Új hozzászólás Aktív témák

  • trance89

    őstag

    válasz Kalandor #104836 üzenetére

    jaja, kb ennyiért csinálták nekem is (120eur a 4 csapágyszett + 40eur meló), a porsche hungária véleménye pedig engem a legkevésbé sem érdekelne főleg mivel egy hivatalosan nem elismert gyári hibáról van szó, sok márkaszervizben nem is ajánlják hogy hozzá legyen nyúlva mivel tökéletes hangja van ennyit erről, holott a legtöbb esetben minden előjel nélkül robban ki a motor
    az én szerelőm se találkozott még ilyen bxe-vel edészen 2 héttel ezelőttig amikor mentem hozzá és mondta hogy pont most voltam rólam szó, ugyanis éppen egy tag érdeklődött nála telefonon egy ugyanilyen kipukkant blokkos golffal kapcsolatban ami szintén 0 előjellel történt...
    rengeteg bxe-vel szerelt kocsi futkosik még időzített bombaként szar csapágyakkal, ezek nagy része egyszer ott fogja végezni valahol az utakon a legváratlanabb pillanatban
    ha teheted minél előbb cseréltesd

    "(#104889) soldi3r
    A hajtokar csavarok cserelve lettek?"

    nem mivel a csavaroknak semmi közük a szar anyagból készült csapágyak miatt történt balesetekhez
    http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110100
    a legelején gyanakodtak még a csavarokra (is) de itt a dieselpower fórumon egy tag írt róla hogy náluk labori körülmények között tesztelve is bebizonyosodott hogy a gyári csapágyak a ludasak, a 045701D / 701E jelzésűek mind ugyanúgy néznek ki 150-200e km körül, mászik ki a rézréteg, az enyéimen pedig az egyik párosnál már hatalmas karcolások is voltak, már akkora volt a hézag a hajtókar és a csapágy között hogy bejutott oda egy nagyobb koszdarab és szépen szétkarcolta de lehet hogy "csak" a csapágy belsejéből vált ki egy pici darabka, valszeg pont ennál a hengernél pottyant volna szét az egész
    ezek a csapágyak pedig nem kicsit égett szagúak voltak, szóval ilyen állapotban csak égetik az olajat

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák