- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Apple MacBook
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
adr0001 #48721 üzenetére
A Dmitrirender továbbra is teljesen irreleváns a témában, mert mivel az egy DirectShow Filter így játékokban semmi hasznát nem veszed, továbbá ahogy írtam évekkel ezelőtt leállt a fejlesztése, az utolsó verzió az 5.0.0.1 is béta volt, ami az Ampere generációt támogatta, tehát az Ada és most már a Blackwell kártyákkal semmit nem tudsz vele csinálni, AMD-ról nem is beszélve, ott a Polaris volt az utolsó támogatott arch. Játékok alatti Frame gen témában felhozni egy halott Directshow filtert nem túl bölcs dolog, de ahogy gondolod, egyébként a DmitriRender is csak egy post process filter, az is csak tippel, pont úgy, mint a Lossless Scaling. Ennek azonban továbbra sincs semmi köze a témához.
Az, hogy hazudnak az kizárólag a te személyes elméleted, semmi bizonyítékod nincs rá. Ezt csak te akarod belelátni mindenáron.
Az NV egyértelműen leírta, hogy milyen hardveres változtatásokat eszközölt a FG-él és a MFG-nél, több hardveres különbség is van. Ezekre nem viccből és szórakozásból öltek sok pénzt és mérnöki munkaórát, szükségesek voltak a hardveres változtatások ahhoz, hogy a minőség továbbra is ugyanolyan jó legyen, mint a DLSS3-nál.#48722 Yutani: Nem is az FSR FG-ről írtam, de egyébként az egy nagyon jó alternatíva valóban, amennyiben a játék fejlesztője úgy implementálta, hogy függetlenül tudjon működni a felskálázótól, sajnos rendkívül kevés ilyen játék van, és ez az FSR FG legnagyobb problémája. Az FSR FG valóban elég jó eredményt ad, viszont a DLSS FG képminőségét nem éri el, az is tény, hogy egy Lossless Scaling-hez képest fényévekkel jobb eredményt ad, hiszen nem post process filter, van mozgásvektor információja.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Acer Predator Helios 300 - 15,6"FHD IPS - i7-7700HQ - 8GB - 256GB SSD+1TB HDD - GTX 1060 6GB -MAGYAR
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest