Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyöször

    senior tag

    válasz pepucs #9979 üzenetére

    Api SF vagy SG t kell tudnia, ha jó helyen néztem. Ami egy semmi, mert ezt ma már minden olaj túlszárnyalja. Érzelmi alapon is választhatsz bele olajat. Amelyik márka szimpibb vagy szebb a dobozon a grafika.
    Nekem a repsol nem olaj, egyszer volt benne, az első perctől kezdve nagyon nehezen kapcsolt a váltó. Én mindig ősszel cseréltem, télen is megyek vele ha lehet, de keveset. És hogy tiszta olajjal álljon. Gondoltam majd tavasszal kidobom belőle, de elmentem motorozni és szétszakadt a 3as fogaskerék, vitte az egész blokkot.
    Aztán pár évre rá csak repsol teló olajat kaptam, nyikorgott a két teló ahogy rugózott. Kivágtam belőle, semmi mással nem csinált ilyet, volt már benne valvoline, agip, motul meg egyszer valami szar molos a benzinkútról. Azzal se nyikorgott csak a 10esnek mondott viszkozotás 2,5W-hez hasonlított és nem csillapított.
    Motul volt azóta a motorban mindig 5100. Haver Pegasojába öntöttünk, kérdeztem, hogy milyen mondták könnyebb kapcsolni. Én is ezért használom, mert feltűnő volt. Kipróbáltam a 7100at, de csak azért mert eladott motor után olcsón átvettem, nem érzödött jobbnak.

    A liqui jó lesz csak ne mannolt, repsolt vegyél bele ha szeretnél vele sokáig motorozni
    Inkább jaso ma2-t szoktak ráírni, de nem néztem utána mi a különbség.

    ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.

Új hozzászólás Aktív témák