- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- Router gondok
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux - haladóknak
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
Csabi
Levakoltam az egrt. Hallhatóan szebb lett a motor járása, illetve szebben is veszi a fordulatot. Még nem mértem turbó nyomást, de érzésre jobban felépül. Így a tippem, hogy az egr nem zárt rendesen....
Viszont bedobta hibára. Emission workshop
Kérdeztem chipest, 15k-ért írná ki. Neked ki kellett írni? VCDS-el ezt nem lehet megoldani?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #181547 üzenetére
Marad a kiírás. 60k. Ez már átlépi a tűréshatárom.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #181558 üzenetére
Tőled igen. Közben kiírták az enyém is. Sajnos az enyém már figyeli..
Bement a két KYB rugó. Nagy különbséget nem érzek a gyárival hasonlítva. Talán ami különbség, hogy ez 1mm-el vékonyabb anyagból van.
Természetesen persze hogy beszakadt a gólyalábba a felső csavar. Még szerencse hogy a szomszéd talált a garázsban ugyan ilyet.../** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #182837 üzenetére
Én cseréltem az összes gumicsövet, de nem gyárira... annyi a különbség szvsz, h a gyári meg van hajtogatva ahol kell. Az utángyártott nem lesz... de nem gond, mert szépen el lehet rendezni.
Amúgy javasolt cserélni, mert ennyi idő után már lehetnek vele gondok. Kellemetlen, ha eldurran a tűz forró turbóra.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz focvis #182995 üzenetére
Maga a kondenz kazán nem drága (bár függ milyet veszel). Ellenben a többi plusz kiadás lehet tetemes. Főleg a kémény, ha nem bélelt... stb.
Nálam kb 700ból megállt a csere 2 éve.Szerk.:
Közben látom már kiveséztétek.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Vonóhorgot akarok a szekérre rakni. Van 40e-ért gyári westfalia bontott. Ennek a bekötése mennyire problémás? Kell ehhez bármi doboz a can-bus miatt? Vagy csak hátul a lámpákra van kötve?Továbbra is Superb mkI
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz newmoonlight #183829 üzenetére
Hogy meg vagy figyelve.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok, nincs itt valaki Cegléd környékéről?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz bringasisti #184613 üzenetére
Tudtommal a műbizonylat csak arra kell hogy az adatokat be tudják azonosítani. Egy gyárin rajta az adattábla, azon meg minden rajta van. Max ami kellhet hogy tudjam bizonyítani valamivel az alkatrész eredetét... az pedig egy adàsvételi papír...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Magus
Mi okozhatja, hogy a pillanatnyi fogyasztás merőm mióta cserélve lett a hidro+tengely azóta kb fél literrel többet mutat? Már egy ideje mérem a fogyasztást, de abban nem veszek észre furcsaságot. Nagy átlagban 7l városozva. Mitől lehet ez? Azt tudom, hogy tengely csere előtt 0.7 körül volt, most ez 1.0-1.1l. Hiba ez, vagy szarjak rá? Továbbra is Superb 1.9PD AVF+tiptronicKöszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
1es Superb-nél melyik motortartó okozhatja, hogy ha leveszem a lábam a gazról, majd ismét lazán nyomok egyet a pedálon, akkor olyan, mintha ütne egyet a kettőstömegű? (az enyémben nincs, csak a hasonlat kedvéért) Vagy féltengely lehet?
Most készülök műszakira vele. Kapott végre horgot (egy bontottat raktam fel rá). Némethonból olcsóbb volt megrendelni a gyári új lakókocsis elektronikát, mint itthon az utángyártottat.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #186531 üzenetére
Váltóra nem tippelnék, mivel az fél éve volt szétborítva, akkor kapott felújított wandlert. A bele jó volt. A tünet pedig ha jól emlékszem már régebbről megvan, csak most kezdett el jobban idegesíteni. Féltengelyt rángassam meg?
Motortartót mi mód lehet legjobban leellenőrizni, h milyen állapotú? Ami még feltűnt, hogy álló helyzetben ha gázolgatom üresben, akkor billeg a kaszni...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz rob210 #186585 üzenetére
Sajnos erre tart a világ. Minden legyen automatizált, mert az emberek nagyon rohannak, elfoglaltak, nincs idejük egy kéziféket behúzni. Meg hát milyen már ha egy autóban valamit kézzel kell csinálni. A csilli-villi, meg minden digitális vicek-vacak amivel manapság el lehet adni bármi sz...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz vzsryl #186587 üzenetére
Ha egy kézifék normál állapotban van és rendesen használva is van, akkor nem fog - pár fokban befagyni szvsz. (Persze ha nem épp kocsimosás után támasztod
le a szekeret)
A sebességben hagyás nem a legjobb. Olyankor az autó terhe arra a pár fogaskerékre terhelődik. Arról nem is beszélve, ha netán egy ügyes versenyző parkoláskor kicsit megtolja a kocsit, na azt szeretni fogja a váltó./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
Halihó,
múltkor volt téma, hogy nem lehet levizsgáztatni a bontott vonóhorgot. Jelentem semmi gond nem volt vele... csont nélkül átment. Csak a típustábla és egy beépítési igazolás kell.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Gabady #186756 üzenetére
Azért érdemes lenne a kulcsot nem egyből elfordítania a kollégának... ez dízel...
Egy kompressziót mérnék. Km? Olajnyomás jelző is világít... nem jelent jót szvsz.
PD bemérés alatt mit értesz? Voltak padon? Vagy csak VCDS ráolvasás volt?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen egeret válasszak?
- World of Tanks - OFF topic
- Politika
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen