Új hozzászólás Aktív témák

  • Chris.G

    tag

    Sziasztok!
    A következő problémával szembesültem szolgáltató váltás után:
    Pannontól áthordoztam a számomat a t-mobile-hoz, meg is történt a váltás december 1. 19 órakor, de azóta a vodafone-s ügyfelek nem tudnak elérni! Azt mondja be nekik a női hang, h a hívott számon előfizető illetve szolgáltatás nem kapcsolható!
    T-sek azt mondják, h a pannon a hibás, mivel nem adott át rendesen nekik, a pannonban meg azt, h a t-nél van zűr, mivel nem vett át rendesen! Végül mindkét szolgáltató töbszöri keresésemre azt közölte, h a vodások a hibásak, mivel számhordozáskor nem frissítettek adatbázis! Bementem a v-hoz ott azt mondták, h nem tudnak ránézni a mobilszámra sehogysem, mivel nem az ő ügyfelük vagyok!
    Szerintetek melyik cégnél van a probléma?

Új hozzászólás Aktív témák