-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jassz
tag
Aktuális persze, körbejárom a lehetőségeket, nem akarom elkapkodni
Még nem mentem a kocsival 130-nál gyorsabban egyszer sem és nem is szándékozom. Viszont Chalikidi útjain felfelé menetben már sajnos inkább csak erőlködés volt mint autózás . Tavasszal pedig megyek a csehekhez és a németekhez is és szeretném ha kicsit gördülékenyebben mennének a hegyi utak, vagy csak egy síma autópályás előzés. Erre hajlandó is vagyok áldozni anyagilag. Majdnem vettem egy 2 literes lagunát, de mivel az év 98%-ban városban autózom napi kemény 10-15 kmtert így még magamnak sem tudtam volna megindokolni miért veszem meg, nemhogy otthon
-
giigz
veterán
Én tisztában vagyok vele Amit én akartam közölni:
Xado 1stage gél váltóhoz 27 ml ~5,4k
Xado 1stage gél váltóhoz 27 ml díszdobozos ~ 7,2k
Xado EX120 revitalizáló 8 ml ~ 2,8k
Xado EX120 revitalizáló 8 ml díszdobozos ~ 3,1k
Xado gél mechanikus váltóhoz 9 ml ~ 2,1kNekem is lesz majd nemsoká olajcsere a váltóban, én 2 tubus 9 ml-es gélt fogok belerakni, ha már a motorban bizonyított a Xado...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A nagyobb motorok nem azért fogyasztanak sokat pályatempónál, mert erőlködnek, hanem azért, mert alapból zabálják a benzint (üzemanyagot ). 2.5 TDI és 3.0 TDI nagyon jó példa erre
Egy 1.5 dci 106 LE vagy az 1.6 tdci még az 5-ös váltóval is 5 körül eszik 130-as tempónál.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
giigz
veterán
Lehet nem pont 5 az 5 sebességessel, de 5,5-ből már ki fog jönni. (az 1.6 tdci) Nyilván ha olyan szél van, akkor 6, de szélcsendben én kizártnak tartom, hogy 5,5-nél többet egyen 130-nál az 1.6 tdci vagy 1.5 dci (106 LE-s!).
Egyébként nem 5-öt írtam, idézem:
"Egy 1.5 dci 106 LE vagy az 1.6 tdci még az 5-ös váltóval is 5 KÖRÜL eszik 130-as tempónál. "
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Minden tokeletes, gyakorlatilag hibatlan az auto. Talan 1-2 pici hibaja van meg, de annak hamarosan utanajarok. Nagyon meg vagyok most mar elegedve vele, imadom
Eladni akkor kellett volna amikor megvettem, pontosabban nem megvenni Igy mar, hogy 750k-ban van, tuti nem adom el, hulye is lennek ennyi penz es ido, munka utan eladni 300-350-ert
Ha minden jol megy a kovetkezo 4-5 evben ki fog szolgalni, utana meg valami komolyabb vas jon, de az en kis elso kocsimnak mindig lesz hely a garazsban, piti penzert bontoba ugy sem adom majd be
-
giigz
veterán
Ahh, en most tiszta ideg vagyok, itt a hideg ido, megy a futes folyamatosan, a fogyim meg surolja a 7 litert...
Lassan melegszik be az oto, lehet egy termosztat csere jo lenne, de nem tudom, hogy azert nem melegszik be gyorsan, mert a termosztat nem lenne jo, vagy azert nem, mert hideg van, es nem varosban megyek vele mar 1 km utan, igy a menetszel lehet huti annyira, hogy par km kelljen a teljes bemelegedeshez...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Amennyiben az időszakos vizsgálatot a lejárta előtti 30 napon belül végezzük el, akkor a forgalmi engedély érvényességét nem a vizsgálat idejétől, hanem az előző vizsga lejáratától hosszabbítjuk meg.
példa: lejárat: 2012-09-10 a 6 éves jármű vizsgára bemutatásának időpontja :2012-08-20. Ha a jármű megfelel a vizsgán akkor az új lejárati idő 2014-09-10 lesz.Giigz:
Most 7.2 lett de nagyon megnyomkorásztam a kocsit mostanában, mert idióták az emberek itt Pesten Karácsony közeledtével.
Sok esetben muszáj voltam, különben összetörnek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
De vezérlés még mindig nincs cserélve és ha elszakad ami persze nem az autó hibája lesz majd megy a sírás jó tudom cserélték és a szerelő is szemre megmondta hogy jó
Ja az én rönómat viheted csak rossz helyen van a kormány
Jut eszembe ma reggel mintha Rob-ot láttam volna előttem robogni (budaörs /reptéri út)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Vannak ilyen tömítés "javító" adalékok, de nem ismerem őket és én nyugodt szívvel nem is merem ajánlani.
Hol ereszt a kicsike?
Haver például a szelepfedél tömítést kívülről megkente loctite gumi alapú szigetelő ragasztó anyaggal mert nem volt kedve szétszedni egy kis olajsár miatt de ez tavaj télen volt és még azóta se szedte szétRenault power
-
rob210
Topikgazda
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy mezei egér ne kezdjen hozzá, az említett szűrő a két hengersor között van mélyen eltemetve.
50 euró körül van az anyag. Ha onnan folyik az olaj, akkor az lesz a bibi. 150 000km a csereperiódusa ennek a szűrőnek, de senki nem cseréli időben.
Ez a szűrő az olajat hivatott szétválasztani a kartergáztól, hogy csak a tiszta olamentes gáz kerüljön vissza a szívó oldalra.[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Végigfolyt a motorblokkon, egészen le?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
ismerős. Ha nagyon küldöd neki, akkor füstölni fog mint állat. Amíg el nem ég az olaj a blokkon.
Én is megcsináltattam egy hónapja a szelepfedél tömítést, de mire leég róla teljesen az olaj...."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
Ket kulon dologrol beszelunk, sot lehet haromrol.
Ha valakinek, mint pl. neked kenyes dizelje van, annak valoszinuleg plusz penze is lesz, de megvaloszinubb h sokat megy vele, es akkor evente megy annyit, hogy ertelme legyen gazolajszurot cserelni, es nyugodtan veheti a Mannfiltert, mert egy biztos jo cuccot kap a penzeert.
A masik, akinek 10-20 eves benzines autoja van, raadasul egy 1.4 8V, annak penzkidobas megvenni a Mannfilert, mert egy kozepes marka is tokeletesen megteszi, semmivel nem lesz rosszabb a kocsi. Viszont olcsobb, es miert vegyem a dragabbat, ha hajszalpontosan ugyanazt kapom sokkal olcsobban. Nekem, aki evi 10k-t megy kb. szinten felesleges lenne lecserelni evente, igy en 2 ev utan fogom, tehat a 2. olajcserenel kb. 20k km-nel.
Stimm? Harag nem is lesz, felolem mindenki ugy szorja a penzet ahogy akarja, az o eseteben jobb megoldas egy olcsobb szuro, ami pont olyan jol fog mukodni, es ezt nem en mondom, hanem egy autoszerelo, sot nem is egy.
-
Laraxior
titán
Lámpánál állva rántott amikor nyomtam a féket, meg hatramenet kapcsolaskor is. Előbb-utóbb tönkre vágta volna a váltót. A vezérlését kellett kicserelni. Olyan 150-200k kmenkent cserelni kell. Az enymebe 220nal volt. Olajat is tettek bele, valami adalékot. Mindezt 285k-ba
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
Meghallgatok én mást is.
De ez nem ugyan az az autó.
Egy kollégám ismerősé-é.Szóval erősebb a motor 16V-s klímás és abs es légzsákos.
Kormány és ülés állítás is van, amik nem ártanak.
Ráadásul ebbe a kaszniba az 1.6 16V szerintem pont megfelelő motor.A kaszni annyira bevállt nálunk, hogy nem áll szándékomban cserélni MII-egyáltalán nem tetszik
Ráadásul én mindig ésszerű vásárlást csinálok, a fenntarthatóság szempontjából pedig ez a jó választás.
Árban is és szerelhetőség miatt is inkább a PH II egyes mint a PHI kettes.A II-eshez minden drága az egyeshez viszonyítva, amihez gombokért van alkatrész.
A Lauguna I-es utolsó évjáratát is nézegettem de rájöttem nem kell akkora autó, nekünk ide a telepre bőven elég ez a méret.Így biztos, hogy megane PHII utsó évjárat 1.6 lesz.
Főleg ha ezt az ismerősnek nevezhető autót nem viszik el addig.Renault power
-
giigz
veterán
"Sztem egy Laguna II fenntartása se lenne sokkal több (pont en mondom) , ha mindenképp márkán belül maradnal, vagy egy Megane II."
Ezen most jót mosolyogtam Ég és föld fenntartásban az M2 az M1-hez képest. A M2-ben egy kéttömegű annyiba kerül, mint amennyibe én 1 év alatt majdnem a kocsi felét kicseréltem Tényleg nem egy kategória
-
rob210
Topikgazda
Leveszed a csövet a szűrőnél ami a tank alatt van, legalábbis tudomásom szerint a lagunánál is ott van, a dieselnél is.
De ha nem akkor is a tank alján a cső illesztést kell leszedni.
Kinyitni a tanksapkát a csappantyút kitámasztani egy csavarhúzóval, és már megy is le a gázolaj a tankból.
Másik megoldás az ha leveszed az adagolóról a csövet és a szivattyú kinyomja neked.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Androidos tablet topic
- Synology NAS
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest