75öt illetve az össze vákuumcsövet a környékén. Ezen kívül egy negyed fordulatot tekertem még a turbó geo tengelyén. Elvittem egy körre és azt tapasztaltam, hogy ahogy leveszem a gazról a lábam, mintha “felakadna a gáz”, azaz lassan esett vissza a fordulat. Mondom ok... túltoltam a csavargatást. Visszább csavartam a tengelyt. ... most kb 2 másodperc alatt felépül a nyomás, ahogy a logot nézegetem, kb az az alapjárati 100bar hiányzik kb, de sajna a hernyócsavarhoz nem férni hozzá, csak ha lent van a turbó. Így azt elengedtem... illetve indításkor szépen felrántja a tengelyt.
Viszont. A váltó elkezdett szórakozni. Váltáskor felpörög kissé, majd hirtelen elvált (üt). De ami vicces, hogy nem mindig. Ha épp nem, akkor szépen vált. Van bármi köze a váltó vezérlésnek a turbónyomáshoz? Vagy menjek el lottózni, hogy ez is most kezd el szarakodni? Kezd kissé tele lenni a ...
Még március elején produkálta ezt a váltó pontosan 2 alkalommal, hogy 2-3ba nem váltott el, hanem felpörgött, majd ütve beváltott. De azóta semmi... most viszont egyre többször. Olajcserére már érett, mert kb 60ekm van benne.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
2.0CRTDI-nél mi az az olajfogyasztás, ami még normális? Sok pályázásnál 10ekm alatt 4l sok? Tulaj elmondása alapján se füst, se más tünet. Turbóra gyanakszik ő is, de ekkora mennyiségű olajnak nem kéne füstöt eregetnie? Bár dpf-es.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Múltkor írtam, hogy egyszer egy indításnál felpörgött a motor. Már gyanítom miért:
Ahogy olvasom ez elég sok hibát össze tud hozni... kíváncsi vagyok, hogy az alapjárati többletért is nem e ő a felelős...Turbo update
Írtam a cégnek akitől vettem. Vázoltam nekik a helyzetet és azt mondták, nézzek vákuumot alacsony fordulaton illetve magason is. Alacsonyon -0.7bar kell hogy legyen a labdánál, magason pedig -0.2. Álló helyzetben jól tippelem, hogy a másodikat nem fogom tudni megnézni? Gondolom terhelés is kell hozzá, nem elég felpörgetni a motort...
Kérdeztem milyen alkatrészekkel dolgoznak. Azt írták Melett középrészt szerelnek gyári házba.Váltó update
Beszéltem váltóssal, ő is megerősített Mágus, hogy valószínű a turbo geo mahinálásnak az eredménye a váltó rakoncátlankodás. Így szépen vissza is tekertem eredeti állapotába. Ma reggel nem produkálta... ennek ellenére elviszem olajcserére és remélhetőleg megszűnik a hiba (ha nem, gondolkodom manuálisra átépítésben, mert lehet még az a legkifizetődőbb)./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Zizmand #179865 üzenetére
És volt erről bármi hibakódod? Mert kitöröltem, nem
írta vissza. Csak egyszer... illetve VCDS-ben látom a hőfokot.i-sti
Ha nálam felújítás után 60k-t ment el, akkor bizony szarok. De majd kiderül...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #179870 üzenetére
Igen és igen. Még nem ment végbe a biznisz, így valós számot még nem láttam. De telefonban ennyit mondtak.
Szerk.:
Durva lenne ha ebbe az anyag nem lenne benne.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #179872 üzenetére
Hát nem tudom. Nekem kezd megingani a bizalmam a szerkezetben. Pont az a típus vagyok, aki kíméli illetve minden kis hibára cseréli amit kell. Aztán tessék.
Erre szokás mondani, hogy hálátlan ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179937 üzenetére
Most azt parkoló pályára raktam. A geo kart visszatekertem eredeti helyzetébe, ahogy kaptam. Most a váltó lesz a kérdés, hogy azzal mi van. (Bár ma se produkált hibát).
Amúgy a cég azt írta, Melett-et raknak. Így nem
kínai. Illetve azt kérték, ha visszaküldöm, előtte csekkoljam alacsony illetve magas fordulaton a vakuumot a labdánál. Alacsonyon -0,7, magason -0,2nek kellene lennie. Viszont ezt ahogy nézem álló helyzetben nem tudom megvizsgálni.A hőgombát kicserélem hétvégén, lehet az is közrejátszik valamit. Olvastam, hogy fel tud tőle pörögni a motor.
