Új hozzászólás Aktív témák

  • Soulfly842

    addikt

    válasz glaci #56307 üzenetére

    Virtuális szolgáltatónak hívják szép szakzsargon szerint.

    A Telekom mobil hálózatot használják, de az ügyfélszolgálati folyamatok és minden más a Telekomtól függetlenül történik.

    (#56308) St3ven

    "Ha blue mobile-os előfizető vagy, a Telekommal kötsz szerződést."

    Ez így nagyon nagy badarság.. még ha az önkiszolgáló felületek technikai kivitelezésében kaphattak is segítséget (bár ez csak találgatás lenne részemről is) a telekomtól ez teljesen függetlenül működik.

    Szeretnék köszönetet mondani minden itteni fórumozónak. Kimondva-kimondatlanul, de sokszor - a sok ismétlődő kérdésen túl - sok egyedi problémával, felmerülő kérdéssel, illetve probléma megoldással szembesültem itt. A személyes ügyfélszolgálati folyamatokon túli folyamatokból relatíve kevés van -mivel a személyes ügyfélszolgálaton, mint végső végponton minden egyedi helyzet kezelésében magasan kvalifikáltnak kellene/kell lennie a kollégáknak - de sok háttérben zajló folyamatról, ügymenetről, illetve az ügyfélszempontból tetten érhető nyomon-követhetőségről itt is elég sokat tanultam.

    Ennek is tudható be, hogy a 2014-es évet - kb. 400 személyes ügyfélszolgálaton dolgozó T-Pontos kollégám közül - a top 9-ben zártam (ennek köszönhetően egy egyedi 'élményút' vár rám - Erről ennyit és nem többet! :)) :P )

    Imígyen: szeretnék köszönetet mondani az itteni fórumozóknak *virtuális 'pacsit' adva sokaknak*.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák