Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Magnum_ #53091 üzenetére

    Ha nincs kódolt rádió, aminek nem tudod a kódját, akkor elég egyszerű a csere.

    A mekkorára nem tudok nyilatkozni, a legegyszerűbb, ha felnyitod a motorház tetőt és megnézed mi van bent. Ha megvan a manualja az autónak, akkor abban leellenőrizheted, hogy jó-e a méret, ami most bent van (Ah stimmel-e a motortípushoz). Egy ugyanolyan teljesítményűt kell venni bele.
    Márkaszervizbe jártam már úgy, hogy kisebb került bele, mint az előírt az adott motortípushoz. Ez természetesen akkor derült ki, amikor megdöglött az egy éves akku. De jártam úgy is, hogy minden áron nagyobbat akartak adni (drágábban) mint amit a manual megadott és ami az autóban volt. Jópár éve akkucserére nem viszek szervizbe autót, megoldom otthon - még akkor is, ha fogalmam sincs, hogy mi a rádió biztonsági kódja - ha a csere alatt folyamatosan áram alatt kell tartani a gépet.

    Márka? Ami Neked szimpatikus.
    Az én tapasztalatom az, hogy a "noname" általában kibírja a garidőt, de sokkal többet nem. A márkásabbak azért jóval tovább bírják...

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák