Új hozzászólás Aktív témák

  • encsi71

    újonc

    válasz migabi24 #57865 üzenetére

    Én több,mint 2 hete szeretnék a webshopba telefont venni. Kb. 5-6 órát töltöttem telefonálgatással az ügyintézőkkel, mindig csak ígérgetnek,hogy legyek türelemmel, javítás alatt van az oldalam. Én már panaszlevelet is írtam és kb. 6-7-szer telefonáltam, de semmire nem mentem. Nem tudják megoldani a problémát, a válasz csak annyi, hogy legyek türelemmel és nyugodjak meg. Hozzátenném, kb. 2 hete nincs telom,mert a 2 évet sem bírta ki, elromlott. persze még garanciális, ha visszaviszem javításra,akkor nem állapítják meg az általam tapasztalt hibát. VICC a T-MOBILE! Nem érem,hogy a telefon rendelést miért nem lehet rugalmasan szóban felvenni, amikor bizonyított tény, hogy hibás az oldalam. Úgy látszik az ügyfélnek náluk csak kötelessége van ,nekik pedig csakis jogaik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák