-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Jaja M1 Hát a szerelős dologgal úgy vagyok hogy amit tudok mindent én meg faterom csinálunk meg rajta de van 2 nagyon jó szerelőm abból az egyik csak francia autókat szerel de vagy 10-15éve így bátran tudom ajánlani plusz nagyon baráti áron és olyan minőségben mintha a sajátját csinálná ez azért nem elhanyagolható. Ja és tőlem is kb 15-20km re van de annyit nekem megér hogy hozzáértő kezek nyúlnak a kocsimhoz
Visszatérve hogy mi van nekem ebben a 150ben : komplett vezérlés csere( kb 27k)hengerfej tömítés,síkólás,olja.szűrők munka díjjal együtt max 30k, 4 db majdnem vadi új goodyear téli gumi, ablaktörlőlapátok,bontott senic bölcső (komplett futóművel, igaz még egy két stabpálca csere kell) új gömbfejek,zsír új gyújtáskábelek+2 db trafó (szutyok sagem kidobva),első szett féktárcsa+pofák (ferodo),sony fejegység+erősítő, ablakmosó szivattyú hirtelen ennyi jutott az eszembe na most ennek a fele mondjuk úgy hogy nem kellett volna cserélni de én jobban szeretem ha tudom ki van cserélve és én csináltam
Ami még hátra van hátsó fékek,váltóolaj ,polenszűrő, stabpálcák meg egy kis kozmetika ja meg a féltengelynél a gumi harangok cseréje amiket már megvettem de lehet ha szétszedem akkor a féltengelyt is felújítom..
80k km nél került hozzám első tulaj ként az autó most már lassan 96k van benne kevesebb mint fél év alatt de hiba nélkül szeli az utakat úgy néz ki meghálálja a gondoskodást, és ha váltás történik akkor is nagyon fontolgatnám hogy mire ha lenne egy dti coupé ebből a szériából jó állapotban valószínű azt venném.
-
aktív tag
MMA87: Mi augusztus vegen vettuk meg a kocsit 800k-ert. Akkor egybol rakoltottunk 170eFt-ot:
- Hatso fek csere (8eFt)
- Elso golyalabak csereje (47k), mert a jobb oldali utve volt 1 fokkal
- Katalizator csere (nem lett volna muszaj, de zorgott, engem zavart , 30k), meg egyuttal mar akkor lecsereltettuk a hatso kipuff dobot is (30k korul), mert kezdett ereszteni es igy ingyen volt a munkadij a katalizatorral egyutt.
- Futomu allitas (3eFt)
- Par aprosag: csavarokat az ajtoba, hog ne zorogjon, muanyag elemeket megcsinaltak (motorvedo lemez 4eFt), valtotarto bak (9eFt), ekszij csere (mert ugy csikorgott folyamatosan, mint most hideg inditaskor)Szoval igazabol ezeket sem kellett volna megcsinalni, mert a kocsi ment (max a ferde futomu miatt a gumikat jobban nyalta volna).
- Ezen felul teli gumit vettunk ra 22eFt-ert: 3 eves Dunlop WinterSport 3D gumikat, szerintem az ev uzlete volt
A szerelovel azt beszeltuk, hogy 5eKm mulva megyunk olajat cserelni, 20eKm mulva pedig vezerlescsere (70eFt-ot mondott ra kb.).
Meg nincs meg az 5eKm, de en mar szeretnem elvinni olajcsere, meg akkor egyuttal a valtot megnezetni, mert nekem ez egyetlen "hiba", ami zavar, hogy neha nehezebben veszi az egyest meg a harmast. Aztan nekem igy tokeletes lesz!Lathatjatok a napi sok kerdezesembol, hogy van egy-ket aprosag meg rajta, de ezeket megcsinalgatom/megcsinaltatom, par ezer Forintos tetelek lesznek, szerencsere a kocsi nagyon jol megy.
Amit viszont nekunk es szerintem Neked is MMA87 at kellene gondolni, hogy megeri-e ennyit rakolteni.
Hiszen, ha mi is megcsinaltatjuk a vezerlest a kocsin, akkor tartunk kb. 1.1 millional, amihez ha egy-ket szazezret hozzatennenk, vehetnenk egy fiatalabbat, amivel meg par tizezer kilometert el lehet menni, mielott ezeket meg kellene csinaltatni. De elotte megint akkor lecsereled. Es akkor 2 evente cserelgeted a kocsit, de mindig egy 10 evnel fiatalabb kocsid lesz.Vagy a masik lehetoseg: megcsinaltatod a kocsit, aztan addig hasznalod, amig elo nem jonnek ujra ezek a nagyobb osszeget igenylo javitasok, de addigra nyilvan a kocsi nem fog erni szinte semmit (hiszen 10 evnel joval oregebb lesz), tehat akkor megint nullarol lehet kezdeni a gyujtogetest egy masik kocsira.
Eszrevettem, hogy az ules oldala kezd egy picit foszlani. Egybol el kezdtem gondolkozni, hogy veszek bele masik ulest, vagy athuzatom majd, ami kerul majd 50-100eFt-ba. Ami eladaskor egy 10essel ha megdobja a kocsi arat....
Szoval en osszesegeben azt mondom Neked, hogy egy 10 eves kocsitol nem kell elvarni, hogy tokeletes legyen. Es en ezert is furcsalom, hogy meg gyari szervizbe viszed ilyen problemakkal. Nyilvan van, amit csak markaszerviz tud megoldani, de mondjuk a vezerlesert 170eFt-ot kifizetni, amikor maszek szerelo 100eFt-al olcsobban megcsinalja..... hat nem tudom.... es nem hiszem, hogy a 170eFt-os vezerlestol jobban menne a kocsi, vagy kevesebbet fogyasztana, ergo: soha nem fog megterulni.
-
aktív tag
Szerintem pedig nagyobb kulonbseg van markaszerviz es maszek kozott es szerintem ennek egy nagy oka van: Az alkatresz.
Nekem pl. a kipufogos megcsinalta a katalizatort meg a hatso dobot. Igaz, mindeketto univerzalis, de a katalizator legalabb fem, nem fog eltorni, mint a gyari. Es kijott mindez 60eFt-bol (hatvan valamennyi volt). Gyari szervizben mennyi lett volna? Es mivel lett volna jobb a kocsi?! Semmivel!Vagy pl vezermuszij: Unixnal szetnezel van 38eFt-ert is meg 128eFt-ert is. Maszeknal Te valasztod ki, hogy melyiket tegye bele. En pedig nem fogok 130eFt-os vezermuszijat beletetetni, mert minek? Augusztus vege ota van meg a kocsi, es kb 4eKm-t mentunk vele, pedig volt par "hosszabb ut" is (1-200 km oda-vissza parszor).
En pl Unixnal latok teljes kuplung keszletet 52eFt-ert. Es en ugy olvastam, hogy ilyenkor erdemes az egesz kuplungot lecserelni, nem csak a kinyomot, mert a 3 fo alkatresz "egymashoz simul".
Ha tenyleg csak 10-20% a kulonbseg, akkor en is azt mondanam, hogy megeri a szakszervizbe vinni, amugy nem. Plane - ahogy mar irtam , hogy 10 eves kocsirol van szo.
Amugy az is furcsa, hogy amikor elvittem a Renault szervizbe megnezetni a kocsit, ott felsoroltak egy par hibat es azt mondtak, hogy 100-150eFt-ba kerulne ezeknek a javitasa. Ahogy irtam elso honapban 170eFt-ot koltottem a kocsi felujitasara, viszont ebben benne volt kipufogo+katalizator csere (~60eFt) meg elso ket golyalab csereje (majdnem 50eFt), csak ez a ketto kerult 110eFt-ba, es ezeket a hibakat a markaszervizben meg sem emlitettek... Egyedul a hatso feket mondtak Ok is, meg a maszek szerelo, de azt O 8eFt-ert kicserelte (Akkoris felsorolta, hogy mik kozul valaszthatok. Mondott olcsobbat is, de mondta, hogy azt nem ajanlja, de ez mar egy elfogadhato minoseg, stb stb)
Szoval en azt latom, hogy nagy kulonbseg van, de hozzateszem, hogy nem kertem arajanlatot ugyanarra a javitasra a szakszervizben es a maganszerelonel. Nyilvan akkor derulne ki!
Szerk: Ebben a 2008-as kerdesben is azt irja a forumozo, hogy 140eFt-ot mondtak a katalizator csere. Az auto ertekenek majdnem az otode!
Megegyszer: Nekem az univerzalis fem kat. kijott ~30eFt-bol! En ezek alapjan gondolom, hogy nagy a kulonbseg![ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87: Alapvetoen en onnan indulok ki, hogy azert vettuk magat a kocsit, mert tavaly is mar tobbszor berelni kellett, hogy el tudjunk ide-oda menni. En 500eFt-nal tobbet nem is akartam kiadni kocsiert, de rajottem, hogy arra tobbet kell kolteni, es ugyanott leszek, mintha veszek meg egy kicsit dragabban. Szoval kb dupla aron most itt van a Megane, viszont valoszinuleg tovabb huzza majd, es sokkal-sokkal jobb kocsi, mint a tobbi kis 500ezres, rengeteg extrakkal.
Szeretjuk, imadjuk Roniket, de nem igazan hasznaljuk ki. Es nekem ezert fajna 100-150eFt-ot kiadni egy-egy javitasert, plane olyan javitasert, ami igazan semmi valtozast nem eredmenyez. (De en amugy is ilyen vagyok, nehezen adok ki ilyenekre penzt, meg egy utazasra is sajnalom, mert elmegyek 1-2 hetig jol erzem magam, aztan mehetek megint melozni egy evig )
Sajnos (Neked is meg nekem is) meg kellene erteni, hogy 10 eves kocsi, nem lehet mindig tokeletes. Persze, a muszaki allapota legyen megfelelo, de ha neha a reggeli -10 fokban "felnyerit" nem kell egybol 120eFt-ot rakolteni, ami egy tv vagy laptop (,stb) ara. De ez az en velemenyem!
Szerk.: Amugy alufelniket is nezegetek ra, de azzal is ugy vagyok, hogy minek adjak ki 100eFt-ot erte, nem lesz tole gyorsabb, sem kenyelmesebb, sem megbizhatobb. Eladasnal sem fog megterulni, max. ha kulon eladom.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ahogy mar irtam: En azt olvastam, hogy a kuplungot erdemes mindennel egyutt lecserelni, akkor meg - szerintem - mindegy, hogy a problema elejen, kozepen vagy vegen csereltetsz le mindent. De mondom, en is ilyen vagyok amugy, mint Te! Meg csak most kezd kikopni az ules, mar azon gondolkozom, hogy lecsereljem, vagy felujitsam.
Szerintem ha veszek 100eFt-ert egy alufelnit, nem tudom eladni 100eFt-tal dragabban a kocsit, tehat bukok rajta. Ezert nezegetek most olcsobb alufelniket
Ha tenyleg 5 evig nem kellene hozzanyulni a kocsihoz, akkor a 300eFt tenyleg semmi! De en ebben nem is remenykedek
-
Reaper04
aktív tag
Azért mondom. Én eddig 40 körül nézegettem a gates szetteket. Most meg ott 23 ért ...
Holnap megkérdezem, mert ha tényleg ennyi, megveszem... max később szereltetem be, ennyit igazán megérFRENK1988: mikor legutóbb kérdeztem náluk mit tartalmaz a szett, akkor bent voltak a görgők is.
Most olcsóbb lett ...Viszont egyet nem értek. Miért drágább a szett pumpával együtt, ha külön megvásárolva a kettőt olcsóbban jövünk ki?
külön 23+9,5= ~33e... egyben meg 42.még MMA87: Bontóban nem kérdezed meg? Szerintem biztos van kesztyűtartójuk
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Jó kép lett szerintem, mondjuk annyi kellene még, hogy a Megane teljesen benne legyen.
Majd én is csinálok képeket a kocsiről, csak még a vétel óta nem volt igazán lemosva, úgy meg nem akarok...
Egyébként nem azért nem mosom le, mert nem törődök vele, hanem mert ha lemosom, estére már sárosan kell leraknom, akkor meg teljesen mindegy... Na majd egyszer tavasszal lemosom, és akkor töltök fel róla képet
[ Szerkesztve ]
-
-
aktív tag
-
_NCT
őstag
Hatalmas zene Ha költeni kell a kocsira, mindig eszembe jut
-
aktív tag
Nem akarom lecserelni, mert imadom, es nekem O kell... de ahogy irtam tegnap: gondolkozok rajta, hogy eladom Ronit, meg par szazezer Forintot hozzateszek es veszek egy rancfelvarrottat, 2007-es korulit.
Mert neten lattam mar masfel milla kornyeken 40ekm-t futott valtozatokat. Arra nekem szerintem par evig nem kene nagyot kolteni.Mivel vezerlest is cserelni kene, meg tegnap este nezegettem a kocsit: valoszinuleg nekem is kinyomos lesz, mert amikor fekkel inditottam be, akkor nem nyikorgott, ha kuplunggal, akkor igen. Persze, szerintem meg sokaig kibirja, mert kettesbe lazan elindul gaz nelkul.
Na, mind1, majd atgondolom meg. Elviszem majd a szerelohoz, aztan megkerdezem, hogy mennyiert fogja csinalni a vezerlest meg a kuplung cseret. Ha mondjuk 300-at mond ra, akkor lehet inkabb eladom, veszek egy fiatalabbat, aztan hasznalom azt is addig, mig nem jonnek elo ezek a problemak.
A kerdesedre valaszolva pedig: a rozsda a vezeto labtere alatt van kb.
Nektek van rozsda a bocitokon?
tresh: Es szted ez "normalis" egy 9 eves kocsin? Ezt vagni kell, vagy eleg felcsiszolni?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
PD TDi soha csak a sima TDi tapasztalat de az audis fiúk is alá tudják ezt támasztani
SocketA: az én álláspontom mint ahogy ismered is röncit tedd rendbe és meg fogja hálálni plusz szerintem évekig max apró kopó dolgok cseréje jöhet szóba nála az meg éves szinten legyen 25k kb
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87 es Reaper04: En amit csereltetek: vezermuszij, feszitok, gorgok es vizpumpa. A hosszbordasszij - ahogy olvastam - "csak" segedberendezeseket mukodtet, tehat ha ez elszakad, akkor a motor nem karosodik, vagyis a javitas nem szazezrekbe fog kerulni.
De Csutortokon beszelek majd a szerelovel, ha vezerles es kuplung csere beleferne 100eFt-ba, lehet meg is csinaltatnam hamarosan...Reaper04: szerintem mindegyik boci klimas es szervos, nem?! Amugy koszi a tanacsokat, de mivel ez a rozsda javitas elvileg nem lesz nagy tetel, igy sztem profira bizom, az a tuti. De remelem hamarosan en is jobban merem/tudom majd piszkalgatni a kocsit. Nekem is igy nagy elorelepes volt, hogy Vasarnap szetszedtem a kozepkonzolt meg a kormanyt. Vasarnap ujabb szereles kovetkezik: kozepen mar nem zorog a kocsi, meg jobb oldalt van valami, szerintem a visszapillanto takaro haromszog recseg.
Meg be akarom allitana a motorhaztetot, mert picit ferde...(#15029) MMA87: Nekem 3.5eFordulat/perc felett kel eletre. Neha szoktam vele picit jatszani, mert at szoktunk jarni Romaniaba, es ott jobb ut van 110km/h-s sebesseghatar. Nem tudom, hogy az uj hatso kipufogo miatt-e, de nagyon jo hangja is van, es nagyon jol megy. Azt nagyon szoktam elvezni!
Ha meg alacsony sebessegrol van szo, - ahogy mar tobbszor irtam - az akadozo egyes miatt (amirol kiderult, hogy vegulis nem is mindig akadozik ) sokszor kettesbol indulok el (persze ilyenkor meg gurul a kocsi) egy-egy kanyarbol, ilyenkor ezernel meg nem sokat huz a kocsi, majd olyan 1400-tol jon egy is ero.
-
aktív tag
Otthon megnezem, de en ugy emlekszem, hogy csak par ezret fizettem "ekszij csere" neven, ezert kotve hiszem, hogy ebben feszitok, gorogok benne lettek volna. Majd megkerdezem. De ez kevesbe aggaszt, a kocsi jol megy. Ha megis elszakadna, ez nem okoz annyira nem gondot... elvileg.
Azonban most hogy egyre tobbet olvasok a vezermuszijrol, ennyi jobban aggaszt, hogy van egy lassan 10 eves kocsim, amiben most lesz meg a 100.000.- Km (legalabbis az ora szerint), es fogalmam nincs, hogy mikor volt rajta cserelve vezermu... vagy volt-e mar?! Mert az eloiras asszem 120eKm, viszont 5-6 ev.
Es ha tegyuk fel tenyleg csak 100eKm van a kocsiban, akkor lehet meg nem csereltek a km miatt?!A szerelo azt mondta, hogy 20eKm-t meg lehet vele menni. De mi van, ha teved? Gondolom akkor nem csinalja meg ingyen a kocsit
MMA87: ha 23 + 36 volt a ket keszlet, meg hozza meg az okoskerek, akkor megis miert fizettel Te 170ezret?!?!
-
aktív tag
Szuper!
Akkor mostmar sokkal hamarabb fog a kuplung? Majd par kilometer mulva irj mar legy' szives beszamolot, hogy mennyivel masabb igy a kuplung! Valtonal van valami valtozas? Finomabban jar, kevesbe akad?
Ha nem vagyok indiszkret, akkor mennyibe kerult osszesen a kuplung csere?Ablakmoso megtartja a vizet?
-
aktív tag
MMA87: 40 rugo a valtoszereles?!?! Jezusom, en remelem, hogy egy 20asbol meguszom a szerelest. Amugy nem lehet, hogy azert lett finomabb a valto, mert valamit allitottak rajta?
En most ugy vagyok vele, hogy ha egy 100asbol kijon a vezerles, meg kuplung, akkor megcsinaltatom. Ha nem, akkor Hetfon kerek arat a vezerlesre, azt most megcsinaltatom, mert nagyon a fulembe tettetek a taplot Ti is (meg mas forumokat is olvasgattam), mert kilatasba van egy kulfoldi sieles, aztan nem akarok onnan traileren hazajonni... :S(#15075) Reaper04: utanvetnel azert meg tudom nezni, hogy mi van benne, mielott kifizetem, de ertem mit mondasz. A fekcentrumnal kar, hogy nem irja a nevet. Arra lennek kivancsi, hogy ez a 20eFt-os szett milyen lehet... Durva lenne 30bol vezerlest csereltetni!
-
biker
nagyúr
90e a kuplung szett!kinyomó ,mint mondtam, 20e volt a szerelés, kb 2-2,5 óra Zoltánnak beszélgetéssel zavarva közben
lúzernek 4-5 óra is lehetElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
aktív tag
MMA87: Elol is jo? Azonnal jon az ablakmoso, meg az elso torles elott?! De akkor ha jol ertem, nem volt ertelme kicsereltetned, nem?! Vagy mi volt a gond akkor?
Nem bantasz meg vele, irjad csak nyugodtan, koszonok minden segitseget! Nyilvan majd akkor leszek okos, ha a szerelo elmondja, hogy mi a helyzet, addig csak talalgatok webshopok alapjan. Egyelore most a vezerlesre probalok fokuszalni. Mert en nem akarok 170-et kiadni, de meg 70-et se nagyon erte...Reaper04: Te hogy-hogy most csereltetsz vezerlest? Neked is mar egy ideje megvan a kocsi, nem?
tresh: 4 db SLI-be kotott GTX 680-nal nem hiszem, hogy AutoCad-eznenek Akkor quadro lenne benne. Ez gamer gep, egyertelmuen.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ahham, ertem! Akkor megerte csereltetni
Vezerles: Hosszbordas akkor ezek szerint nekem cserelve lett (igaz, sztem feszitogorgo nelkul), de a 70-80-at is sajnalom erte. Ha Kovacsbol 25-bol meg lehet rendelni, 15ert valaki csak beszereli. Az csak 40 ezer, annyiert mehet.
tresh: En ebben dolgozom, muszaj vele foglalkozni Kocsival is jo lenne, de az csak akkor erne meg, ha naponta mennek vele. Bar azert az E46 kuperol meg mindig nem mondtam le Plane, amikor igy esik a ho. Azert tegnap is sikerult par kort rajzolni a Tesco parkoloba Ronivel
Reaper04: Nekem nemsoka jon a 100eKm! A valosat jo lenne tudni. Meg hogy a vezerlest mikor csereltek Dehat ez mar sosem derul ki...
-
Reaper04
aktív tag
Csúszik magától is Amúgy nem árt ilyenkor próbálgatni az autót, "mire képes" havas-jeges körülmények között.
Valaki teljesen el van tévedve amikor úgy gondolja hogy 50nel simán meg lehet állni 5 méteren vagy 10 méteren belül. Nem olyan rég volt hogy pirosra váltott a lámpa, szépen lassan megálltam nem hirtelen. Erre mögöttem egy punto jön, még mindig jön és a pár centire állt meg a kocsitól. Hátranézek tükörből akkor meg mutogat előre simán leolvasható a "b@z€g" a szájáról. Gondolom a barátnőjének akarta beadni, hogy ő profi és mekkora barom vagyok hogy megálltam pirosnál szépen lassanSuzit én is megforgattam párszor, a bocit őszintén .. még nem
De fékpróbát, gyors kanyart, kéziféket, gyorsulást esp/asr -el és anélkül, cikcak/szlalom már megvolt.
Amit még kipróbálnék az a tolatásból egyből fordulás. Ilyen úton biztos menne simán.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Csúszós út, és jön a seggembe egy b@szottnagy terepjáró... Megyek városban csúszós úton 55-tel óra szerint, és tolna le az útról. Ha 40-nel mennék, akkor sem lehet rámszólni, mert már akkor sem lehetne megállni rendesen, de hogy 55-nél is a seggemben legyen, az vicc... Komolyan, az ilyenek miatt utálok autóba ülni, legalábbis amíg egy X5 nincs alattam, addig igen...
-
Reaper04
aktív tag
Nagypapás ?
Én dinamikusan, de óvatosan.Azon szoktam mosolyogni, amikor egy rendőrautó megy az úton 60-nal és 5 autó mögötte áll, nem előz senki és tök egyenes az út kilómétereken keresztül.
Fogom index ki 90-nel végigmegyek mellettük. Aztán egyik másik is kimerészkedik és előzésbe kezd.
(félnek hogy megbüntetik őket előzésért ? )Bézbózütő is veszélyes. Elméletileg csak akkor lehet az autóban ha edzésre mész vagy ilyesmi. (bár lehet nem így van, de olvastam valahol)
Magyarországon ez annyira nem jellemző hogy kis nem engedlek el vita után a két autó megáll egymás után kiszáll egyik ütővel másik kisfejszével, kiabálnak egymással vissza be az autóba és go tovább. Ez inkább russian style. -
tresh
addikt
A sok rally pilóta Én csak havas időben valami nagyobb placcon szoktam csúszkálni meg itt cégnél kézifékes becsúszós beállás de csak ha havas vagy jég van.. viszont viccen kívül szerintem néha nem árt kipróbálni hogy mi van akkor ha megcsúszik a segge a kocsinak és meg akar előzni
-
Reaper04
aktív tag
Néha azért jó ha meg van pörgetve egy kicsit
tresh: Na, pont ezért írtam, hogy nem árt néha kipróbálni a bocit. Megismerni, mire képes
Persze reális határokon belül...giigz: Nem szép Javítása otthon szerintem nem megoldható, ha csak nincs valamilyen tapasztalat ilyen téren és megfelelő anyag hozzá.
Itt már pótolni is kellene, elnézve azt a lyukat. Szerintem 10-15e ?
-
tresh
addikt
Persze azt hozzá tenném hogy az ASR se képes csodákra jeges úton vagy hóba..én spec rühelem az össze ilyen elektronikai "segítségeket" fater lagunájába is van minden ami csak lehet..múltkor kikapcsoltam hogy kicsit mókázok vele de amint megcsúszott vissza kapcsolt az elektronika és megfogta a kocsit Ráadásul még a kézifék is elektronikus így a kéziféke móka is kivan lőve bezzeg az enyémnél lassan cserés lesz a bowden
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest