- Hálózati / IP kamera
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Autodesk - Revit
- Adobe Lightroom topic
- Mikrotik routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- VoIP telefonálás
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62943 üzenetére
Egy dolog a nyomaték görbe, egy másik dolog,meg, hogy minden gyártó 4200 percenkénti fordulat fölé teszi a modern dízelmotor legnagyobb teljesítményét. Szerinted ártalmas ez a fordulatszám tartomány a motornak, ha gyárilag ott a teljesítmény csúcs?
tomcsi23ejj, elviszed egy körre és még bugyit sem kell vennie?
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz tomcsi23 #62952 üzenetére
Lol, ezzel az alairassal tenyleg nem jott ki tul jol
Na, mondjad mester, mik a tervek?
Munez: Lehet, hogy le leszek szarozva, de nekem mai napig a legmeghatarozobb vezetesi elmenyem egy automata G3 VR6-ban volt, a mai napig borsodzik a hatam, ha visszaemlekszem Ez a VR vonal nekem nagyon bejovos, bar a V5 nem volt egy behugyoztatos, annal hatarozottan jobb a sor5 (hangra minimum), de a VR6 az a Kiraly
VR6: na jol van baxakodjon a bemeligetessel akinek 2 anyja van, bosszubol ma az Audival megyek dolgozni
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #62951 üzenetére
Nemtudom, de ezt légyszíves cikkekkel támaszd már alá, hogy elhigyje és ne vitázzak napi szinten vele Amúgy meg ott már nem húz az autó... 1800-tól kezd el és olyan 2500 fölött már nem húz.
Jut eszembe(a fentebb linkelt képről) a B7-es audiban a hátsó ülés részt hogy a francba lehet előrehúzni, hogy kitakarítsam alatta?
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
válasz bitpork #62971 üzenetére
Örülnék 3 lityisnek, de így is kúvasok a kötelező amit fizetek rá Hát igen aki első autójának 2 lityist vesz az fizessen
Azért azon az Ajudi mítingen megjelennék
(#62974) Mágus2: Mi ez V6?
(#62975) bitpork: 60 párezret 0-s bónusszal 2004-es A4. Hát igen 25 évesen lett meg az első autó a nevemen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62964 üzenetére
Milyen cikket akarsz? Mindenki 100 000x leírta, hogy nem szabad fojtogatni a dízelmotort.
-
válasz KaiotEch #62973 üzenetére
Mennyi az annyi? Milyen a kocsi pontosan és hány éves vagy? Én most -sajnos horror biztosítónál- de negyed évre 7500-t fizetek Domi után b02-ben. Nem audi míting és bárkit szívesen látunk. Vaspinás jelentkezőnk is van, akit befogadtunk. Persze ez esetben az időpontot jó lenne megint elkezdeni fixálni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
freaghill
őstag
válasz 7600 GS #62970 üzenetére
Köszi!
Miénk ketyegősebb. Míg nálam volt a kocsi azt mondta szerelő, hogy nem érdemes szétszedni.
Megkapta bátyám, kicseréltette az egyik sárvédőt, alját megcsináltatta, küszöböket, belseje is kezd igényes lenni, most már mondta, hogy nem ártana a motort is szétszedniMágus: tetszik a muzsika
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62973 üzenetére
Kelemen György autószerelő: Aki figyel a motorhangra és az autó viselkedésére, általában ráérez az optimális fordulatszám-tartományra. Egyébként benzinesnél kétezres fordulat fölött, de négyezer alatt érdemes tartani. A régebbi szívódízelek bírják az alacsony, 1500 alatti fordulatszámot, de a turbódízeleknél ez legyen a minimumérték.
-
válasz KaiotEch #62973 üzenetére
BP? Hát, ennyi az annyi sajnos. De majd lesz az kevesebb is, kis türelemmel. Nekem a passat volt olyan h alig akart lemenni 18k/q -ra. Oszt amikor az elejin még 100k+ volt az éves...nos akkor is köllött a motorkocsi.
(#62978) Mágus2: ezt mondd az audinak. Nekem igyekszik 1500 és 1000 között tartani az automata, és hiába az f1 váltó nem engedi sokáig távol a programja szerinti tartománytól...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz ßrainiac #62981 üzenetére
Ha erre jársz akkor kipróbálhatod, nem a humán viselkedés a hiba. Úgy van programozva a váltó elektronikája h üzemanyag takarékos legyen. A 3 literes motornál ezt csak úgy tudja megtenni hogy alacsonyan tartja a fordulatot. Képes a ganyaj 50-nél 5.ben menni és picit nagyobb sebességnél bepakolja 6.ba.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ck.
addikt
Hmmm, fura, olyan mintha forditva működne nalam az olajszint ellenőrzés.
Meleg motornál nem csalósan tobbet mutat, hanem semmit nem mutat. Hideg motornál tele a nívópalca, de ha kicsit is langyos a motor, egyből csontszáraz lesz a pálca. :S
Hogy fogok így hazafele menet sűrűn olajat ellenőrizni? Nem értek én már semmit... -
válasz ßrainiac #62987 üzenetére
Ki mondta hogy a kipróbálás csapatást jelent? Ezek után lehet revideálnom kell az ajánlatomat, mert én kímélem az autóimat.
(#62988) Ck. :Huh, az nem kicsit viczes...én a hideg szintet venném alapul. Osztán menet közben úgy is meg kell állnod pihenni cigizni miegymás, akkor álló motornál 15 perc után nézd meg mi folyik vissza a nívóra.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-