- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #102585 üzenetére
szerintem sokan vannak akik csak csendben követik topicot mint pl én is, pár hete hogy meglett a kicsikém én is rátaláltam erre a topicra és azóta olvasom majdnem minden nap
és íme egy kép ami a közvetlen hazahozatal után készült pár hete:
2007/03, 1.9tdi 77kw, BXE, 178000km, olasz behozatal, 6000€ volt (már a nevemre íratva) itt az északi szomszédban, az összes 5-ös golf közül messze ez volt a legszebb amit pár100 km-es körzetben néztem, gyakorlatilag úgy néz ki kívül/belül mintha egy pár éves kocsi lenne annyira vigyáztak rá
pár napja rendeltem hex can kábelt aliexpress-ről, remélem max 2-3 hét alatt itt lesz (általában nem szokott tovább tartani a ferdeszeműektől), ha valaki még szeretne mostanság beszerezni egyet: [link]
nem valami nagy összeg az a 18-25 usd ahhoz képest hogy egy obdlink kábel játékszernek számít mellette, konkrétan egy obdlink sx-el próbáltam és nem kellett sok idő hogy rájöjjek miért is ajánlanak vag-os gépekhez inkább hex can kábelt vcds-el...[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #102615 üzenetére
erről a BXE betegségről már én is olvastam, később okvetlenül kicseréltetem
amúgy van ennek a problémának bármi előjele? úgy értem megtörténhet a nagy baj egyik pillanatról a másikra minden előjel nélkül vagy mondjuk minél jobban kopik annál jobban hallatszik? illetve milyen hang hallatszik, mikor?
köszi a segítséget[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #102732 üzenetére
köszi a gyors választ, hasonló képeket láttam a neten
viszont kicsit jobban utánaolvasva nem kevés visszajelzés van ezzel a problémával kapcsolatban, nagyon dícsérik a dpf nélküli bxe motorokat kivéve ezt a "kis" gyári hibáját ami az egész motort elrepíti
rengeteg cikket találni róla minden nyelven, úgy írják a legtöbb 120-180e km között fordul elő (amibe én még pont beleesek) de olvastam olyanokról is akiknek 70 illetve 110e-nél robbant ki a motorblokk oldala, [itt] konrétan arról ír a tag hogy a kis szervizbe ahova bevitte a lyukas blokkos octavia2-t azt mondták neki az elmúlt 3 hónapban ez volt a 3. ilyen szétrobbant bxe amit bevittek hozzájuk, ugyanebben a topicban többen is írták 110-120-130 ezernél történt meg ugyanez náluk
itt pl van róla pár szép kép: [link]
nem fogok sokáig szarozni és a nyár folyamán okvetlenül megcsináltatom mert azért nem mindegy, hogy kb 200 euróért kicseréltetek 4 csapágyat vagy amolyan "leszarom, nálam úgysem lesz semmi gond" gondolkodásmóddal egyszercsak elrepül az egész a motor ami ennek az árnak gyakorlatilag a többszörösébe fájna egy teljes motorcserével...[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
még ma vagy holnap viszem a szerelőhöz, míg ki nem lesznek cserélve a csapágyak addig úgysem leszek nyugodt
más:
ma megjött a hex can kábelem csajnából (hihetetlen 7 munkanap alatt!) és lefutattam egy hibakódkeresést, gondolom a hozzáértőbbek többmindent kiszednek belőle mint én:Monday,27,July,2015,17:27:29:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905VIN: WVWZZZ1KZ7P050743 License Plate: DS916EY
Mileage: 178960km-111200mi Repair Order:--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------Chassis Type: 1K (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72VIN: WVWZZZ1KZ7P050743 Mileage: 178960km/111200miles
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Sporadic communication error 1000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Not registered 0011
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 021 KH HW: 03G 906 021 AN
Component: R4 1,9L EDC 000SG 9245
Revision: --H06--- Serial number: VWZ7Z0G8057652
Coding: 0000071
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 6FEBA5E77E1FDE66727-803A1 Fault Found:
005712 - Powertrain Data Bus
P1650 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 178100 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 01:17:37Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.69 V
Bin. Bits: 11000100
Torque: 0.0 Nm
Torque: 351.4 NmReadiness: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
Part No SW: 1K0 907 379 AC HW: 1K0 907 379 AC
Component: ESP FRONT MK60 0101
Revision: 00H11001
Coding: 0021121
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 73E3A9971237FA8696F-8026No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No SW: 1K0 907 044 BH HW: 1K0 907 044 BH
Component: ClimatronicPQ35 090 0909
Revision: 00090016 Serial number: 00000000000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 6ED5B8E37915D76E791-803BNo fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 AE HW: 3C0 937 049 AE
Component: Bordnetz-SG H52 2002
Revision: 00H52000 Serial number: 00000004691038
Coding: E5890F2700041500471400001400000000097F075C0001
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 6CD1B2EB4F09257E575-8039Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 E Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer 050207 020 0501
Coding: 00038805
Shop #: WSC 00028Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
Component: RLS 181209 054 0402
Coding: 00209069
Shop #: WSC 000281 Fault Found:
02395 - Parking Light Front Right (M3)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 130
Mileage: 223331 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63Freeze Frame:
ON
Voltage: 13.25 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
Component: 37 AIRBAG VW8 020 2300
Revision: 05020000 Serial number: 0038PD11U926
Coding: 0013111
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 3D774FAF64F37CF6B0B-8068Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME171E4A14D
Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME171E462BI
Subsystem 3 - Serial number: 6352QSME210841755
Subsystem 4 - Serial number: 6362QSME2242326BA
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BB HW: 1K0 953 549 BB
Component: Lenksäulenmodul 036 0070
Coding: 0000002
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 73E3A9971237FA8696F-8026No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1K0 920 853 Q HW: 1K0 920 853 Q
Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1610
Revision: V0003000 Serial number: VWZ7Z0G8057652
Coding: 0003103
Shop #: WSC 00001 001 00001
VCID: 38795EBB4BD159DE63D-806DNo fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V2.clb
Part No SW: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951
Component: J533__Gateway H04 0021
Revision: H04 02 Serial number: 170207F1001828
Coding: 3D3F030007000002
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 2F6B65E7BE9F9E66327-807A2 Faults Found:
01320 - Control Module for Climatronic (J255)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 154
Mileage: 178826 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:51:2401044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 254
Reset counter: 255
Mileage: 178124 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 21:01:57-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
Part No SW: 1K0 920 853 Q HW: 1K0 920 853 Q
Component: IMMO VDD 1610
Revision: V0003000 Serial number: VWZ7Z0G8057652
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 38795EBB4BD159DE63D-806DNo fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
Part No SW: 1K0 959 701 M HW: 1K0 959 701 M
Component: Tuer-SG 005 0987
Coding: 0000180
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 38795EBB4BD159DE63D-806DNo fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
Part No: 1K1 909 144 L
Component: EPS_ZFLS Kl.069 H07 1806
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 34616A8B57B9BDBE4F5-8061No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MAX.clb
Part No SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT
Component: KSG PQ35 G2 020 0203
Revision: 00020000 Serial number: 00000000000000
Coding: 809002005103087F2D04840560084F03E0FCA0
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 83037957C2974A0606F-80D6Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted
Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted
Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
Part No SW: 1K0 959 702 M HW: 1K0 959 702 M
Component: Tuer-SG 005 0987
Coding: 0000180
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 397F5BBF70DB40D69C3-806CNo fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
Part No: 1K0 035 186 P
Component: Radio BVX 016 0023
Coding: 0020200
Shop #: WSC 01392 785 00200
VCID: 3363699752B7BA8656F-80661 Fault Found:
00856 - Radio Antenna
011 - Open Circuit-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl
Part No SW: 1K0 959 703 K HW: 1K0 959 703 K
Component: Tuer-SG 005 0913
Coding: 0000144
Shop #: WSC 00028 028 1012545
VCID: 38795EBB4BD159DE63D-806DNo fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
Part No SW: 1K0 959 704 K HW: 1K0 959 704 K
Component: Tuer-SG 005 0913
Coding: 0000144
Shop #: WSC 00028 028 1012545
VCID: 397F5BBF70DB40D69C3-806CNo fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------
ezek a hibakódok mire utalhatnak? a rádió cserélve volt ugyanolyan 2din-es gyárira amilyen volt benne eredetileg viszont itt nem is magát a rádiót hanem az antennát írja mint nyitott áramkör
[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
nos ma mehettem a golfért, hajtókarcsapágyak kicserélve és bizony katasztrofális állapotban voltak, pont ugyanaz a problémás széria amire rengetegen panaszkodnak:
045701D - felsők amiknél már a rezet is látni és az alsók - 045701E
ugyanez volt a helyzet náluk is, nagyon hasonló kilométeróra állásnál (nálam 179e): [link]
[link] [link]
hozzáteszem amíg hozzám nem került a kocsi másfél hónapja csak márkaszervizt látogatott olaszban, rendszeresen cserélték az olajat és nem szarra szóval erre se nagyon fogható a dolog
szóval aki szintén BXE-s okvetlenül és a lehető leghamarabb cseréltesse ki ezeket a szarokat, inkább ez mint motorcsere!![ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #103297 üzenetére
ugyanolyan a hangja mint előtte, a cseh dieselpower fórumban is akikről olvastam hogy szétment a blokkjuk mind egészen addig amíg ki nem robbant a blokk semmi szokatlant nem tapasztaltak, semmi szokatlan hang csak egyik pillanatról a másikra durr
viszonylag olcsón be is takartam: 120 eur volt a csapágyszett és 40 eur a munka
viszont azt sajnálom hogy nem pár héttel korábban olvastam erről a problémáról mert nemsokkal előtte kapott új olajat (edge 5w-30) és említette a szerelő hogy már most elég fekete[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Morris #103749 üzenetére
kizárólag szín alapján válogatni használt autók között? végülis az tökmindegy hogy a motorja milyen állapotban van, az a fontos hogy szép legyen
ha már szín szerint van választva eleve sokkal kisebb az esély hogy valami normális gépet fogsz ki
én se fekete G5-öst vettem volna ha lett volna rá lehetőségem, világos színekben szebben mutat de mivel mindenképpen nem lestrapált kiváló állapotút akartam így gyakorlatilag 2, max 3 darabosra csökkent a létszám, azok amik szín alapján tetszettek vagy 50-80 ezerrel többet futottak vagy a belsejük úgy nézett ki mint az okádék[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
gondolom van itt pár bupadesti egyén, elsősorban tőlük kérdezem, mennyire gyakori nálatok az ilyen?
a sztori pedig:
a hétvége folyamán, pontosabban péntek este 8-tól vasárnap kb este fél 9-ig parkoltam a Tűzoltó utca 1-es szám alatt, szabályosan, parkolócédula nélkül ugyanis már nem volt fizetős a parkolás. nos ami érdekes, hogy 2 méterre álltam a táblától amin szépen fel volt tüntetve, hogy hétfőtől péntekig reggel 8-tól este 6-ig fizetős a parkolás, ennek jobban utánaolvasva igazam is van, szóval hogy a fenébe lehet nekem kiállítva szombat délelőtt 09:14-es időponttal fizetési felszólítás?
a másik nagyon érdekes dolog hogy szombat délután 2-3 körül ránéztem a kocsira és még nem volt rajta a rózsaszín zacskó de érdekes módon vasárnap este már igen
az meg megint csak érdekes hogy az 5 egymás után paroló kocsi közül kizárólag az enyémen virított a zacskó, ez is kizárólag azt bizonyítja, hogy a szlovák rendszám baszta a szemét annak a retkes ellenőrnek semmi más
mindenestre írtam nekik egy szép panaszlevelet amire persze van 21 napjuk válaszolni (automata válaszüzenetben jött) és gondolom nem is fognak előbb, mindenesetre kapnak 2 napot aztán telefonon elküldöm őket a jó büdös k**** a*******
félreértés ne essék nem mintha akkora hatalmas összeg lenne az a 11 eurós bünti, nagy magasról leszarom mert pár sör ára csakhogy az ilyen kibaszásokat nem szeretem[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
akkor ezekszerint hétvégén biztos jól megszedték magukat mert aki külföldről jött kocsival garantáltan nem tudott erről és bizony most rengetegen voltak, nagyrészt köszönhetően a ma kezdődött szigetnek
azért köszi a megerősítést, nem szemetelem tovább a topicot de attól még az ellenőr rohadjon meg -
trance89
őstag
válasz focvis #103864 üzenetére
ja ezzel amúgyis tisztában voltam, csakhogy ha a jövőben is hasonlóképpen megszivatnának akkor gondolom sokkal durvábban is elsülhet, pl kerékbilincs és mivel lesz ottani tartozásom (mert már bennevagyok a rendszerben) így aztán azt is fizethetem
szóval inkább kifizetem azt a 11 eurós összeget, nyugodtabb leszek[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz K Norbi #104080 üzenetére
szintén, kerékcsapágyra gyanakodtunk ki is lett cserélve mind2 első de maradt ugyanaz a hang kanyarodáskor, sőt vezetés közben is hallani minél gyorsabban megyek annál jobban néha 3-4 másodpercig hallom aztán csend pár másodperc és megint, üresben gurulva vagy sebességben mindig ugyanaz a visító hang, többnyire 50 és 80-90 környékén hallom, ki lehet bírni de jók a füleim és azért idegesít
mágus tudsz rá mondani valamit? -
trance89
őstag
ma egy kicsit eljátszadozok a vcds-el, valaki szórakozott már ilyen tweak-ekkel?
http://www.myturbodiesel.com/wiki/vcds-vag-com-tweaks-and-modification-settings-in-the-comfort-module-on-mk5-mk6-vw/
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=36478
elsősorban ez a 2 dolog ami érdekel:
Windows: Roll Up/Down with Key
Description: Roll down down your windows with your key remote when you unlock the doors
Check bit 5 of byte 3 in Central Electronics Long Coding Helper
Option: If you want to be able to do this when the car is turned on, check bit 7 of byte 3
Option: Enable your lock switch on the door to roll all windows up/down without a key present, check bits 3, 4, and 7 of byte 3
Pic tutorial: Comfort Closing/Opening via Remote ControlInstruments: Gauge Cluster Staging a.k.a Gauge Sweep
Descripton: When you turn your ignition to on, the gauges will "Sweep" to max, and then fall back to zero
Note: Does not work on G clusters, you can see which one you have in an autoscan under Instruments. It's the last letter of the part no.
Go to Adaptation in Instruments
Choose "Staging"
Set new value to "active"
Pic tutorial: Stagingmivel nem G-s az enyém ezért nagyon remélem menni fog
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1K0 920 853 Q HW: 1K0 920 853 Q
Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1610
Revision: V0003000 Serial number: VWZ7Z0G8057652
Coding: 0003103
Shop #: WSC 00001 001 00001
VCID: 38795EBB4BD159DE63D-806DNo fault code found.
[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
nálam is nagyon hasonló a gond csak nekem még amolyan fémes hang is hallatszódik periodikusan (cca 2 sec semmi, 2 sec zúgás) mellette, néha csak halkabban de néha elég idegesítően, ilyenkor a sofőr oldalon eléggé vibrál a padló, anyósoldalon alig érezni
50-től hallatszik csak jóformán de 70-80 között a legdurvább, 100-110 fölött már nem túl zavaró
a 2 első kerékcsapágy 3 hete volt cserélve (master sport, nem éppen olcsó, fag még jóval durvább áron lett volna)
egyenesben is csinálja de jobbkanyarnyál folyamatos a zúgás szinte sebességtől függetlenül (kb 50 fölött)
gondolom akkor nekem nem csak a bal belső csukló lesz beteg[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Kalandor #104836 üzenetére
jaja, kb ennyiért csinálták nekem is (120eur a 4 csapágyszett + 40eur meló), a porsche hungária véleménye pedig engem a legkevésbé sem érdekelne főleg mivel egy hivatalosan nem elismert gyári hibáról van szó, sok márkaszervizben nem is ajánlják hogy hozzá legyen nyúlva mivel tökéletes hangja van ennyit erről, holott a legtöbb esetben minden előjel nélkül robban ki a motor
az én szerelőm se találkozott még ilyen bxe-vel edészen 2 héttel ezelőttig amikor mentem hozzá és mondta hogy pont most voltam rólam szó, ugyanis éppen egy tag érdeklődött nála telefonon egy ugyanilyen kipukkant blokkos golffal kapcsolatban ami szintén 0 előjellel történt...
rengeteg bxe-vel szerelt kocsi futkosik még időzített bombaként szar csapágyakkal, ezek nagy része egyszer ott fogja végezni valahol az utakon a legváratlanabb pillanatban
ha teheted minél előbb cseréltesd"(#104889) soldi3r
A hajtokar csavarok cserelve lettek?"nem mivel a csavaroknak semmi közük a szar anyagból készült csapágyak miatt történt balesetekhez
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=110100
a legelején gyanakodtak még a csavarokra (is) de itt a dieselpower fórumon egy tag írt róla hogy náluk labori körülmények között tesztelve is bebizonyosodott hogy a gyári csapágyak a ludasak, a 045701D / 701E jelzésűek mind ugyanúgy néznek ki 150-200e km körül, mászik ki a rézréteg, az enyéimen pedig az egyik párosnál már hatalmas karcolások is voltak, már akkora volt a hézag a hajtókar és a csapágy között hogy bejutott oda egy nagyobb koszdarab és szépen szétkarcolta de lehet hogy "csak" a csapágy belsejéből vált ki egy pici darabka, valszeg pont ennál a hengernél pottyant volna szét az egész
ezek a csapágyak pedig nem kicsit égett szagúak voltak, szóval ilyen állapotban csak égetik az olajat[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz !Overdose! #105224 üzenetére
azt rakok bele ami a papírokban szerepel, ott pedig kizárólag az 507 00 van feltüntetve, még csak véletlenül sem 505-ös, castrol edge 5W-30 LL-t rakok bele
-
trance89
őstag
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #105632 üzenetére
pont kérdezni akartam hogy mitől adhat ilyen hangot a turbó mert nekem is csinálja, semmi csipsz, szóval akkor nem éppen jó jel
kizárólag gázelvételnél hallani de főleg 3-4 sebességek közt váltásnál amikor hirtelen csökken a fordulat, amúgy zavarni egyáltalán nem zavar, sőt kimondottan tetszik ez a hang
amúgy elég sok dízelt hallok ugyanígy huhogni, még a nyáron siófokon strandra sétálva kb 1km-es táv alatt 3 tdi-s gép is kb ugyanúgy huhogott el mellettem mint ahogy az enyém is csinálja, pedig alig volt ott forgalom(#105630) Macka
hajtókarcsapágy csere megvolt? ha még nem akkor ízelítőnek írd be a "bxe" szót a keresőbe és ne várj sokat a cserével[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
Mági
nálam is kb féltengely csukló csere lesz de valamelyik belső mivel nem kattog hanem ráz, emellett néha zúgó fémes hang periodikusan 2-3 másodpercenként 50 fölött sofőr felől mint azt korábban is említettem (1 hónapos első kerékcsapágyakkal)
szóval a kérdés: új csukló legyen vagy bontott? mert elég sokat találni aprón is viszont legszívesebben újat rakatnék, az árak is nagyon változatosak (pl találtam egy oldalon vadiúj egész jobb/bal féltengelyt 120 eur-ért, máshol bontva 100e)
másik dolog, valahol olvastam hogy belső csuklót féltengelyestül ajánlatos cserélni, ebből mi igaz? mert ezt hülyeségnek tartom hacsak nincs elgörbülve[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #106166 üzenetére
180e de nem folyamatosan ráz, kb 55-70 között van pár bizonyos pont amikor a sofőr oldalon a padló és a kormány is enyhén vibrál, a padlón sokkal jobban érezni
nem is ez az enyhe vibrálás az idegesítő hanem a fémes periodikus zúgás de az már néha rohadtul, jövőhéten meglátogatom a szerelőmet és megmondom neki nézzen szét a féltengelyek körül[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #106166 üzenetére
jelentem nagy valószínűséggel rájöttem a hiba okára, tegnap délután körbelestem a csuklók körül hátha ki van szakadva valamelyik gumiharang de tipptopp állapotban voltak mind a külsők mind a belsők aztán észrevettem ezt:
a baloldali kerék hátsó szilentblokkja már teljesen szét van szakadva, pont ahonnan jött a rázás, a jobb oldali hátsó is már szépen repedezett úgyhogy már annak sem kell sok, most hogy cserélve lesz gondolom az elsőket is cseréltessem, ezekre nem láttam rá mert már pont eltakarja alulról a műanyag borítás azt pedig nem vettem le, kb mennyibe jön ezeknek a cseréje?[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz g4bb3r #106741 üzenetére
[link]
és nincs vele szívás mint a kínai csodákkal, pontosan úgy működik mint az eredeti és nincsenek kispórolva belőle alkatrészek, túlfesz védelem stb, netet sem kell hozzá kikapcsolni, ja és mindig a legújabb vcds-el
nekem is tőlük van
az eredeti ennek még mindig a többszörösébe kerül
de ha valakinek tényleg eredetire lenne szüksége akkor zizuzidan a cseh dieselpower fórumon 250 euróért adja, hivatalos cseh ross-tech viszonteladó, ennyiért messze nem találni sehol vadiújat, viszont nem tudom hogy magyarba is postáz e de sztem igen[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Mágus2 #107028 üzenetére
ezzel kapcsolatban pedig jön az én történetem: hétfőn délelőtt vittem kicseréltetni az első kerekek szilentblokkjait amiről képet is mutattam múlthéten, szerdán hív a szerelő hogy a szilentcsere megment de gond van pirosan világít a szervó szóval egyáltalán nem megy, délután megálltam nála és mesélte hogy a silentek cseréje után amikor odébbállt a kocsival akkor jelentkezett a gond, azóta a szervó halott.
rögtön utána elvitte autóvillanyoshoz aki gépre dugta, kitörölte a hibát de rögtön vissza is ugrott mivel ott tényleg valami gond van és valami szervó érzékelőt emlegetett ami nem kommunikál, aztán átmérte a kábeleket stb és azt mondta a szervón belül van valami szenzor ez az amivel gond van na de itt a bökkenő, ezt külön nem lehet cserélni mivel bele van építve a szervóba, na mondom kurvajó, ez a valami egészben egy vagyon ha újan ha használtan veszem akkor is
hibakódot nem tudok mondani mert a gépredugásnál sajnos nem voltam ott, a szerelőm pedig hadilábon áll a számítógéppel, egy idősebb tagról lévén szó
lehetséges hogy a kedves szerelőm baszta el? mert nagyon gyanúsnak találom hogy közvetlen a szilentek cseréje után szaródott el, eddig hibátlanul működött -
trance89
őstag
válasz Mágus2 #107113 üzenetére
és még ehhez egy kérdés: ha a szervó pirosan világít szabad egyáltalán menni így a kocsival? gondolom nem véletlenül van sárga és piros jelzés is rá, ebből gyanítom hogy nagyon nem szabadott volna utána kocsikázni vele...
mert ugye tekerni lehet így is a kormányt de nagyon nehezen és a kedves szerelőm így tett meg a kocsival cca 10-15 km-t odavissza az autóvillanyoshoz
már beszéltem vele és tájékoztattam hogy mekkora faszságot követett el , később megyek hozzá megmutatom neki a képet amiket beraktál, csinálja meg, ha pedig nem fog menni így se hibatörlés után sem akkor meglehetősen drága tanulópénz lesz ez neki -
trance89
őstag
üdv
akkuvásárlás előtt állok ezért kikérném a tanácsotokat, itt a topicban az exide/varta a legemlegetettebb gyártók
a kocsi Golf 1.9TDi BXE, a jelenlegi akku egy olasz gyártmányú Pronta L3 80
zene nincs a kocsiban és nem is lesz szóval nagyobb nem kell, e 2 típus amit nézegettem:
Exide Premium 77Ah 760A
Varta Silver dynamic 74Ah 750A
kb egy árban mozognak, melyiket ajánlanátok?
köszi![ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz Magnum_ #120873 üzenetére
még ha jó is 100% hogy mikor kibontod a csomagot kb a szett fele szét lesz görbülve/horpadva vagy lesz rajta karcolás, a ferdeszeműek nem szeretik az ilyesmiket rendesen becsomagolni csak beledobják egy sima zacskóba bubis fóliával és el van intézve, útközben pedig összevissza dobálják, nem egy hasonló apróságot rendeltem már és sokszor érkezett sérülten