Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz atos19881101 #180353 üzenetére

    Tudom hogy nem szeretsz, de másnak válaszoltál ;]

    Hát igen attól hogy öreg, nem igazán lesz olcsóbb az alkatrész.
    Wandler felújítás 80ezer ft körül van.
    A komplett váltó felújítás (mechatronica, ekuplungok, szelepek stb) alkatrészek olyan 200-250ezer körül lehet. Plusz olaj és szűrők vagy 40 ezer. Szóval legrosszabb esetben is szerintem az anyagár alaphangon van 200-250 ezer ft wandler nélkül.
    Nekem a 6HP20-at 3-4 éve 450 ezerért újították fel kompletten wandlerrel mindennel.

    Az olajhűtvel meg az van, hogy alulméretezettek a járatok benne és az olajsártól /kosztól stb-től eltömődik, ezáltal nem látja el a feladatát és idő előtt megég az olaj, a szar olaj meg tönkre teszi az egész váltót.
    Aki nekem csinálta az A6-ot előtte csinált egy Passatot nekünk 5HP19-el vagy jó 10 éve... mondta is évekkel később hogy jó pár garanciális váltócserét bekellet nyelnie mire rájött hogy az olajhűtőt ki kell cserélni újra mert attól haltak meg sorba a felújított váltók.
    Lehet ezért szürke az olajad, úgy hogy reszelék meg nincs benne.
    De ez csak az én ötletem. Én Laikus vagyok nem KP amit mondok.
    Ötletelek.

    [ Szerkesztve ]

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák