- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
válasz Amarton #157039 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Természetesen tervezek bemenni szalonba is, csak ismerem az értékesítőket (mivel én is az vagyok XD), és először a valós használati tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
Képes vagyok meggyőzni a legtöbb embert, hogy az adaptív tempomat MT mellett is jó, autópályán úgyse fogsz visszakapcsolgatni 6ból 140 és 80 között (annál jobban meg talán csak nem kell lelassítani az előzgetők miatt), de egy kicsit én is azt éreztem, hogy azt a 200-at talán érdemesebb lehet átcsoortosítani valami hasznosabbra és inkább újra aktiválgatni a sima tempomatot.
De LED fényszóróról már azt mesél nekem, amit akar. Nem használtam még és szalonban nem is fogom tudni érdemben kipróbálni. Lehet, hogy arra még annyira se érné meg nekem váltani.
Ugyanez a többi, számomra (legalábbis VAG-ból) ismeretlen flanc esetén.
Lehet, h papíron jól hangzik a Lane assistant, de valójában semmi érdekeset nem csinál annyi pénzért. Mint a speed limiter... ha jól tudom, akkor az is csak csipog, h átléptem a tempót, de valójában nem fogja vissza az autót. Na ennyit meg tud nekem waze is.
Vagy a fáradtság jelző... nem tudom, mit tud igazából. Persze a legnagyobb lehúznásnak még mindig a kanyarodáskor aktiválódó ködlámpát tartom. Ha valahol nagyon hiányzik az az extra fény, inkább felkapcsolom kézzel a ködlámpát (nem nagy baj, h ég mindkettő ).Szóval inkább ilyesmi tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
De köszönöm a véleményed, én is inkább efelé hajlanék. Nagyon idegesítő tud lenni pályán is, mikor lasítani kell egyesek miatt, de annyira nem bonyolult megtenni és újra aktiválni (-200ezerért, cserébe meg komolyabb fénnyel mondjuk).5,5mFt már elég baráti ár - bár használtautó beszámítás és hitel nem játszik. Operatív leasing viszont igen - nem tudom még, ez mennyiben fogja befolyásolni az árazást. A vége lehet, h az lesz, "csak" egy Style fog beleférni minden egyéb extra nélkül. (bár az ülésfűtésről akkor se szeretnék lemondani )
# I got bored one day and put everything on a bagel...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest