-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Winchester95 #150813 üzenetére
Én csak vészröfögök itt mindig, uh nem kell velem foglalkozni, pláne nem magadra venni.
De mindig azt mondtam h nem szabad laikusként nekimenni a vcds-nek. Doki16 is megtapasztalta h nem lehet csak úgy majd a netről megolvasva fórumozgatva megcsinálni mindent büntetlenül.
Mi lesz ha valamit mellénézel és a teszem azt a légzsák kinyílik? Vagy nem légzsákot macerálsz és mondjuk egy longcode.ba megtéglul valami vezérlő? Akkor az lesz a hibás aki az ötletet adta?Szóval ne csináld ha nem vagy kész vállalni az ezzel járó kockázatot - szerintem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gyula84
veterán
válasz Winchester95 #150813 üzenetére
milyen kábeled van?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
#89874944
törölt tag
válasz Winchester95 #150813 üzenetére
felejtsd el a magyar nyelvűt... akkora ordas nagy baromságokat ír, hogy csak pislogtam.... több másodpercig tartott megfejtenem mit akar, pedig fejből tudom azt a vezérlőt... aki fordította kurv@ra nem tud angolul. De a vcds-hez se ért.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Winchester95 #150825 üzenetére
Nem minden komfort elektronika tudja a fel-le ablakot , tudtommal
Akinek sok az eseti 5000 az autóra, annak nem szabad olyan autót tartani ami igényli a folyamatos törődést - és ez nem ellened szól. Az autós topikban is olvasom sokszor h jujj, meg jajj költenem kell rá. Ha én benyögöm h egy egy belsőtér műanyag 100€+postánál van (és most vagyok túl pl egy szeleptömb cserén ami kidobott pénznek néz ki most) akkor meg hülye f@sz vagyok mert miért veszek olyan kocsit ami roncs. És akkor még a fogyasztást nem is említem, mert ha megtudják h átlag 11.5 de városban akár 18 liter is lehet, akkor aztán vagyok igazi selejt
Ha akarod csinálni , tedd! Ne riasszon el amit mi mondunk. Csak légy kitartó
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Winchester95 #150829 üzenetére
Nekem pont egy 3.0 tdi van Egy 13 éves első szériás touaregem. És nem vagyok gazdag
A diag magában nem mondja meg h pl relé vagy gyertya. Ehhez kell a típust ismerő szerelő. Még ott is előferdül h többször kell nekiveselkedni, mert ha nem találkozott még adott hibával, akkor az írott tudásbázis is csak annyit mond h ok1, ok2 vagy ok3. Ezt kell tudni végignézni a működési elvet alapul véve, vagy a már megszerzett adott típuson alapuló gyakorlat segít.A vcds nem csodafegyver. Olvasom a racsingon meg jófogáson h pénzért törölnek hibát, meg olvassák ki. Egyszer egyhez el fogok menni , csak úgy h legyen miről itt beszámolnom. Van egy gyanúm h kitörli a hibát oszt ha visszagyön akkor ott állnak egy gazdát cserélt 3000ft felett és csak nézik amit nem értenek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gyula84
veterán
válasz Winchester95 #150825 üzenetére
ha nem az olcsó kispórolt akkor ahhoz van magyar program is a legújabb, angolból is
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150857 üzenetére
Nem fullos a kábel. Csak olvas, nem ír. Főmenüből az about- ra kattintva mit látsz? Csinálj róla képernyő mentést.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150860 üzenetére
Ez jó, próbáld a logint a security access helyett, oda add be a kódot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150867 üzenetére
Próbáld meg a 000 csoportra is, hátha ez valami régebbi vezérlő.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150869 üzenetére
Feladom. Látatlanba többet nem tudok segíteni. Esetleg ha van utólagos rádió a verdában, húzd ki a kábeleit az alapbeállítás idejére, lehet valami MESTER a CAN szálra kötötte.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150871 üzenetére
A legutolsó hibakód ezt mondja, hiányzik az alapbeállítás.
-
Gyula84
veterán
válasz Winchester95 #151167 üzenetére
vagy rossz volt amit vettél az az opció nem jó?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #151167 üzenetére
Bal hátsó ajtó nem nyitásra...mehetsz vissza a bontóba venni zárat.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #151222 üzenetére
Nálam ezt coolercső repedése okozta.
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #151224 üzenetére
Ha a coolercső lyukas, azt látni fogod, olajgőzös lesz az atyaúristen is a környèken! Nèzdd meg diaggal, hogy a turbó nyomás jól kapcsol-e, mert lehet bármelyik szelep rossz.
-
válasz Winchester95 #151224 üzenetére
Szemre nem feltétlenül veszed ám észre. Van un porózus gumi öregedés is aminél nincs olajszórás. Pont mint a légrugónál. Csak vákuummal lehet rendesen megvizsgálni - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Winchester95 #151799 üzenetére
A szivacsot fel tudják neked kemenyiteni, vagy pótolni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #152337 üzenetére
Tomcsinak nyomtatott verzió van.
-
tomcsi23
veterán
válasz Winchester95 #152337 üzenetére
3mp guglival.
Ja hopp, a magyar szót átugrottam.
Pohu-nál is akad szerintem.F_Zolee: milyenre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
grizlisandor
addikt
válasz Winchester95 #152337 üzenetére
Facebook-on nézz szét a Seat csoportokban, pár hete valaki árult több kézikönyvet.
(#152339) tomcsi23: Pohu minek a rövidítése?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152449 üzenetére
Hallani kell.
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152642 üzenetére
1.9tdi asv
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152642 üzenetére
Ez még mindig az amiért az 1,6 benzines audit adtad? A viszonylag kis kilóméteres toledó?Bakker az az autó szívat!
Pótkulccsal próbáltad, hogy nem az immo tiltott le? -
adp
őstag
válasz Winchester95 #152648 üzenetére
na akkor írd már majd meg pls
ja és még annyi neked mi járt hozzá? mert ahogy írtam ez elég jól felszerelt főleg az új vezérlést tekintve
ja és a chip az nem OFF? mármint nem bassza szét a motort?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152648 üzenetére
Hűtővizet kinyomta a kiegyenlítőből?
-
válasz Winchester95 #152651 üzenetére
Ha van egy ilyened tesztre otthon akkor holnap mehetsz is vele
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Winchester95 #152654 üzenetére
Csak egy, a szenzoros. Ezt kellene megvizslatni.
Egészen biztos h a turbóval kapcsolatos hibádnak már nincs oka?MOD
A magasnyomású pumpa nem lett levegős? Az üzemanyag csöveid nem vannak megrepedve elöregedve?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152642 üzenetére
Két dolog miatt állhatott le. Egyik rosszabb, mint a másik.
Vontasd haza a verdát, vedd le az intercooler alsó csövét, ehhez a jobb elős kereket kell levenni és a kerékjárat belső műanyag borítását. Tegyél alá egy edényt és majd fotózd le, mennyi olaj jött le. Ha ott sok olaj van, azt felkapja a motor és az olajat kezdi égetni a gázolaj helyett. Ilyenkor pörög, mint az őrült.
A G80 maga a 3. Injektor azzal a kábellal. CSak azon van tű emelés érzékelő, de anélkül nem jár a motor. Ez tönkremehetett menet közben is, meg tönkremehetett attól is, hogy kontrolálatlanul pörgött a motor.
Amint kizártuk a runout dolgot, hgy felkapta az olajat, akkor lehet kezdeni vadászni egy 3. injektort, de vigyázat, csak ASV-ből jó.
Az érzékelő hibája miatt állt le, kérdés, hogy mi okozta az érzékelő hibát. Általában túl sok olaj jut a 3. hengerbe és egyszerűen beszorítja a tűt az injektorban, rosszabb esetben ki is lönvi az injektort eltörve a tartó villát.
Ha csak úgy elromlik ez az érzékelő, egyszerűen leáll, nem pörög a hátán. Ezért a gyanú.
Ha felkapta az olajat, akkor kompresszió mérés. Gyenge értékeknél fej le, mert hajlott a hajtókar vagy elrepedt a dugattyú.
Másik teória, hogy megszorult a tű a 3. injektorban és ömlött bele a gázolaj, ami miatt bedobta a hibát és átégette a 3. dugattyút. Ha kicseréled a 3. injektort, ki fog derülni, mert beindul bár 3 hengerrel, de olyan hangja lesz, amit nem akartál hallani a saját motorteredből.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152657 üzenetére
Komoly hiba volt ignorálni a vészmódokat és megpróbálni padlógázzal megjavítani.
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - IntermittentEz azt jelenti, hogy túltölt, nem kicsit, hanem kurvásul. 1 bar helyett tud akár 1,7-et is. És az semminek nem tesz jót.
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152659 üzenetére
A coolerbe a turbón át tud jutni!
Ha jutott, akkor a turbód cserés lesz!
nekem is mikor az 1,9 tdi passatban a turbó szabályzás rossz volt, 2 bar-on is töltött a turbo, pedig 0,8-nál el kellett volna engednie a nyomást, de valami szelep a tűzfalon beszart....[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152659 üzenetére
Amikor túltölt a turbó, a tengelyét feszíti a nyomás oldal irányba. Ezért is van a vészmód úgy megírva, hogy maximum 4 másodpercig tolerál 0,2 bar eltérést az elvárttól. Ha sokat van hajtva túlnyomáson, szétkopik a csapágyház a turbón és elkezdi a szívó vagy a kipifogó oldalon ereszteni az olajat. A kipufogó oldali szivárgás nem veszélyes a motorra, de a szívó oldali nagyon veszélyes, mert onnan egyenesen a cooleren keresztül az égéstérbe fogja nyomni az olajat.
Amikor beszorul a turbóban a reguláció, mindig túlynomáson közlekedik az autó, ezért erőtlenebb a kelleténél, lustább, van turbólyuk, de ezt egy laikus nem veszi észre, és vészmódot csak forszírozott menetben fog dobni, mert akkor teljesül a 4 msodperces +0,2 baros szabály.
Amikor tiszta a turbó, könnyen mozognak a regulációs lapátok, alulról szépen húz, nekem az új turbóval 1000 fordulattól húzott az ASV, és nem volt chip. A gyári program tudja, csak jó turbó kell hozzá.
Megvételkor szóltunk, hog ki kell pucolni a turbót, de gondolom ezt valahogy benézted. Pucolás után bár kevesebbet tölt a turbó de az ideális keverék miatt az autó mégis erősebb, pörgősebb, élinkebb.... bárki tud igazolni, aki itt megfogadta a tanácsomat és turbót pucoltatott... Hirtelen Lacess és zsolt1990 ugrott be, ők is alá tudják támasztani, hogy a pontos reguláció az erős motor és jó gázreakció alapja.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152665 üzenetére
Várdi, unix felejtős szerintem turbó ügyben, vagy bontott, vagy felújított játszik, egy új gyári az autód árának a harmada és lehet még keveset it mondtam, a turbós műhelyekben ha a tiedet leadod, akkor 100 magasságában megáll a történet.
Nagyobb nem belevaló injektorokkal magában csak a gond van, a te autódban most van elég gond magától is! Én első körben az elektronikás injektort bontóból szereznék be, ha a csúcsokat is cserélni kell benne, akkor a bosch szett olyan 40be volt vagy 8 éve, mert ez szerelhető porlasztós ha minden igaz. Az adagolóra is érdemes lenne ránézetni, mert ha az is több anyagot tol be, akkor az is lehet hiba, épp úgy mintha nem tol be semmit!
Ha 110 lovas és megbízható autót akarsz, nem ilyen szopatást, akkor mindenből a belevalót rakatod bele és kész, az ilyen szmókendcsárm hülyeséget meghagyod másnak.
A víz ha nem a tartályból jött, akkor lehet egy csőből vagy bárhonnan más helyről, remélhetőleg nem hengerfejes a masina, mert ha víz megy a hengerbe, az sem szokott öngyulladni....
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152675 üzenetére
Injektorhoz kell egy 17-es villás a csőre, egy 13-as crova a tartó villához, meg egy vilás az injektorra, nem emlékszem a számára, amivel kimozgatod magát az injektort.
Turbót csak akkor vedd le, ha tudod, hogy mit csinálsz. Szívósorhoz 6-os imbusz, EGR csövet kell levenni, az is 6-os imbus. 12-es kulcs megy a turbót a fejhez rögzítő réz anyákhoz, oda hosszú crova kell, meg egy spéci kulcs, levenni a felső olajozó csövet a turbóról. Azt gyártanod kell egy 17-es villásból, mert ellen kell tartani alul az összekötőt, hogy felül a hollenderrel ne csavard el az olajozó csövet. Alul a hollender a kéd fölött 22-es talán, ott is meg kell fogni az összekötőt a hollender alatt.
Ezen kívül nem kell hozzá spéci szerszám. A kipufogónál szokott beleszakadni a csavar a turbóba, ha volt már lent és nem rézanyával rakták vissza, meg az EGR csövénél a két tőcsavar is bele szokott törni.
Biztos, hogy magad akarod szerelni? Ettől csak több kérdést fog felvetni a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152675 üzenetére
Ide kell kulcsot gyártani, ezt szokták elb... az amatőrök.
Ha azt nem fogod meg alul, felül elkezded csavarni az anyát és elkezd az egész kicsavarodni a turbóból, de a csövet fogja a kónusz és eltekeri a nyakát.
Nem tudom mennyire vagy tapasztalt szerelő, de ha nem találod fel magad kemény helyzetekben, inkább ne szedd ki a turbót.
De majd légteleníteni lesz érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152682 üzenetére
Felfőtt, de az a kérdés, hogy miért.
Két oka lehet, a harmadikra inkább ne is gondoljunk.
1. vízpumpa kereke megállt.
2. beszorult a termostat3. hengerfej tömítést átfújta a turbó, amit említettem, hogy nem egészséges a túlynomással padlózni egymás után sokszor.
4. valahol tömítetlenség van, szar a sapka, vagy valamelyik csőnél ereszt még, olyankor felfő, mielőtt jelezne, mert csak nyomás alatt nem kezd bugyogni 100 fokon. Ha nem tartja a nyomást a hűtőkör, akkor felfő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152685 üzenetére
Simán, hívd fel, ha működő motorból van, alkatrésznek tökéletes lesz.
-
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152726 üzenetére
Akkor a turbó nem kapta fel az olajat. Adagoló vajon jó, nem az kap/ad fals èrtèket ès nem az nem küld kaját?
Pótkulcsot próbáltad? -
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152729 üzenetére
A turbó ha beáll, akkor is beindul, csak gyenge lesz mint a lepkefing.
A víz passz, nèzd meg a csöveket.
Az indítástiltás is bőven lehet, èn egy pótkulccsal, majd ha az sem jó akkor egy villamosságishoz vinnèm el, hogy nèzze meg mi lehet. Porlasztókat kivève az is megèzhető, hogy gázolajat tol-e be a hengerbe, mert ha nem, akkor a mièrt nem indul megvan, az oka keresendő.... -
JHONNY 79
aktív tag
válasz Winchester95 #152729 üzenetére
A motorolaj milyen benne?
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152754 üzenetére
Valaki más esetleg?
Ott tartok hogy ki van szedve a porlasztó, betettem a másikat, viszont hiába tekerem befelé kézzel semmi.
Csak forog -
diablo1984
veterán
válasz Winchester95 #152754 üzenetére
abban nem egy villás szerkezet fogja a helyén? a réz "tűzkarika" tömítés alatta van?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152755 üzenetére
Mi a probléma, nem csúszik le? Nem menetes, forognia kell. A villa csak lenyomja. A hüvely legyen tiszta, alul is, tűzkarika is legyen tiszta, iránba állítod, ledugod és a villával lehúzod. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152759 üzenetére
Mindegyik ASV csatlakozója egyforma. Amit kaptál, az nem ASV, írtam, hogy kizárólag ASV jó.
Kivéve ha nálad már valaki matatott benne és átrakta a csatlakozót.
Fotózd le nekem a két csatlakozót, és azt a véget is, ami nálad a kocsiban van.
BOS038130202B -ezt a számot keresd az injektoron.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152761 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152762 üzenetére
Ez a gyári ASV, a félgömbölyű csatlakozó. Ott van a csavar, hogy 4/2002 ig más csatlakozóval volt.
Menj be egy bontóba és egy bontásra váró autóból vágd ki azt a csatlakozót.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #152762 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152766 üzenetére
Ha össze tudod kötni, hogy ne zárlatoljon, menni fog. Azzal számolj, hogy indítózásnál elég komolyan rázkódik a motor. Csak két lehetőséged van, amelyik lehetőségnél engedi törölni a hibát és nem írja azonnal vissza, az lesz a nyerő, utána be is fog indulni. Amíg ez a hiba be van írva a motorvezérlőbe, addig nem indul be. Kis krokodil csipesz a két kiállóra, másik végét leblankolni, forrasztó pákával megkeményíteni és bedugni a másik csatlakozóba. a csipeszek végét szigszalaggal betekerni. Ha beindult, lehet törni a fejed, hogy mi legyen, eladod ezt a készlet porlasztót, vagy átforrasztod a másik fajta csatira. Nekem van itthon egy szögletes valahol, csak meg kell keresnem. De postával minimum 3 nap, ünnepek előtt már nem kapnád meg.
Legutóbb, mikor bontóban jártam, egy golf motorteréből kivágtam az összes csatit, lemérték, és vas árban elhoztam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152773 üzenetére
Nekem már nincs meg az ASV. 100% ha az a hiba ott van a hibatárolóban, nem indul be.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #152787 üzenetére
Na figyelj, össze van kötve az a kábel, vagy nincs? Veszel egy multimétert és kiméred gyujtáson, hogy melyik a + az autóban lévő csatlakozóban, a másikon meg meg van jelölve.
Arról volt szó, hogy kitörölted a hibát és rögtön visszaírta, most meg azt állítod, hogy kitörölted, és eltűnt.
Első körben össze kell kötni a kábelt. Most hogy ki van húzva biztosan nem tudod törölni a hibát. Hibatároló legyen üres, ha eddig eljutsz:
Van benne üzemagnyag? Az átlátszó csőben van nafta? Engedd meg az összes injektoron a csövet és inítózz, ha nem spriccel az üzemanyag a csövekből, akkor nem is fog beindulni soha. Ha spriccel, jó jel. Meghúzod az összes csövet és indítózol ismét, ekkor be fog indulni köhögve, prüszkölve, de el fog indulni, kinyomja a levegőt a rendszerből.
Ha már az injektorokig sem jut el a nafta, régen rossz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen