-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bling95 #58510 üzenetére
Hallani kellene, vedd fel a hangot.
MunezXBK: 2004 végén kapható volt szvsz, ha meg nem, akkor aki 2005 elején vette, az 2004-est vett, alkatrész szempontjából a gyártási év a mérvadó, de amikor árulják használtan, akkor 2005-ösnek hirdetik, utána meg les az ember, hogy a papírjaiban 2004 van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bling95 #61089 üzenetére
Ameddig le nem áll. Első jelzéstől minimum 60km van még benne, kissé odafigyelve 100 körül is elmegy.
Mivel a nyál hűti a pumpát a tankban, én nem kísérleteznék sokáig a hatótávolsággal a minimum jelzés környékén.
Egyedül az adagolós 1.9TDI-nek nincs pumpája a tankban, de ott meg maga az adagoló melegszik túl, ha kevés a tankban a gázolaj.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz Bling95 #61371 üzenetére
Szinrefujt (mondjuk ez gyarilag)
-
momo2828
tag
-
TaaT
veterán
válasz Bling95 #62166 üzenetére
Nincs olyan hogy nehezebben beszerezhető. Még gumit is árulnak hozzá szal nem is kell a lapátot sem cserélni. [link]
FET-MEN: "Puha, szóval vigyáznom kell rá."
Na ilyen felnit nem vennék soha, kap egy ütést és úgy marad. Ha nem lesz szerencséd akkor sűrűn fogod látogatni a felnijavítókat.
"eddíg aki látta a felnim, mindenki meg akarta venni"
El nem tudom képzelni milyen környéken jársz.
Balupapa:
ßrainiac:
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
net84
őstag
válasz Bling95 #62582 üzenetére
A tobbi cuccal szoktam rogziteni . Illetve nem pakolok a csomagtartoba, vagy ha megis, ott a csomaghalo es be van keszitve mindig ket spanifer...
Munez - mi az a hamisitos matrica? Nekem csak egy zombi macskafejem van, meg is nezik, hogy a masik oldalt van-e...de ott nincs megnyomva az auto
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
!Overdose!
őstag
válasz Bling95 #62591 üzenetére
Szigorúan elméleti szinten a kis motor nem hátrány, hanem előny a megbízhatóság/strapabíróság szempontjából, mert kisebb a mozgó tömeg is benne. A baj azzal van, hogy mivel ezt a tervezők is jól tudják, ezért spórolnak az anyaghasználaton, mivel nem érdekük olyan motort tervezni, ami elmegy 1 millió km-t megbontás nélkül. Ennek ellenére a forgattyús mechanizmus általában tartós ezekben a kis motorokban is, a gond inkább az üzemanyag-ellátással és kokszolódással van, illetve az 1.4 TSI esetében a láncnyúlással. A 125 le-s változatot még hegyesnek sem mondanám, ezt a literteljesítményt a szigorodó Euro-normák előtt röhögve kihozták szívómotorokból is. Érdemes lenne utánanézni, hogy a 180 le-s 1.4 TSI pontosan miben is különbözik a gyengébb változatoktól, de nem hinném, hogy más a forgattyús mechanika.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- EAFC 24
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Trollok komolyan
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...