- Ubuntu Linux
- Sweet.tv - internetes TV
- Linux - haladóknak
- Elindult a Gondosóra program
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 7
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #24904 üzenetére
Nekem meg erős a sanda gyanúm, hogy valahogy megszívták a tankom a ház előtt éjjel.
430km-t mentem tankolás óta és már majdnem a felesnél van a mutató, pedig 4.7 az átlagom 520-30 körül szokott ott lenni még a hiányzó érték is stimmel, pont egy 5literes kanna...
pedig zárodik a tanknyilása centrállal. na de majd ha kiürül a tank kiderül előzővel 900at mentem el[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
8th
addikt
válasz AMD Power #25010 üzenetére
Személyes kedvencem még mindig ez a felni: [link]. Azóta sem volt szebb gyári felni konszernen belül pedig ez sem épp tegnap volt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #25075 üzenetére
"A dízelkínálatban egy újdonság is várható, a biturbós biTDI, 170 lóerővel. "
Hány ccm? mert ha 2literes (és valszeg az) elég sovány. évek óta van már 170le-s tdi a vw-nek.
az opel/saab féle 1.9es is 190le körül mozog régóta
illetve a bmwnek 2007óta van 2literes dízele 204lóval és asszem most jött ki az uj 220 fölött..[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
8th
addikt
válasz AMD Power #25132 üzenetére
Hát igen. A mai bonyolult dízel csodák sok ember elriasztanak. Viszont egy ilyet akármikor bevállalnék. Valósággal áradoznak róla.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #25150 üzenetére
Na azt a passatot, szégyen - nem szégyen én 1.6-os benzines motorral venném.
kis térfogat, nem vadállat, de egyszerű konstrukció! javíttatása töredéke a mai dízel fosoknak.
Nekem nincs pénzem állandóan javíttatni. vagy ha nem is állandóan, de egyszer biztos ki kell dobni rá egy vagyont.
Átlagembernek nem való
[link][ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz AMD Power #25150 üzenetére
Vegyünk egy átlag 1.4-1.6 benzines autót. Az fogyaszt 7litert százon. Egy ilyen Fabia meg nagyon max. 5-öt. Az minden megtett kilométerre -2deci a dízel javára. Halkan jegyzem meg a benzin megint szépen utolérte a gázolaj árát, a mellettünk lévő MOL kúton 4forinttal olcsóbb a gázolaj mint a 95-ös benya. Számoljunk mindössze évi 8000 kilométerrel.
Dízel: 8000km x 0,05liter = 400liter x 443forint = 177.200 forint.
177.200 : 8000 = 22,15 forint / 1km.Benzines: 8000km x 0,07liter = 560liter x 447forint = 250.320 forint.
250.320 : 8000 = 31,29 forint / 1km.Már ennyire alacsony futás mellett is megspórol az ember 73.120 forintot az üzemanyagon / év. És azért az átlag ennél többet autózik. Az egy havi lakás törlesztőrészlet vagy egy egy hetes Balatoni nyaralás a családostól.
És itt az a veszély sem áll fent, hogy jujj mi lesz ha elromlik a bonyolult drága dízeltechnika. Mi lenne. Semmi. Ebből szerencsére hiányzik minden ami egy mai dízel motorban nyugtalankodásra adhat okot. Egy 1.4 benzinesnek 3000rpm körül van 125Nm nyomatéka és onnan szépen esni kezd a görbe. Az SDI-nek 1600-2800 között végig megvan a 125Nm. Sokkal rugalmasabb motor ezért jobb vezetni mint egy benzinest. Közvetlen befecskendezéses így nem okádja a füstöt mint egy kamrás dízel. Nagyon jó cucc az. De hát te is szívódízelt hajtottál a mostani előtt pontosan tisztában vagy a konstrukció előnyeivel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #25153 üzenetére
Mostmég nekem is nagyon nagy lenne, de később ha mondjuk már gyerkőcökkel ütöm el az időmet, akkor mindenképpen jobban járnék vele mint a mostani golffal.
Az meg hogy másfél tonna...kit érdekel. ha 130-cal tud menni akkor az nekem bőven elég. Különben is, minek erős motor a mai magyarországra? Azért, hogy rettegjek, melyik sarkon áll megint egy rendőr és bosszankodjak, hogy nem tudom kihasználni az erős motor adta előnyöket?
Arról nem is beszélve, hogy mennyit kérnek majd évente a súlyadóért.
Nekem most 12.700 huf egy évre. Bőven vállalható
Szóval még mindig inkább kisköbcenti egyszerű benzines motr, mint hiperszuper dízelcsoda.runner 125: Pereskedjen is a komád! Sőt, a kereskedő nem adhatja el az autót rejtett hibával sem, szóval én drukkolok neki. Anno mikor én vettem az autómat szintén kereskedőtől - én voltam a balf*sz, mert nem álltam ki a jogaim mellett. Pedig a hibás motorvezérlőt rá tudtam volna verni a kereskedőre!
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #25175 üzenetére
ez a passat 1318 kg
amd poloja 970kg
(cars-data.com)ez nekem 350nek tűnik
de igazábol lényegtelen
Ha szeretné megveszi ha nem.nem. Csak arra szerettem volna fényt deríteni, hogy annyira azért nem egy lomha fos szar mint itt leirták páran
nem koptatom tovább a billemÉn azért elfogadnám
AZ már egy másik kérdés hogy eladnám mert ha megtehetem se szeretem gazdagítani a nagy olajvállalatokat egy 10literes fogyasztású autóval amit nap mint nap használok
Bluemotion rulz.[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #25178 üzenetére
Elkezdem olvasni, de már az elején elment a kedvem:
"Mostantól FR (Formula Racing) kivitelben nemcsak a 150 lóerős 1,4 TSI és a 143 lóerős 2,0 TDI kapható, mert az 1,2 TSI-ből is rendelhető sportos, ültetett futóműves változat. " nem hiszem el!
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz AMD Power #25256 üzenetére
Szép reggeltet!
Az 1.4-es szívó golfomnak az országúti átlagos és egyben mindenkori fogyasztása
5.2 lit/100km (90-100-as tempó)
Városban zabál -- 6.0-6.5 -- liter. Főleg a korábbi februári nagy hidegekben.
Ez tuti biztos, már többször lemértem.
Mivel autóval járok melózni így kb 7-8 lityit is benyel. kb 4-5 km a táv és eddig jóformán be sem melegszik rendesen.[ Szerkesztve ]
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #25391 üzenetére
Nekem elsőre nem tetszett Esetleg oldalról.
Semmit nem csináltak vele, csak kapott egy Cupra szerű lökőst.
Meg amúgy is, nekem az Mk3-as a kedvenc mind a mai napig.Ami nekem régóta nagyon bejön formailag az a Mazda3 és 6.
Az MPS-t már említeni sem merem[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
V.Stryker
nagyúr
válasz AMD Power #25432 üzenetére
Utolsó háromba is három német autó volt. Ez is jelenthet valamit.
Egyébként ez az Up! nekem is kifejezetten tetszik. De mondjuk kisgyerekeseknél alapból ugrott, mert habár van 5 ajtós verzió, de csomagtér?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
8th
addikt
válasz AMD Power #25203 üzenetére
Hajrá, remélem összejön!
(#25213) Kicker: Csak ugye az átlag autós nem 8ezret megy évente hanem sokkal többet. Számoljunk 15000/évvel az már közelebb áll a valósághoz. Számolj utána 5év/75000 km után mennyivel marad vastagabb a tárcája a dízel autósnak...
De még mielőtt nekiállsz azt is kalkuláld bele, hogy ezek a számok már nem érvényesek mert azóta újra drágult a benzin (a gázolaj nem). A drágább szervizelés adott motornál szintén bukta feljebb írtam, hogy miért. A szervizekben pedig munkaórát számolnak nem azt nézik, hogy benzin vagy dízel-e. Részemről a téma lezárva. Semmi közöm hozzá ki hogyan szórja ki a pénzét az ablakon.(#25214) FoBCRaistlin: A vételár különbözeten kár rugózni mert eladáskor visszajön. Az egyre csak dráguló üzemanyagok rohadtul hajtják felfelé a kis fogyasztású dízel autók árát. Szépen eltűntek azok a hangosan röhögő benzinfanok akik az év eleji gázolaj áremeléskor vigyorgó szájlikból gyönyörű kis sormintákat raktak. Én már akkor megmondtam, hogy nem eszik azt olyan forrón. Nyár végére megint a benzin lesz a drágább. Így is lett. De nem nyár végére hanem már most!
Nagyon sok embernél az lpg sem alternatíva. Érthető is mert az ember nem szívesen ülteti be a gyerekét egy 45-60literes gáztartály "tetejére". Oké, hogy balesetkor a sima üzemanyagtank sérülékenyebb de az az autón kívül van az lpg meg ott figyel 30cm-re az utasok segge mögött bent az autóban.(#25315) Balupapa: fasza kép lett csak kicsit sötétebb mint kéne.
(#25432) AMD Power: Az év autója díj egy vicc. Szarfaszú szakmai zsűri dönti el melyik legyen az. Itt meg lehet nézni a hozzáértésüket. Fiat Uno meg Citroen XM? WTF? jajjanyámsegíts...
(#25433) V.Stryker: Megnézném hogyan férne el az up! hátsó ülésén egy normális biztonságos gyerekülés (értsd: nem nagyáruházi 25ezer forintos szar), vagy hogy raknak be a csomagtartóba egy babakocsit. Még egy összecsukható sport/esernyő babakocsi se fér bele sehogy. Csajoknak bevásárlókocsinak elmegy semmi másra nem jó. Ráadásul még jó ocsmány is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz AMD Power #25465 üzenetére
Egy ismerősöm is pont a Dacia Sandero-kat nézegeti. Az 1200ccm 75lovas benzines oldallégzsákkal klímával megáll 2millió alatt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #25505 üzenetére
Nincs baj az új benzinesekkel, csak ez a tsi nem jött össze a VW-nek, van ez így.
Kb. ezért mondtam, hogy egy kutya fülét gyártja már az összes autógyár.Én egyébként benzines kocsiból mostanában csak ezt a TSI-t hallottam, hogy visszahívták.
Motorikus hiba miatt, mert futómű és egyéb gondok voltak más gyártóknál is.Renault power
-
8th
addikt
válasz AMD Power #25511 üzenetére
Na ja. Én sem vagyon nagy turbó párti. Ott a nissan micra kompresszoros motorja: kis ccm ellenére jól megy és alig fogyaszt. Alacsony(abb) fordulaton nem is tölt a kompi. Tökéletes megoldás.
Egy turbót pikk pakk tönkre lehet tenni a kompresszort azért valamivel nehezebb.
Versenyző ismerős mesélte, hogy a rallycross-os Fabiákban van olyan biztonsági megoldás ami a gyújtáskulcs elfordítása után nem állítja le rögtön a motort csak ha a turbónál elhelyezett szenzorok megfelelő hőmérsékleti értéket adnak. Meg mesélt külön vízkörről ami csak a turbót hűti saját szivattyúval, hűtővel, elektromos rendszerrel. Azért alkalmazzák ha kemény üvegezés közben valamiért leállna a motor ne süljön meg azonnal a 500k-s verseny csigusz. A versenysportban vannak érdekes megoldások amik az utcai autókban csak jó sokára fognak elterjedni."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
eddie17
addikt
válasz AMD Power #25720 üzenetére
Megbeszélés---> szombat délelőtt!
Ma felhívás---> már csak délben jó. Akkor ér haza! ---> ok, nem gond, addig elmegyünk erre arra.
De már Solymár, és nem a 2. kerület...
És hívjam ha elindultam felé.---> O.K.
Felhívom, hogy lassacskán ott leszünk.---> Ja, most vitte el egy fiatal srác pár perce. --> mondom délutánról volt szó! ---> Aha csak ezek már itt voltak reggel 9 óta, és a felesége hazaért és eladta nekik.
Ordas nagy faszság!
Köszi puszi baszdmeg!
És mentünk egy kört feleslegesen. Még jó, hogy TDI-vel, legalább a fogyasztás nem vészes, de megfizettetném ezzel a nyomorulttal...
Érted még fél órával előtte persze gyere csak...
Na az ilyenekből elég volt, főleg, hogy nem az első.
Mr. Vento-s is ezt játszotta... -
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #25730 üzenetére
azóta lementek az árak és eltűntek a vevők.
Meg egyre olcsóbb autózni.
Ha motort vagy robogót akarnál eladni ne aggódj nem tudnád letenni a telefont.
Haver meghirdette a kis apriliáját és 2 óra múlva már 6 érdeklődő volt.
Másnap el is vitték és nem olcsóbban hanem ráfoglalóztak és még 20e-t rádobtak neki, csak el ne adja másnak.ennyi nem kell a kocsi mert kurv@ drága fenntartani.
A hevr is hirdeti a diesel meganját már 3 szor csökkentett árat de csak büdösök hívogatják azoknak meg elvből nem adja el.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs