- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Synology NAS
- Zyxel NAS326
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 10
- Router gondok
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #27537 üzenetére
Hidd el, hogy jó! a fékfolyadék. Sokkal jobban tisztít. Én eddig egyszer próbáltam és nem tapasztaltam semmi rendellenességet. Azóta meg csak azért nem csinálom, mert kb 6-7ezrenként cserélem az olajat. De köv hónapban lehet eszközölök egy tisztítást.
Minden motormosás alkalmával fennáll a veszély, hogy onnan is kioldja a dzsuvát ahonnan nem kéne (pl főtengely furatok), de sztem többet használ mint árt. De ez bármely motormosó terméknél előfordulhat.[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
válasz AMD Power #27737 üzenetére
sajnálni azért nem kell
Eladni azt egyenlőre nem szeretném de folyamatosan bennem van , a gond az hogy az autó miden más tekintetben hibátlan gyári állapotú . De ezt úgy értsed ahogyan írom . Hibátlan fényezés , futómű , váltó , motor , fék (ABS agyat nem tekintve) belső , minden pöpec . Nagyon sok pénzbe van , egyszerűen nem érné meg eladnom . Gondolkozom az elgázosításon is . Valamit tennem kell vele , mert így az üzemben tartása folyamatos érvágás. Nem beszélve most erről a két hibáról ami előjött . -
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #27847 üzenetére
Kevlár kuplung... bent és azonnal fog, illetve kemény (tudom VR6, neked puha), és alapjáraton is akad már nyomaték.
Én már ismerem, de aki elsőre beül és menjünk az tuti lefullad.
#27850) AMD Power: nem azt mondtam, hogy lehetetlen, mert én is gond nélkül járok vele. De egy átlag SX-4 vagy bármi más átlag kocsihoz szokott ember tuti benyalja ha nem figyel. Nincs csúszáspont... szinte azonnal befog, és mindezt szinte már padlónál.
Hidd el, meglepődnél.
Szerk: szerintem is[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz AMD Power #28125 üzenetére
oké,,, fel tolok én is egy t3/t4 1,3-baron megnézzük mit megy úgy jó ?
(elvileg néztem cs-n...)
azért turbos szívóval össze hasonlítan, ész kell hozzá....
rastlin:ezek ilyen elméleti számok 170/185/1000-1100közt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
t1
addikt
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #28254 üzenetére
Ez speciel a kanizsai kagylóson volt.
Itt Veszprémben már ismernek. Kb elindul a kamera miatt a kocsi felé de csak bólintok már fordul is vissza. Az én kocsimhoz ugyan nem nyúlnak.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #28270 üzenetére
Pont a hétvégén néztem 50-nél 4.ben 1200-at alig forog nekem. Ha hirtelen gyorsítani kéne esélyem nincs. Szóval marad a 3 egészen 60ig. Kivéve persze lakott terület vége tábla, mert ott eltolom a 3-ast egy picit
Azért nyomás nélkül elég szívás a feltöltős motor vagy csak nagyon hozzászoktam a nyomatékhoz.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #28295 üzenetére
Hmmm, nem is a télit furcsállom, hanem a 140-es tempósat.
Mágus2: Milyen neéz lehet ez a motor+váltó, meg egy 1,4-es váltóval?
zetorg: Ááá, öreg ez már. 8 éves múlt. Egy kis Ibiza.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #28306 üzenetére
Jól eszik nem azt mondom, de 140-nél tuti többet kajál mint8. Ott ezek a motorok már pörögnek és zabálnak. Nekem is volt 1,5-ös ~72 lovas 8v kocsim. Az tudott 5,4-es fogyit 195-ös gumival. 165-ös gumival meg 5,04-et, de pályán 140-nél az is komolyan iszákos lett.
zetorg: Ok, de ez egy kisautó.
Mágus2: 1260kg nélkülem. Ami még számít, hogy majdnem minden benne van.
Pár plusz extra aztán röpülnek a kilók. Lehet, hogy apróság de már csak a fék is nehezebb, aztán a fene sem tudja mik vannak még benne nehezebbek mint a fapadosban.rob210: Meg a vízbű veszi ki a zokxigényt! teccikérteni?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #28750 üzenetére
ugy vettem észre egyebketn h a drágább VW-esek is kezdenek átmenni belvárosban "BMW-s bunkóba"
Munez: igen, okos dolog volt rabosítottak, ujlenyomatod megvan nekik
EZ a kerék kulcsos dolgo votl a tökéletes lehetőség hasonlít az én kígyosomra
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Legszebb nők!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Okos Otthon / Smart Home
- Futás, futópályák
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs