-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
némi változás, nem arra gondolok h hiányzik az alsó rács
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #30870 üzenetére
Egyik gyíkarc itt a cégnél vett egy Grande Pntu Sportot. Narancssárga, elég jól néz ki tény.
1,4 95 ló... már kezdte is a vagizást, hogy "el nem tudod képzelni hogy megy"
Hát mondom nem, nem tudomMágus2: Én is csodálkoztam mit keres EGR egy benzinesben.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #30872 üzenetére
mit keres egy benzinesben EGR? Még az én 1.4-es bengás rakétámban is van
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #30872 üzenetére
Vidd el egy körre, s kérd meg, véleményezze közben, mi lehet a baj. Valami nem okés Luigival, alig megy.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #30872 üzenetére
Mindegyikbe beleteszik, azt hiszik extra
Kell, h teljesítse az euro normát. Benzinesben én csak porosat láttam. Nem érdemes vele foglalkozni a benyásoknál, max a fojtószelepet érdemes pucolni, az rendbevágja az alapjáratot.
Gondolkodtam rajta, h levakítom az enyémet is, de még ki kell próbálni, h mennyire fogja siratni az elektronika, mivel euro3 elvile, gondolom lesz 1-2 keresetlen szava a dologhoz. Minden ősz elején kitisztítom, és akkor egy évog nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #30876 üzenetére
Nálam meg meg kéne nézni, hogy nincs-e már régen kilőve.
Ha nincs, akkor egy pucolás ide is elférne.
Sajna pont gázban van a szerelőm, másik garázst kell keresnie, szóval most nem tudom ilyennel zaklatni.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #30877 üzenetére
Ki van lőve biztosan, gondolom a légtömegmérő is. Ezzel kezdik a mesterek.
Kéllégádat luigi közelébe se engedd, méert még megijed Ha neki az 1.4 az állat, inkább be se üljön.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #30875 üzenetére
Mondjuk a miénkben inkább csak dísz, de van amikor a rángatást meg lehet oldani az EGR levakolásával. Persze ha nem dob hibakódot.
A fojtószelepet nekem is évente kell takarítani. Gyári extra a retkesedés a 1.4 16V AHW-nál sajnos.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #30878 üzenetére
mailben ezt írta: "böven elég nekem ez a 95 ló, mert ígyis megy mint az állat"
Amúgy tényleg pofás formára is tetszik, meg a színe is.
Csajom is azt mondja jól néz ki.
[link] Bár nekem inkább 1,9Mjet dieselben kéne[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #30880 üzenetére
LOL
Más: [link] A csávó azt hitte, h otthon ül a NFS előtt
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #30881 üzenetére
Uh, ezt láttam én is a napokban... fizikai fájdalmat éreztem rendesen.
Azon gondolkodok, hogy fogható volt-e egyáltalán a kocsi abban a kanyarban. Csávó sem kormányzott, de lehet, hogy mind1 is lett volna. Mintha a levegőben lenne a gép eleje.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha túl alacsony lenne, akkor okozhatna. Első körben a vákumrendszert nézzétek át, valahol meglesz a lyukas cső(álltalában ez okozza). Ha ez megvolt és a hiba fennáll továbbra is, akkor sajnos turbó tisztítás kell, mert szorulnak a VGT lapátjai. Esetleg ha van rá mód, akkor csinálj egy logot 3,10,11 csatornáról, 1500as fordulattól padlógáz 4000ig, vagy a csökkentett módig.Ha elküldöd, akkor megmondom hol a gond. Mi ez Passat vagy A4?
-
Octi
aktív tag
válasz Mágus2 #30884 üzenetére
Passat
Abból gondolom, hogy EGR oka is lehet, mert az EGR pucolása előtt folyamatosan szenvedtem vele.
Mióta nagyjából ki lett pucolva, azóta csak elvétve fordul elő. Persze mindig a legrosszabbkor.
Ráadásul teljesen adhoc csinálja. Van hogy parkettánál adja elő, van hogy csak egy finom gyorsításkor. Teljesen rabszódikusMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Mágus2
Közösségépítő
Sok minden lehet, ha az EGR szorulna akkor alacsony lenne a nyomás, nem magas, mert eleve zárva van és csak akkor van gubanc, h a nyitott állapotban ragad. Parkettánál 4,8 százalékra van nyitva, ez elhanyagolható, ezért szokták levakítani.
Ez az adhoc dolog lehet N75 szelep gond is, ha lehúzod a csöveit és valami fekete lötty fog belőle folyni, akkor ezt cseréld ki, mert már nem végzi a feladatát megfelelően, és néha nem mozgatja a VGT-t.
-
Balupapa
senior tag
_-=*WheelWhores*=-_
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez a szelep mozgatja vákummal a VGT vákum dobját. Egy kis csövecske megy a turbóra, egyik végén a turbónál a VGT-t mozgató dobba megy a másik vége az N75 szelepbe. Azok az apró vákumcsövek nagyban befolyásolják a teljesítményt, Ez a szelep meg a turbónyomás vezérlésének a leke. Elég egy repedt csövecske, és máris csökkentett módba kapcsol a gép.