Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ck. #63245 üzenetére

    Benzinesnel volt hasonlo esetunk. Dizelhez lovesem sincs, igy nem tudom, hogy ott hogyan mukodik, de ahogy a Mester leirta valami hasonlo eset lehet a tul nagy nyomassal.
    Eloszor kis olajfolt jelent meg a felsodekni tomitesnel. Aztan elkezdett idonkent alapjaratrol lefulladni ugy, hogy utana kinozni kellett, hogy ujra elinduljon. Vegul mar csepegtetett maga ala. Nem volt veszes, de amig ki nem hult, addig egy jo 200-as meretu foltot odatojt. Hidegen semmi baja nem volt. Vegul kiderult, hogy valahogy feljutott az olaj a kartergaz csovon a legszurobe, onnan a porlasztoba. Valamiert beledolgozott a motor (megvolt az oka, de mar nem emlekszem ra) az olajteknobe es nyomta fel az osszes olajat, ott pedig nyomta szet a dekni tomiteset. Vegul alul is megadta magat a tomites. A fel eves olajat (a rendszer olajcserekor at lett mosva, de visszajott a hiba) ujra le kellett dobni, alul felul motor szetkapva, olajter ujra atmosva, majd minden uj tomitest kapott megint. Ezen felul olajszuro, legszuro csere, legszurohaz javit, mert kozben az is elrepedt, kartergaz cso csere. Azota olaj gondja nincs, szepen teszi a dolgat. Igaz most hengerfej gyanus, minta az egyik kipuff szelep nem zana es robbog a kipuffba a motor...majd kiderul.
    Ja! Az alacsony olajszint itt is bejelzett, de akkor altalaban garantalhato volt a fulladas is...

    [ Szerkesztve ]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák