-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #138259 üzenetére
Szia,
Mi szokott inkább hangot adni a féknél (nyikorgás) a tárcsa, vagy a betét? Az előző tulaj cserélte még. Elöl Jurid betét van + azt hiszem brembo tárcsa, hátul pedig brembo tárcsa + brembo betét. A tárcsákban azért nem vagy biztos. Nem látom rajtuk a márkát.
Ha lazán fékezek, nyüszít. Idegeimre megy.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #138584 üzenetére
Most, h hivatalosan is szerelő lettél, meg tudod nekem mondani hogy mi a franctól sípol a fékem? Most voltam boltban.. akartam venni betétet, de az eladó szerint nem az lesz a ludas. Szerinte meg kellene kennem a betéteket ahol érintkeznek. Mit mondasz?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz K Norbi #138587 üzenetére
Visít, sikít, mint egy k.. akarom mondani vonat.
Idegeimre megy nekem is. Télen nem csinálta, csak most a melegekben. Nem tudom mi a ludas. Ha a betét, akkor vennék is másikat és csere. Csak nem vagyok benne biztos.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus vagy aki kompetens.
PD elem cserekor elég cserélni a lefogató csavart + új tömítést rakni?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
atos19881101
senior tag
Hátha más is szenved kattogó ülés miatt. Két vacak 800Ft-os műanyag okozza. A héten cserélem.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #139128 üzenetére
Azaz.. nekem idegesítően kattan egyet. Tegnap szétkaptam és akkor láttam ezeket a műanyag vackokat. Mondanom sem kell, hogy nem volt hibátlan. Ma rendeltem itt Győrben egy autós boltban. 500ft/db. Az eladó ránézett a cikkszámra és már mondta is, hogy az üléshez lesz? Szóval gyakran keresik. Ezek kellenek: 1J0881204A 1J0881203A
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Ha van időd, kérlek nézz rá erre a logra. Jól sejtem, hogy nagy a valószínűsége, hogy a 4. hengernél bújik meg a ludas? Ha végig nézem az értékeket, és összeadom őket, akkor szépen látni, hogy 0-ra korrigálja a vezérlő a 4-et. Az én meglátásom szerint a középső két hengerrel korrigál jobban (ugye pont a két középső henger jár ellentétesen mint az 1-4 ... gondolok itt arra, hogy mikor 1-4 fent van, akkor a 2-3 lent).
Nem szeretném mind a 4 elemet kiszedetni, mert jobb szeretem ha gyári a beszerelés. Így első körben csak a 4.-et cserélném egy beméretett bontottra. Mit gondolsz? Jól sejtem a dolgokat vagy nem?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #139235 üzenetére
Értem. Szóval azt javaslod, hogy kapjuk ki mindet. Csak az egyik himba csavarjait vettem meg eddig (a 3.-4. hengerét), de akkor veszek a másikhoz is. Az állító csavarok idővel kopnak igaz? Ma hozzák elméletileg a csere PD-t. Lesz egy tartaléknak. Jövő hét kedden lesz a műtét, bízom benne nem lesz komoly és a beteg is megmarad.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #139134 üzenetére
Kicseréltem a cuccot. Nem nagy meló. Csak egy csavart kell elnyesni, mert gyárilag nittelve van. Most már meg sem moccan az ülés.
Összesen 1000Ft volt + fél óra munka.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Szívócsonkot mivel szoktátok belülről kitisztítani? Ezen a módszeren kívül van valami kevésbé látványos de hatásos?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz freaghill #139259 üzenetére
Most azzal fújtam be estére. Reggel ránézek oldott e valamit... Szerintem olyan lesz mint most.
(#139261) Brumi˘
Kefe az jó ötlet. Ha a Brigéciol nem hat, akkor megnézem ezt a grilltisztítót is. Köszi az ötletet!/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #139451 üzenetére
240-250 volt a max. Utána már nem nagyon ugrott, igaz a forgalom sem nagyon engedett.
Elég hátba vágó mikor letalpalod.Közben lett szerencsém egy A4 Allroad-hoz is.
Holnap elkészül az én szekerem is. Jól sejtettem, hogy az egyik PD elem beteg. Hugyozott... Szerencsére még időben elkaptam, így a hengert nem tette tönkre. Bemérték az összes elemet, amire pedig azt mondták, hogy fel kellene újítani (265k), mivel alacsony a szállítási mennyiségük. (200k-s futás miatt) Mivel a felújítás már nem fért bele időben, ezért kaptak tisztítást + hézagolást, amivel azt mondják még tudnak rajta alakítani. Szóval nem minden a korrekciós érték, hanem a kopásból adódó szállítási mennyiség is fontos. Amit csak kiszerelve tudnak mérni. Így most megúsztam 86k-ból + egy bontott PD illetve csavarok kellettek. Holnap veszem át, kíváncsi vagyok mit lehet majd észrevenni.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz CharlieDrop #141256 üzenetére
Akkor nem lesz teherforgalom és megáll az élet.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Speeedfire #141431 üzenetére
Ha csak a bit van, akkor sem kell megijedni. 10-es fejbe bepattintod és örülsz.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ASUS ROG Ally
- Motoros topic
- Gitáros topic
- Mini-ITX
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali médialejátszót?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest