Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz adr0001 #48721 üzenetére

    A Dmitrirender továbbra is teljesen irreleváns a témában, mert mivel az egy DirectShow Filter így játékokban semmi hasznát nem veszed, továbbá ahogy írtam évekkel ezelőtt leállt a fejlesztése, az utolsó verzió az 5.0.0.1 is béta volt, ami az Ampere generációt támogatta, tehát az Ada és most már a Blackwell kártyákkal semmit nem tudsz vele csinálni, AMD-ról nem is beszélve, ott a Polaris volt az utolsó támogatott arch. Játékok alatti Frame gen témában felhozni egy halott Directshow filtert nem túl bölcs dolog, de ahogy gondolod, egyébként a DmitriRender is csak egy post process filter, az is csak tippel, pont úgy, mint a Lossless Scaling. Ennek azonban továbbra sincs semmi köze a témához.
    Az, hogy hazudnak az kizárólag a te személyes elméleted, semmi bizonyítékod nincs rá. Ezt csak te akarod belelátni mindenáron.
    Az NV egyértelműen leírta, hogy milyen hardveres változtatásokat eszközölt a FG-él és a MFG-nél, több hardveres különbség is van. Ezekre nem viccből és szórakozásból öltek sok pénzt és mérnöki munkaórát, szükségesek voltak a hardveres változtatások ahhoz, hogy a minőség továbbra is ugyanolyan jó legyen, mint a DLSS3-nál.

    #48722 Yutani: Nem is az FSR FG-ről írtam, de egyébként az egy nagyon jó alternatíva valóban, amennyiben a játék fejlesztője úgy implementálta, hogy függetlenül tudjon működni a felskálázótól, sajnos rendkívül kevés ilyen játék van, és ez az FSR FG legnagyobb problémája. Az FSR FG valóban elég jó eredményt ad, viszont a DLSS FG képminőségét nem éri el, az is tény, hogy egy Lossless Scaling-hez képest fényévekkel jobb eredményt ad, hiszen nem post process filter, van mozgásvektor információja.

Új hozzászólás Aktív témák