Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    Gondoltam megosztok veletek egy történetet, mivel múlt hónapban egy ismerősöm úgy járt SIM kártya cserekor a T-Pont-ban, hogy bármilyen kérés nélkül aktiváltak neki havidíjas mobilinternetet, amit csak most az aktuális havi számlán vett észre, majd mondott le, sőt előtte még most a nyáron pont ő járt úgy, hogy egy ügyintézése során csak úgy aktiválták neki a korlátlan böngészés és e-mail opciót, amit akkor hó közben mondott le, mert észrevette.

    Hinné az ember, hogy véletlen... Akkor még a dolog hallatán nem feltétlen jutott eszembe az itt a topikban egyre többször előforduló "véletlen", az ügyintéző általi ilyen-olyan szolgáltatás aktiválása, de múlt héten voltam én is a T-Pont-ban, ez pár utcával távolabb van, mint az előzőekben említett, bár ez teljesen lényegtelen, mert ahogy észrevettem az ügyintézők vetésforgó módra dolgoznak mindegyik üzletben, így tehát bementem és átvettem a webshopos rendelésem, majd eljöttem.

    Ma ismét voltam benn és a családban levő előfizetések közül kettőhöz kértem új mobiltárca-képes SIM kártyát, majd ma délután léptem be a webes felületre, ahol meglepetésként fogadott néhány "Szolgáltatás melléklet" nevű pdf dokumentum, amit megnyitva jött a meglepetés, ugyanis nem csak a múlt héten átvett rendelésemhez tartozó telefonszámhoz, de a másik két számhoz is, amihez kértem az új SIM kártyát, azaz összesen három előfizetéshez is bármilyen kérés nélkül aktivált az ügyintéző NetPlusz mobilinternet csomagokat.

    Mondanom sem kell, telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol azzal jött a telefonos ügyintéző, hogy bár ők nem tudják, hogy ki aktiválta be, de ha én lemondom ma a webes felületen, akkor úgyse kerül kiszámlázásra, ami kapásból hülyeség, mivel az napot/napokat, törthavi számlázással mindegyik számhoz ki fogják számlázni, ami most nem arról szól, hogy nem egy akkora összeg, ami csődbe visz, hanem arról, hogy szolgáltatást aktiválnak nekem kérés nélkül és még a telefonos ügyintéző arra kér mondjam le én magamnak, ezért megkértem, hogy inkább, ha már kérés nélkül aktiválták, akkor az összes előfizetésen törölje őket, amire azt az egyszerű választ kaptam, hogy azt nem lehet, kértem, hogy akkor egyeztessen olyan műszakissal, aki megoldja, de azt mondta, hogy ezt senki nem tudja törölni, csak lemondani lehet.
    Ezért felvetettem egy panaszt, hogy oldják meg, mert ilyen nincs, hogy valamit a Telekom a saját rendszerében nem tud törölni és semmissé tenni, így majd ki fogják vizsgálni.

    Ekkor vetettem fel még a kérdést, hogy mi van olyankor, ha netán később akciós áron szeretném igénybe venni a mobilinternetet, ami mivel így már aktív volt előzőleg, nem fogom tudni megtenni, de ekkor nemes egyszerűséggel annyit mondott, hogy akkor majd felvetetek újabb panaszt és majd később jóváírják... Milyen jó nekem, nem? Mintha az embernek élvezet lenne folyton telefonálni és kérni, hogy oldják meg a problémát.

    Mivel a T-Pont közben bezárt, ezért máskor kell visszamennem megkérdezni a kedves ügyintéző hölgyet, hogy ugyan miért volt ilyen "rendes" és aktivált be olyat, amit az ember nem kért, bár ez a kérdés költői, hiszen szerintem sokan tudjuk, hogy arra megy ki a játék, hogy mivel most akciós 190 forintért a mobilinternet, amit majd a tudatlan előfizető úgysem vesz észre a havi számlán, majd utána keményem bevasalják az alapból mobilinternet nélküli csomagokhoz járó 1990 forintos NetPlusz M-et a következő hónapban, arról nem is beszélve, hogy gondolom jutalékot is kap az eladott szolgáltatásért is.

    Köszönöm szépen, de nem kérném, hogy az ügyintézők pártjára álló, netán szintén alkalmazásban levő fórumtagok nekem essenek a hozzászólásom miatt csak azért, hogy elmondják, hogy az az ügyintéző szinte semmi pénzt nem kap a szolgáltatás értékesítéséért, valamint hogy vannak véletlenek, netán esetleg, hogy ő csak jót akart, mert hát akciós... Csak azt ne felejtsük el, hogy erről nem szólt, hogy igényt tartanék-e rá, így ha szerinte mennyire megéri, akkor inkább ezentúl aktiválja magának.

Új hozzászólás Aktív témák