- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
[Ineo First] illetve [Ineo ECS] adatlapjai. Itt hígabb (főként hidegen) a 0W30, jelen esetben jobbnak mondanám (nem teljesen azonosak ezek az olajak). De ahogy Qru írja konkrét olaj függvénye, mert pl egy 0W30as A3/B4 jellemzően sűrűbb mint egy 5W30 A5/B5 (pl most ebben a sorrendben kapta az autóm az olajat, hozzám félig dínókból készült 5W40-el érkezett 5 évesen, cserélhettem is a vezérlésmódosító kereket ) .
Mivel a 207 1.4 VTi-je is BMW-vel közös motor, így ebbe vagy a korábban C2A5/B5 kombót, vagy B71.2312-őt(mint itt az Ineo First) raknék a PSA ET3, EP3 és EP6 motorokba.
Mind a változó szelepvezérlés, mind a himba/vezérműtengely, illetve a GDI(a feltöltöttek) EP6-osonknál ezen túl a kokszosodás(majd ehhez köthetően láncnyúlás) végett érdemesebb. A 'csak' PSA eredetű motorok kevésbé érzékenyek erre (TU és EB család szívó tagjai).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- További aktív témák...