- Adobe Illustrator kérdések
- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 10
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Milyen program, ami...?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- DIGI internet
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hello, kis pro-kontra érdekelne engem is:
Ugye Fóka menne kukába, helyette amik tervben vannak:
Passat GTE kombi (B8 pre FL) - 7M környékeÚj Oktáv 1.5TSI DSG Mild hybrid kombi ~10-11M
Új Oktáv 1.4TSI DSG PHEV kombi ~13M
Új Oktáv RS 2.0TSI DSG kombi ~13M
A PHEV-GTE a fogyi miatt érdekel, csak épp a GTE-nél bennem van a félsz hogy használtautóért 7M gari nélkül félős. Plusz 5-6 éves technika, az se tetszik, hogy alul van a központi kijelző, nem felül mint a Fóka-Oktáv esetében.
Oktáv tetszik, nagyon, kívül-belül meg amit nyújt, de az ára húzós, tehát vélhetően csak finanszírozással lenne megvehető.
A PHEV-el még az a bajom, hogy nem hozza vissza a felárat a Mild Hybridhez képest, évi 20-22k km-t megyek csak.
Ennyi erővel most vagy az RS vagy az 1.5TSI lenne kalapban, de ugye kb 2-3M a difi.
Az RS vajon mennyivel keményebb, mint a sima Oktáv? Jobb-e egyáltalán az RS döntően városi és elővárosi közlekedésre? (Nembiztos, de azért ott van a kisördög, hogy mégha hanggenerátoros is, de tök jól szól, jól néz ki, stb).Köcce!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
Használt 7m --> marad 3, bármi baja legyen Ha para, akkor vedd olyan helyen, ahol tudsz kötni 1-2 év gari biztosítást. Alapból van az akkun 8 év gari (hogy más alkatrészre vonatkozik-e, passz). Alma-körte, de azt a 3+m felárat meg az új nem hozza be, viszont elég jól lép (v.ö. RS). Az is ott van, hogy ennyire fiatal/keveset futott kocsinál azért még kevésbé valószínű, hogy gond legyen szerintem, nameg az 1.4 TSI már egy kiforrott, "végső verzió", az 1.5 meg újabb fejlesztés, nincs vele annyi tapasztalat kockázatokat illetően, mármint mondjuk a kenguruzás gate-nél mélyebb szinten.
B ötlet: belekóstolni a GTE-be, és ha nembegyere, még mindig ott az új autóra váltás lehetősége - átírás, stb költség úgyis 0 PHEV-re -
nagyúr
Feleslegesen nagy, annyiért van új Garis Oktáv, Superb innentől nem opció
Munez: Nálad?
Peti: Nincs 3M fölösben A 7M is a fullmax készpénzállomány amit erre rá akarnék fordítani (persze ebből x a Fóka ára).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz K Norbi #188456 üzenetére
Akartam szeretni, de most egy jó darabig nem akarok Fordot Asszony se akar, megértem. Egy kényelmesebb, megbízhatóbb jármű kéne a Ford helyett.
Hiába tetszik kívül-belül a Focus, elég volt ebből a motorból, és tudom, hogy egy benzines Oktáv is alsó hangon 2 literrel enne kevesebbet ilyen felhasználással, mint a Fóka.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
simonjoe
senior tag
-
veterán
-
prannk
őstag
2010 es golf 6 nál mi a különbség trendline és comfortline között?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Beri
addikt
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
Az eresoktávia a legpuhább golf a konszernnél ezzel a motorral. Abszolút értékben minden generáció keményedett az előzőhöz képest, meg a kerekek is egyre nagyobbak, de egyáltalán nem fáj. Nyilván semmilyen szögből nézve nem költséghatékony megoldás ez a motor, de szerintem nem is azért veszi az ember. Hangja mindegyiknek szar volt (hacsak az újkori kamudurrogásra nem áll fel), de ez egy ilyen buli. Meg hát 13ért egy oktávia eleve nem nagy biznisz, ha 14.7ért ötliteres mustangot lehetett venni az újból
eladó Aromamizer RDTA V1
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
A feldobott opciók alapján én azt érzem igazán magad sem tudod, mit szeretnél.
Egyiket kinézted a fogyi miatt, majd utána máris RS Octavia kerül szóba.Másrészt érdemes lehet egy 240 lovas autót arra tartani, hogy a reggeli és délutáni "csúcsban" araszolj vele nagyrészt, ami megint nem biztos, hogy ilyen körülmények között hozni fogja a fogyit, és ily módon megint lehet csalódás?
Hozzávéve az értékvesztést is, bár ezt gondolom belekalkuláltad mikor az új autó szóba került. Engem talán ez "zavarna" a legjobban, mire leketyeg a finanszírozás többmilliós lesz a "deficit".
Ilyenformán én lehet megpróbálkonék a Passat GTE-vel, ha mégsem jön be, talán elég jól és gyorsan továbbadható, addigra meg lesz 1-2 éves Oktáv RS, ami az értékvesztés javán már túlvan, ha mégse jönne be a Passat.
-
yodamester10
őstag
válasz molnarpeter #188454 üzenetére
Pontosan 160 ezer vagy 8 év, amelyik előbb meglesz.Nekem is azért volt mákom mert visszahívás volt beázás miatt és így lett új pakk.
-
nagyúr
válasz bitpork #188469 üzenetére
Szada85: Valóban nem tudom még. A GTE a plugin-sége miatt tetszik, de az Oktáv jobban dobogtatja a szívem. Viszont a csúcs egy RS lenne persze, és az bizonytalanit el hogy annyi mint egy PHEV. Spórolni akarok vagy mosolyogni. Egyelőre nincs napelem így ingyen töltés sincs.
Persze a Fókához képest a Phev és az RS is ég és föld de még a GTE is.Focvis: Biztos akad demó autó is, ezek saját netes konfigok, nem kész ajánlatok, biztos van némi engedmény, plusz finanszírozás esetén még pluszban szoktak engedni. (ami persze úgyis visszamegy).
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #188476 üzenetére
A GTE ára felfelé megy - mindené ami most az indító akksin kívül tartalmaz villanyt. Szerintem nem fogsz benne csalódni de ha mégis, akkor kipucolod és elmegy amennyiért vetted. Én is ebben a cipőben jártam Hans kapcsán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz bitpork #188477 üzenetére
Tehát eladód és veszel valami rendes környezet szennyező motorral szerelt kocsit?
Csak viccelök na szép az az ojdiAdd kettő én is passat gte-t néznék az octáv RS nekem nem gyere be annyi pénzért tényleg sok jobb alternatíva van szerintem. ( Persze nem Ford vonalon nekem is egy új focusom van igazából nincs vele baj de hála égnek nem én vettem hanem a cégem )
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Tsebacsi #188476 üzenetére
Ezt megértem, ez új, modern dizájnos, belül is teletömve "fancy" dolgokkal, touchy-touchy mindenhol. Kérdés, hogy ez a tech show meddig köt le, a mindennapi használat során ritkán használja az ember már ezeket, megéri-e ez a mérleg másik oldalát.
De ezt csak Te fogod tudni eldönteni, mint ahogy azt is, hogy Neked mi okoz mosolyt, mi az ami fontos egy autónál, és mi az, ami belefér. -
veterán
válasz molnarpeter #188480 üzenetére
Nagyon halkan jegyzem meg, az elektronoknak leginkább autópályán vérzik be a szeme. (Mondjuk mikor elrúgnád
160-ról130-ról. 🤫)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #188461 üzenetére
ezt akartam mondani, hogy a 4-es octavia már lassan egy éves, biztos lehet belőle valami párezer km-es példányt kifogni jó áron.
még én sem vetettem el, sőt egyre jobban tetszik a 4-es octavia, de kb. másfél hónapja nézegetem az autókat és még egyet se mentem el kipróbálni, ez nem tudom, hogy csak lustaság-e vagy tudatalatt ennyire megszerettem ezt a 3-as FL octaviát mondjuk tényleg jó, egyedól az automata váltó hiányzik meg az első parkradarok.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #188482 üzenetére
Hogy ültem volna? Passatban sem ültem vagy 20 éve.
Ha most egymás mellé teszem az új Oktávot és a Passatot, akkor az Oktáv tetszik, sokkal inkább.
Plusz ha már minőség, hogy viszonyul a Passat és az Oktáv szerviz árfekvésben? Gondolom van felár a Passat javára :(Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz ZetorGumi #188485 üzenetére
Nem hiszem hogy durván érzékelhető különbség lenne a két autó között teszem azt egy autóutas előzést tekintve.
Kvázi egy liga a kettő. A bárhol máshol kicsit barokkos túlzás szvsz.Focvis: csak én kerülök olyan helyzetekbe hogy kvázi elég egy 150LE hogy otthagyjak olyanokat akiket kell vagy elvegyem a gázt hogy elmenjen a hülye és ne engem froclizzon? Erre sokkal több lóerő nem igen kell, az már luxus (megint csak szvsz), persze ettől még kurvajó hogy nagyot lép a vas csak ezek mellett a hülyék mellett a 160 már életveszélyes, nem számít rá hogy annyival jössz... Egy autobahn más tészta.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz tresh #188478 üzenetére
Megmondom őszintén h az jár a fejemben hogy ha úgy alakul, akkor egy sq7 lesz. Annak az ára is csak felfelé megy most amikor minden dodgem....
MOD
(#188483) focvis: azért Hans még 130nál is igen csak lép amikor előzni kell. A végét nem tudom de hazahozáskor h 8 előtt beérjünk volt előzgetés.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #188481 üzenetére
Mk3,5 és mk4.
Amit most hajtok az egy 2017 év végi gyártású ST-line automata (dsg) 1.5 dci 120 le csapott seggű. Amit előtte az egy 2019 év végi titanium 120le manual.
Motorikusan szerintem ez a legjobb választás hozzá. Kézivel 5,1-5,5 között jártam a "sportosabb" fókával most 17"-on téli haladós tempókkal 6-6,5 lityi(automata st line). A benzin szégyen 3 henger 1500 cm3 azt 80 nál még le is kapcsol egy henegert, hogy takarékos legyen... hát no meg anyukádat Meg rengeteget megyek/megyünk a cégbe így a diesel maradt. Elég jó ez a kis 6 sebbeséges automata a mindenapokra. Bár hegymenetbe elvérzik sportba kell húzni hogy ne váltson már 1200-es fordulatra dombnak fől ha nem kéne. Sync mikor milyen kedve van néha cseh kettőzik illetve a PDC ha állok a dugóba és elsuhan melettem egy busz akkor bejelez és sikít hogy közel jött. iPhone-omat szereti androiddal nincs waze és nem is tükrözi ezt a kedves Ford márka képviselet nem közli.. Mondeom ugyanezt csinálta.... no komment mondjuk ott jobban idegesített mert 12 millás autóról beszéltünk. Minőségileg az st-line elvileg feljebb van mint a titanium hát a franc se tudja a 99 -es a4 b5 ös aduim rávert minden téren ezekre a beltéri anyagokra még a málos fos kamu műanyga rétegével is. A sport ülés tömése a ki be szállástól már az ülőlap combtámaszánál látszik pedig csak 40 ezer van benne és nem vagyok egy vastag gyerek. Az ülést ha kényelmesre állítom és viszem a családot a párom épp hogy elfér(de ő pici). Magam mögé nem férek el sehogy se. Tényleg élhető autó a minden napokba, de magánemberként soha se venném főleg nem újonnan. Céges autóként egy jó döntés mert ár érték arányba a konkurencia sehol sincs és szervíz árak is elég barátiak. 40 ezer alatt egy gázpedál poti beadtta a kulcsot, vicces mert az egész gázpedált újra cserélték st-linenál ez ugye fém, szal szerintem egy vagyont leszedtek a Ford anya vállalatról egy 200ft kapcsolóért De 5 év gari az 5 év minden sz@rrra IS
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #188493 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom Nagyon jó nagyon szép az RS oktáv meg a menagerek f@sza IS feláll rá de fasorba sincs a passat vagy egy a6 melett. Természetesen utóbbiak felárasok minden téren de valamit valamiért. Borzasztó sok autót megnéztem az elmúlt pár hónapba köztük rs oktáviákat is, igaz cr diesel verzióba kivülről tényleg borzasztó jó pofája van belülről még a megkimélt vigyázott se hozta azt amit egy alap passat vagy a6. Nem tudom tuti velem van a baj, értem én hogy új autó ecetera de azért egy sokdáért 8-10 milla az heroin ár szerintem.
#188491bitpork: Igen, én is ezt kezdem érzékelni. Szerintem ezek a gépek kellenek az autób*ziknak, jó a villany de nálam csak a sütőbe vált be otthon
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
MM
őstag
válasz Tsebacsi #188451 üzenetére
"Új Oktáv 1.5TSI DSG Mild hybrid kombi ~10-11M"
Elnézve a HaHu-t és a konfigurátorban az alapból járó 900e HUF-os kedvezményt, azt gondolom, hogy utcáról besétálva 20-24% kedvezményt simán lehet alapul venni a listaárból. Egy Style kombit 1.5 TSi DSG-vel így azért pár extrával 9M körül el lehet hozni.
Más téma:
Pár hónapra hozzám került egy 2020-as Golf VII Sportsvan 1.5 TSi.
Van benne adaptív tempomat a manuális váltó mellé, nagyon jól működik, a tér is tetszik ,meg hogy minden patent. Azt mondanám, hogy egy szuper jó közlekedő edény, a gyerekülést is könnyű ki-be rakni, no meg a belevalót, és kicsit jobban is megy, mint a 110 lovas 1.5 dCi. Viszont a 4-es Megane kombira mindig jólesően néztem vissza kiszállás után, most inkább vissza sem fordulok... Ami még érdekes, hogy pályán 130-150 környékén egyértelműen hangosabb a Megane-nál, pedig az még FL előtti volt, és a mostani FL-es eresztés abból még halkabb.Van két dolog, amit egyszerűen nem találok, ebben kérném a segítségeteket:
- gumi nyomást hogyan lehetne megnézni? Hiába lapozom a fedcompot, nem találok ilyet.
- a másik pedig az átlag fogyasztás. Megtehető km OK, meg a pillanatnyi, de nehogy már az átlagot tankolásnál kelljen számolgatni?
A műszerfal nem digitális, szóval a két analóg óra közötti négyzet a játéktér.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz K Norbi #188493 üzenetére
Itt motorikus téren ment az összehasonlítás.
Tavaly megnéztem egy új Passatot meg egy Oktávot, hát nem tudom hirtelen mi az amitől ég és föld lenne a kettő. Az inkább a Focus és egy Oktáv közötti difi.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest