Új hozzászólás Aktív témák

  • atos19881101

    senior tag

    válasz Kiskokó #180412 üzenetére

    Azt mondomírom, hogy akkor nem lett más csinálva rajta, mint a D kuplung csere, olajszivattyú csere, olaj+tömítés+szűrő csere illetve kis bizbaszok, amik nem tudom mik pontosan. Ez így volt 250k körül akkor. Azóta ment 60k-t és most van benne óra szerint 246 (de az a valóságban 360 körül jár már, mert a motorvezérlő ennyit mutat). Számomra nem megnyugtató az olajban levő darabok így sem. Az a kolléga, aki akkor szétszedte, megcsinálná most is. Azt mondta kb 200ból megoldjuk. (de ugye látatlanban mondta, nem borította szét még). Mivel fémdarabok vannak az olajban, az gondolom szépen szétvitte már a váltóban + wandlerben is, így wandlert is kellene (érdemes lenne) egyben felújítani ha oda viszem. Így meg nem fog megállni 200-ban, inkább a 300. Jó, lesz egy felújított wandlerem, mondjuk jó váltóval, de amihez még nem nyúltunk, az a szeleptömb. Na amilyen szerencsém van, a következő az lenne ... ha az beszarik, akkor hopp megint egy 300 ... na ezt nem. Ennyit nem ér a szekér.

    erősen prémium "termék"
    Na ez egy hülyeség szvsz. Amerikában csak azzal futnak az autók. A váltó ugyan úgy fogaskerekekből áll mint a manuális (jó igen, tudom bonyolultabb). De attól még nem kellene minden automata váltó javításnak egyből fél misinél kezdődnie. Csak ugye mivel "prémiumnak" gondolt dolog, ezért alapból ott a 10x-es szorzó (most írtam valamit). Aztán lehet az alkatrész ár töredéke annak, amit valóban elkérnek. Tipikusan mint a négykariás autók (bocs, de ez így van sztem) szervizelése. Ha azzal mész szervizbe, akkor kissé vastagabban fog a ceruza. :K

    [ Szerkesztve ]

    /** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

Új hozzászólás Aktív témák