Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    válasz 8th #30101 üzenetére

    Kizárólag dízel, a benzines nem megy szikra nélkül. Itt nem kell szikra, elég az olaj, a levegő és az a 30bar nyomás ami a hengerekben van, a nyomás miatt felhevül az olaj és úgy ég el mintha padlógázon menne befecskendezéssel, ilyenkor annyi anyagot szív, amennyit csak bír.

    No, akkor elmagyarázom kicsit érthetőbben.

    Van a turbó, aminek a tengelyét olaj keni, hűti, és központostja a két csigaház között. Ez 2 gáttal van elzárva a turbina lapátoktól, ha a kipufogó oldali szakad át, akkor az olajpumpa egy csomó olajat (percenként 7 decit)benyom a kipufogóba, elveszlik a teljesítmény, füstöl mint állat, de le lehet állítani.

    A másik eset, amikor a turbó szívó oldalán szakad át a gát, ilyenkor a beszívott levegővel az olajat benyomja egyenesen az égéstérbe, ami olyan hatású, mintha padlógázon mennél vele, mivel nincs szabályozva a mennyiség. Lekapcsolod a gyujtást, a motor pörög tovább, amíg ki nem szívja az olajat az olajkádból, vagy valami el nem szabadul a motorba, vagy le nem fojtják.

    Érthetőbb? :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák