-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #29601 üzenetére
[link] Itt egy igazi beteg. Ez még nekem is fejörést okozott.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #29603 üzenetére
Na jó, elárulom, a légtömegmérő mögött lyukas volt a harmónika cső egy olyan helyen ahol észre sem lehet venni. Már kezdtem feladni, amikor megpillantottam egy pici füst csóvát.
A kartergáz volt, az ide csatlakozik a légtömegmérő mögé. Ezek a motorok a beszívot tlevegő súlya alapján adagolják a naftát. Ha nincs elegendő levegő, (volt csak nem volt mérve, mert a lyukon is szívott) akkor nem ad anyagot a motornak, gázolaj nélkül pedig nincs kipufogógáz sem, ha nincs gáz, akkor nincs turbónyomás és a gazdi csak annyit vesz észre, h nem megy az autó rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Renault power
-
TaaT
veterán
válasz rob210 #29607 üzenetére
Nem véletlen a megfontoltság, sok nagy márkának beletört a bicskája az F1-be...
Nem mintha nagyon megfeküdné a gyomrát a VW-nek pár 10milliárd euró veszteség, de annak a pénznek jobb helye is lenne...
Sztem max motorbeszállító lesz kezdetben a VW, főleg hogy nemsoká újrakezdődik a Turbós korszak
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
Vagy ami még jobb. TDI -vel indulnak. A dombokon mindenkit megelőznek, lehetetlen lesz őket előzni, mert a füsttől nem fog látni semmit a mögöttük érkező idegbeteg sötét mercis.
[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
válasz rob210 #29616 üzenetére
Ok. Kérdés, hogy a javítás után hogy változik ez. Rémlik, hogy marsu írta pár hónapja, hogy a hiba elég hamar előjöhet, de hogy a javítás elvileg megoldja.
Csak mert V-ös Polo-t vagy V-ös/VI-os TSI Golfot akarok venni, azért érdeklődöm.Egyébként van egy postás ismerősöm, aki azt mesélte, hogy került hozzájuk egy adag Octavia 1.4 TSI, de volt velük gond (konkrétumot nem tudott, csak a gyors leállítást említette -> gondolom turbo K.O., de az meg user error inkább), és lecserélték a jó öreg nyolcszelepes 1.6-okra.
Semper Fi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz joshua7 #29619 üzenetére
Ilyen autót én nem vennék használtan. Eleve kényes a motor, és a sok
hozzáértőmég kockázatosabbá teszi a dolgot. Vagy újat veszel és reménykedsz, h a gari lejárta előtt megáll benne aminek meg kell állnia. Ha használtat akarsz, esetleg régebbi 1.8T -ezek is vannak hajtva, csak jobban bírják a gyűrődést. Turbós autónál mindig ott lóg az előző tulajf@szvolt faktor. -
rob210
nagyúr
válasz joshua7 #29619 üzenetére
Sokkal jobb a fogyasztása a tsi-nek.
Ráadásul kényelmesebben tempósabban lehet velük utazni.
Én nem hittem, volna,hogy egy octavia méretű kaszniba az 1.2-es TSI vállalható lesz, de az.
Ha nem pörgeti szét a kedves tulaj akkor teljesen komfortosan lehet vele közlekedni, igaz nem egy autópályára való gép, de a 130-at teljesíti megerőltetés nélkül.Szóval én amondó vagyok, hogy jó gép a tsi, csak oda kell figyelni melyiket veszed.
Itt a cégnél az 1.6-osokat cserélték 1.4 és 1.2 es ekre, de mindenki jobban meg van elégedve a TSI-kkel.
Én mondjuk a megbízhatóság miatt inkább vennék 1.6 szívó benzinest, de ez azért van mert én nyugodt vezető vagyok és irtózom a turbós gépektől.
Már mint a javitási költségeiktől, mert amúgy azt elismerem, hogy egy turbós kevesebbet fogyaszt és jobban megy.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
AMD Power
titán
A 25 éves márkahűség.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Balupapa
senior tag
-
Balupapa
senior tag
Kiváncsi elszek mennyivel ugrik meg
A régi pacskerokat nem adom el egyelőreGondolkoztam a szinezésen de a hibátlan gyári telifényt elbaszni vétek lenne
haverom már elsütötte úgyisFobr: van aki csippet vesz, van aki felnit ez ha megunom v nemtetszik eladom többért, nem tudta mit árul [link]
_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #29640 üzenetére
A csip muszáj volt, alig ment a kocsi
Szerk.: Most is már gyengének érződik.A nickem rövidítése Raist
Szerk: Raistlin lenne a nick simán... az FoBC az egy klánnév volt amikor regeltem.
Szóval Raistlin=> RaistMunezXBK: Ez is alig fér bele. Csurig van a motortér.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #29641 üzenetére
akkor érthető
sorry Raist nehezen tanujjuk meg.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #29641 üzenetére
Nagyobb motor kellett volna bele.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #29646 üzenetére
Ha hallanád a V6 hangját...nem 1.8T-ben gondolkodnál.
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #29648 üzenetére
Belefér az hidd el.
Ha a laguna motorját beletették a clióba akkor az is be kell férjen az ibizába.
Csak a gyárban akkora alázó gépet már nem akartak kiadni a kezükből.
Azzal a motorral nem tudom milyen futómű kéne a kocsi alá, meg súlyelosztás, hogy ne legyen komolyan orrnehézRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- 3D nyomtatás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer