- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- DIGI internet
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Starlink
- Rendszergazda topic
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
válasz rob210 #68070 üzenetére
Erről az jut eszembe, hogy 2003-ban, amikor kb. egy évet Új-Zélandon töltöttem nagyon megtetszett ez a megoldás. Így visszagondolva, kvázi 0 forgalomirányító lámpával és körforgalmak használatával kisebb városok is fennakadás nélkül közlekedhetőek voltak...
De visszakanyarodva: én csak ilyen gyalogátkelőt engednék telepíteni, főleg belvárosban és ikolák környékén. Igenis lassítson le az autó, ami ezen nem tud átmenni, forgalomba nem való. Itt nem volt olyan, hogy a külső sávban megállok, a belsőben meg vagy elütik vagy nem a gyalogost, miközben elszáguldanak mellettem. Komolyan mondom, van hogy pont ezért nem engedek le valakit (és ezzel szabályt sértek), mert mellettem olyan "dinamikusan" közlekednek, hogy még balesethelyzet is lehet belőle. Szerintem az ilyen épített lassító elég feltűnő ahhoz, hogy észrevegye a vezető...www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest