- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Kizárólag dízel, a benzines nem megy szikra nélkül. Itt nem kell szikra, elég az olaj, a levegő és az a 30bar nyomás ami a hengerekben van, a nyomás miatt felhevül az olaj és úgy ég el mintha padlógázon menne befecskendezéssel, ilyenkor annyi anyagot szív, amennyit csak bír.
No, akkor elmagyarázom kicsit érthetőbben.
Van a turbó, aminek a tengelyét olaj keni, hűti, és központostja a két csigaház között. Ez 2 gáttal van elzárva a turbina lapátoktól, ha a kipufogó oldali szakad át, akkor az olajpumpa egy csomó olajat (percenként 7 decit)benyom a kipufogóba, elveszlik a teljesítmény, füstöl mint állat, de le lehet állítani.
A másik eset, amikor a turbó szívó oldalán szakad át a gát, ilyenkor a beszívott levegővel az olajat benyomja egyenesen az égéstérbe, ami olyan hatású, mintha padlógázon mennél vele, mivel nincs szabályozva a mennyiség. Lekapcsolod a gyujtást, a motor pörög tovább, amíg ki nem szívja az olajat az olajkádból, vagy valami el nem szabadul a motorba, vagy le nem fojtják.
Érthetőbb?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Napelem
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...