doki
Ezt nem láttam, hogy saját cégese. Akkor nincs kérdés...molnarpeter
Van tapasztalatom céges autókkal (négykarika). Ő had ne meséljek, ahogy használják az emberek... illetve gondolom ezek a gyári ajánlásos szerviz ciklust kapják. Ha az 30k, akkor bizony előbb nem kap friss olajat.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
Fék nem puha?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179983 üzenetére
Annak biza. Jó rozsdás ott minden. Mérj vákuumot a labdánál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179985 üzenetére
Melyik volt a rossz?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179990 üzenetére
Akkor az N75ös szelepről jövő volt az.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Mennyire összetett művelet átalakítani a szekeret manuálisra automatáról? Kell hozzá kábelkorbácsot is hegeszteni?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz grizlisandor #180317 üzenetére
Köszi! Esetemben azért a motornak nem kell kiugrani tudtommal. Viszont motorvezérlő ha jól tudom kell egy manuálisé, illetve nem tudom, hogy a váltóvezérlőt ilyenkor csak kukázni kell és szevasz, vagy kell a kábelen is mókolni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Ahogy nézem nem rakéta tudomány: [link] (YT)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180320 üzenetére
A videoban a srác mondja, hogy bölcsőt nem kell cserélni, mert lehet kapni tartóbakot ami jó hozzá. Csak nem tudom mi a cikkszáma.
Mi a különbség az 5v6 között? Nem tudsz valakit, aki elvállalna egy ilyen átalakítast?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180322 üzenetére
Nem tudom mi legyen ... lassan legszívesebben felgyújtanám a francba az egészet. Úgy volt, hogy kap új olajat tegnap. Erre leengedésnél kaptam az ajándékot, mégpedig reszelékes az olaj. Illetve szép szürke. Ment is vissza bele... 4-500kért álltak volna neki, mondtam köszönöm nem kérem. Most keresem a megoldást. Ami fura, hogy szépen váltogat, semmi tünet. De valami morzsolódik ott bent..
Itt ment el a kedvem az automatázástól. 60k-val
ezelőtt volt szétborítva ez a szarkupac. Erre megint befosik, nálam, aki szinte minden szarra odafigyel.Video alapján nem olyan vészes az átépítés. Ha lenne itthon emelőm még neki is állnék. Viszont aminek utána kell járnom, az a papírozás. Mert ahogy olvasom itt lehet szívni a jó magyar bürokráciában.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz focvis #180324 üzenetére
Pont azért ment bele vissza a régi olaj, mert az új olaj lehet nagyobb kárt tenne benne mint amit használna. Friss olajnál nagyobb lenne az olajnyomás...
Hideg fejjel persze. Csak mikor az autó értékének a felét kérik egy szar váltó miatt, az már az “ott bszódjon meg az egész” kategória.
csabi
Igen mikor megvettem, után rögtön szétment benne a D kuplung. Akkor szétborították, kicserélték, kapott új olajszivattyút, tömítések, olaj, szűrő... annak 4 éve. Garancia már rég nincs. Most abban bízok, hogy a wandler adta meg magát, mert ahhoz még nem lett hozzányúlva. De annak viszont komolyabb tünetnek kellene lennie.. az meg nincs eddig.Ez az átalakítási engedély nem tudom hogy van.. ennek kell utána olvasnom.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180328 üzenetére
Én is a manual átalakítás irányába mennék el, de a gondom, hogy nem tudom ki vállalná el itt a környéken. A szerelőmet kérdeztem, ő nem. Én sajna nem tudom itthon megoldani, mert nincs hozzá emelő.
focvis
A váltós ajánlotta kifejezetten, hogy ne rakjunk bele új olajat. Korrekt fickó, így hiszek neki. 1 órát ott volt az emelőn az autó, de 1Ft-ot nem kért. Azt mondta mivel nem tudjuk mi járja az utolsókat, azért veszélyes az új olaj a nagyobb nyomás miatt. Találkozott olyannal, h feltöltötték újjal, majd szét is ment a váltó pár km után./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz MunezXBK #180339 üzenetére
Átépítetted te is? Szereldmagad itt nincs a környéken, vagy csak nem tudok róla.
Attix
Az alapvető gond, hogy egy váltó felújító alap hangon 300alatt nem áll neki. Ha még egy kis baja is van... mert nem ad másképp rá garit, hacsak nem cserél benne mindent, amit jónak lát.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz MunezXBK #180341 üzenetére
Értem.
Mágus
Ha itt vagy. Most beszéltem egy bontóssal, GGB váltót tudna is adni potom 30k. Össz-vissz az alkatrészek lennének olyan 100k. Viszont említette a kolléga, hogy szerinte a főtengelyt is cserélni kell a motorban. Ez való igaz? Mert akkor az szívás .../** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #180342 üzenetére
Na egy másik bontós meg azt mondta, csak tűgörgő ami nincs benne az automatában. Azt kell rárakni. Most ki tudja rosszul?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zoo8800 #180347 üzenetére
Ez az, amit nem várnék meg. Így kb
lottózásorosz rulett... tudod hogy el fog romlani, csak azt nem hogy hol és mikor. Így mégis miként induljak neki hosszabb útnak? Zsebemben egy tréleres számával, aki lehet annyit elkérne mint az alkatrészek ára? Nálam ez nem játszik. Az autó esetemben szükség, mert ezzel járok minden nap mindenhova.focvis
5HP19 igen. De látod ... ennek ellenére, hogy már 15 éves, még így is fél misit el akarnak rá kérni. (gondolom az alkatrész meg nagyon max 100e, de mivel automata, nem lehet olcsóbb) 4 éve mikor csinálták, akkor D kuplungot kapott újat + olaj + szűrők + olajpumpa, meg még valamilyen kis bizbaszokat cseréltek benne. Máshoz nem nyúltak. Az olajhűtő alatt mit értesz? Mert erről nem hallottam még. Az nem lett mókolva rajta ... de VCDS-ben mikor rá szoktam nézni az olaj hőfokra, az kb 70 körül szokott mozogni, ha jól emlékszem.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Kiskokó #180355 üzenetére
Bazzeg valóban. Sorry!
focvis kolléga neve volt itt utolsónak és az maradt meg.Az a baj, hogy saját szememmel láttam a leeresztett olajban a darabkákat. Így nem az olaj van megégve benne. Egyre jobban arra hajlok, hogy átépítem a francba. Utána ha csak nem vagyok falábú, nem lehet ekkora összegű javítás a váltó részéről. Már csak annak kell utána néznem, hogy fogom tudni lepapírozni.
A felújításra erre is 400k-t mondott a váltós. Sajnos szerintem olyan mind1 milyen típus, alap hangon közelít a fél millához ha bemész egy automata szervizbe. Ez még nem lenne probléma, ha a szekér érne vagy 3M-et, de így nem ... a kocsi árának a felét rálocsolni a váltóra úgy, hogy semmi se garantálja, hogy utána nem megy tönkre mondjuk a szeleptömb (mert ugye azt nem szokták felújítani ilyenkor tudtommal), hát nem. Igazából kissé ráuntam erre, hogy csak szórom rá a zsét és annál többet kér. Így eladni meg nyomott áron nincs értelme úgyszintén. Plusz mit veszek ilyen árkategóriában ... semmi értelmes autó nincs.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz MoP_FX 57 #180359 üzenetére
Valami van vele, mert párszor produkálta, hogy felpörgött váltásnál majd ütve elváltott. De hogy mi, az csak bontás után derül ki. Akkor meg már a számla lehet nagyon vastag...
Kiskokó
Most telefonálgattam. Igazolás kell a Skodától, hogy épült gyárilag manuálban az autó, az alapján a hatóság kiadja az átalakítási engedélyt. Ennek az ára 11k. Ha ez megvan, akkor lehet átépíteni... majd utána vizsga, ahol kérik az átépítésről az igazolást (hogy szakszerűen történt), illetve (amit úgy látok nehezebb lesz teljesíteni itt MO-n), hogy az alkatrészekről legyen igazolásom (alias számla). Na erre az egyik bontós már azt mondta, nincs.
Itt lakik mellettem NEO, vele is beszéltem. Kb grátisz átírja a vezérlőt, így azt nem kell vennem. Ha 200-250k-ból összehozom az átalakítást, akkor nincs kérdés melyik a megfelelő út szvsz.Mondjuk én biztos nem építeném át manuálra. De az én vagyok.
(Főleg ha nem tervezel kocsit venni és tudod hogy megmarad hosszú távra)
Pont ezért akarom átépíteni, mert ha most tételezzük fel megcsinálják és 2 év után ismét beszarik mint most, akkor benne lesz a hírekben az tuti.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz i-sti #180365 üzenetére
Nem akarok már autóra locsolni százezreket. Meguntam... Egy másik vételénél sem fogok kijönni 200k-val olcsóbban, hacsak nem egy 1000es Suzukit veszek helyette.
Újabb autónál mutass egy olyan típust, aminél nincs bekönyvelve egy pár százezres kiadás alapból (lásd dpf). Nekem ennyit nem ad, csak hogy tudjam fiatalabb...
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #180371 üzenetére
Manuális átalakítás lesz. Nincs igerem másik autót venni... aztán elölről kezdeni mindent.
3M körül nem adnék egy autóért. Számomra annyi többletet nem ad, mint a mostani./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #180375 üzenetére
Neo azt mondta 40ből rak rá chipet ha akarom. De ez legyen a legnagyobb gond.
Még ezt a számlás bontott váltót kell valahogy lebeszénem az nkh-val, mert ezt kissé erősnek érzem. Nem tudom melyik bontós fog tételes számlát adni nekem az alkatrészekre. Meg egyáltalán nem is értem minek a számla... nem az apeh. Hogy milyen alkatrész az meg rajta lesz ... mivel gyári.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #180385 üzenetére
Szerintem még az is hülyeség. Mert mi van ha van otthon váltóm? Akkor fel se rakhatom? Vagy kell magamnak adni számlát? Ez nekem kissé kacifántos...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen