- Ilyen még nem volt: magát büntette meg az EU az adatvédelmi törvények miatt
- Az NVIDIA miatt kerültek lejtőre a kvantumszámítógépet fejlesztő cégek
- AI fejleszti az elhízás elleni csodagyógyszert
- Beköltözhet az eBay a Facebook Marketplace-re
- Zuckerberg Trumppal együtt szorítja vissza a cenzúrát, válaszolt az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- eBay
- Milyen program, ami...?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Játékfejlesztés
- Bitcoin topic
-
IT café
Aktuális ajánlatok topikja: [link]
-
PROHARDVER!
(rögzített hozzászólás)
Politikát és OFF hozzászólásokat mellőzzétek. Köszönjük.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyul105
senior tag
válasz h1ght3chzor #4215 üzenetére
Nem GPU limited van, mert 100% render mellett alacsony a gpu - load, magas renderen pedig 97% körüli. -> Ebből következően - kizárásos alapon - CPU limited van.
Azért nem 100%-on pörög a CPU, mert a logikai CPU-szálakat nem használja a program, mivel nem támogatja a hyperthreadinget. Amit még meg tudsz nézni, hogy a
c:\users\...\Documents\Callofduty...\players\adv_options.ini
file-ban a RendererWorkerCount legyen a magok száma, ami nálad 6.