-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronos3000
senior tag
válasz MC Pite #73505 üzenetére
Ma vettem át reggel [ezt a kütyüt] ,a céges autóban egész nap nyüstöltem,és mondhatom minden funkciója tökéletes,jó hangminőségben,a Bluetooth-on keresztül mind a zene lejátszás,mind a kihangosítás patentul üzemel.A saját Thalia-ba vettem,itthon is kipróbáltam,nincs rá panaszom a gyári rádió magnóval.
Wasabi...
-
Kronos3000
senior tag
válasz MC Pite #73528 üzenetére
Nálam semmit nem zavar működik jól.Itt Bp-en olyan sávra állítottam ahol biztos nincs rádió adás sehol,és minden tuti.[Országos] frekvencia táblázat alapján ki lehet mazsolázni ki merre jár,hogy lehető legtávolabbra hangolni.Nem felejti el a hangolást,és legalábbis memória kártyáról még az utoljára játszott számra is emlékszik.
[ Szerkesztve ]
Wasabi...
-
harry
veterán
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #73675 üzenetére
Szerintem azért akarná beletenni hátha kevesebbet eszik belőle, mivel van egy 7000Km/1liter olajfogyása és kívül nem látni nyomát, tehát a motor eszi meg.
Én viszont azt mondanám rá, hogy vagy csináltassa meg és akkor úgy is kell olajat cserélni, vagy pedig le kell szarni és használni, figyelgetni kell nehogy megugorjon az olajfogyás (pl. letapadó gyűrű miatt).
Én azért erősen gondolkoznék rajta, hogy mennyit költök egy 18 éves 400ezres autóra amit el fogok adni párezer Km és fél max háromnegyed év múlva. De persze mindenki máshogy látja. Én olajat se cserélnék, pont nyár közepén jár le neki az olajcsere, addigra akarja eladni, majd kicseréli szépen a következő tulaj. Ha kicseréli az olajat, a kövi tulaj valószínű szintén leengedi és cseréli a friss olajat (mert senki nem bízik senkiben), Gréta meg sírva fakad. Én pótkereket sem vettem volna, de ha nem volt nagyon gatya a kuplung azt is hagytam volna a fenébe. De hát én ilyen vagyok.[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz MC Pite #73679 üzenetére
Körbenézték szerelésnél, nem ereszt a szimering sem, alul sem olajos, kék füstöt nem látok, szóval elengedtem a dolgot, néha nézegetem a szintet aztán jól van. Baja nem lesz.
Ráköltés: hát volt olyan tétel ami azért fájt és nem szívesen csináltam (igazából a legtöbb féltengely, generátor, tartóbakok, ezekre nem számítottam).
És ugyan a kuplungra sem, de utólag belegondolva, ez volt az autón az egyik legjobb beruházás, mert ez végre a vezetési élményhez is elég sokat hozzátesz. Nincs sok tapasztalatom kocsikkal, de nagyon gatya lehetett a régi (kérdezték is, hogy ez nem csúszott? Mittudom én az milyen, tudtam használni), és bár rászoktam miképp kell kezelni, azért összehasonlíthatatlan a mostani állapottal... Szóval ennek még örülök is.Ablaktörlő, aksi, pótkerék, világítás, egyéb hülyeségekkel meg úgy vagyok, hogy vagy komfort, biztonság, vagy simán csak hobbi, barkács, amivel szívesen foglalkozok.
Illetve mint mondtam, első kocsi, inkább ezen szúrjak el valamit / bukjak egy cserén, mint egy 2-3 milliós kocsinál (és terv szerint a következő ebből az árkategóriából fog jönni). Most amúgy egész elégedett vagyok vele, szóval hacsak nem lesz kötelező külföldön regisztrálni (több mindentől függ), lehet még pár évig marad. Ha jobb lenne a zajszigetelése (mint úgy általában a modernebb kocsinak), meg kombi lenne, nem is akarnám cserélni.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz MC Pite #73755 üzenetére
Okay, csak ott a pár ezer forintos vevőbe bele kell férjen egy DAC is, avagy ettől függ leginkább a hangminőség, míg egy (jobb) telefonból már eleve értelmes minőségű analóg jel jön ki, én ezért nem annyira kedvelem a BT receiver / FM transmitter megoldásokat. Aztán lehet jól működnek, még nincs tapasztalatom, de azért meglepődnék.
BT receiver: ez mit csinál, mi kell hozzá kocsi oldalról? Kell ott is beépítet BT, nem? Avagy nálam az FM transmitter lenne egyedül megoldás ha jól gondolom. Vagy a kazetta adapter, ami most van, de az minőségben azért elég gyatra.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #73770 üzenetére
Kifutottam a szerkidőből: Ma reggel a kisebbik áramerősségű port 60 perc alatt 1042mAh-t töltött a telefonomba (27->69%). (Accubattery Pro szerint, ami külső mérővel elkenőrizve is jót szokott mutatni).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #73870 üzenetére
Ilyet nem. Nem is tudtam, hogy van D1S helyére rakható led. Igazából a xenonnal teljesen elégedett vagyok, csak a gyári 8éves izzók már nem világítottak 100%-osan.
Aztán most gondoltam rászánom a nagyobb összeget, aztán veszek valami minőségibb izzót bele.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mdav88
senior tag
válasz MC Pite #73949 üzenetére
Nyilván nem volt rákenve a dolog, csak csodálatos véletlen egybeesés volt.
Nem a kétezerért tankolós típus vagyok, bár az autó sajnos nem túl gondos gazdától származik. Én mindent megtettem annak érdekében, hogy megbízhatóan szolgáljon és bátran indulok el vele havi szinten Csehországba.
Trafók-gyertyák, verzérlés, okoskerék, futómű, lengéscsillapítók, bakok, hűtő volt rajta cserélve többek között az elmúlt egy évben.
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #74144 üzenetére
Nem fura, a Renaultnak trehányak ezek a váltói. Minden autóban szinkronizált az egyes épp azért lehessen berakni gurulás közben is, már a Ladákban is az volt. Nálunk minden autó röhögve beveszi még fordulatot se kell emelni hozzá, csak az enyém nem, de a Kangoo se. Hiába szinkronos, nem lehet berakni csak ha minimálisat gurul de akkor is vinnyogva, kicsi gurulásból már vagy beütöd kis reccsenéssel vagy kettes aztán elleted vagy csúsztatod.
Pedig a szintén trehányul megtervezett alul nyomatékhiányos motorja pont igényelné azt az egyest. Ez van, ezek közlekedőedénynek készültek, nem vezetési élményre. Nem kell sajnálni, csak használni.[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
válasz MC Pite #74144 üzenetére
Szia megane 2 kombi azt elfelejtettem írni 2005-s. A hátsó ajtók új autósan szépen szólnak becsukáskor az első meg zörögve (üveg talán)csattan kb nem tudom jobban leírni, Nem látszik a kéderen semmi öregedés de kigyengülhet? Meg hangosabb mint a kollégám egy évvel öregebb ugyan ilyen kocsija de az lehet a tüzfal motor felöli szigetelése miatt ami le van fittyenve(ezért kérdeztem valamelyik nap a cikkszámait)
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
harry
veterán
válasz MC Pite #74144 üzenetére
Ezt nehezményezem én is M1-nél, főleg városi araszolásnál elő tud jönni olyan, hogy jó lenne visszaváltani. Kicsit nagyobb tempónál csúsztatott kettes nagyon kis gázzal működik, vagy üresbe vissza, esetleg kis gáz, és utána egyest. Jó értem én, hogy szinkrongyűrűnek ez a feladata, de azért nem szívesen csinálom...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
denesh1
újonc
válasz MC Pite #74169 üzenetére
Üdv. Köszönöm a választ. Azt, hogy mennyire nívós, nem tudom, 12ezer volt akciósan a szett, láttam sokkal olcsóbbat és drágábbat is. Azért ezt vettem, mert pontosan befér a lökhárító rácsba. Adtak hozzá egy köteg kábelt meg egy vezérlő egységet. 4ledesek a lámpatestek elméletileg 800lm-t tud(?)
-
Xantomas
őstag
válasz MC Pite #74169 üzenetére
Elf FE 50W30, meg egy adag Verylube turbo. Nem akartam semmi mosó löttyöt beletenni, de rettenetesen "saras" volt a karter amikor le lett véve, mikor a főtengely csapágyak ki lettek cserélve. Azóta a lecserélt olaj sem olyan mély fekete, de szerintem most visszaállok 15 ezerre. Amit ki tudott mosni az olajjáratokból, azt kimosta.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
LamerGyuri
senior tag
válasz MC Pite #74214 üzenetére
Ezen nem veszünk össze; nem ez az utólagos bekötés-beépítés pontos, jogszabálynak megfelelő leírása.
Tudom, mert annak idején 2 hétig túrtam a netet vásárlás előtt, mit lehet, és mit nem; nem volt kedvem műszakin ilyen miatt elhasalni. Így is 5mm távolságról nézegették nagyítóval, nem-e én domborítottam bele valahogyan az Osram és az E1 feliratot"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
denesh1
újonc
válasz MC Pite #74214 üzenetére
Üdv. Már felraktam:) A ház elég vastag aluminium, nem műanyag. Mosható magasnyomásúval. A jelölések benne vannak. A lument nem tudom mérni, papir szerint 800, en csak azt látom, h pirít rendesen. Teljesen jól működik egyébként, kapcsol fel le amikor kell, még az autómata lámpakapcsolóval se kavarodott össze. Hogy meddig bírja meglátjuk. 1év garija van (vagy2, majd megnézem)
Végül a tempomat üres csatlakozójának a sárga vezetékére kötöttem (gyujtás utáni +) -
denesh1
újonc
válasz MC Pite #74282 üzenetére
Tényleg jónak tűnik, masszív és nehéz. A foncsor is jól néz ki, nem az a tipikus "lépcsős". A dimmelést nem használom, helyzetjelzőre lekapcsol teljesen. Nem mértem ampert, de ha lesz időm megmérem. Miért és hogyan kell relézni? Azt hittem, hogy a relézést kiváltja a vezérlő modul...
[ Szerkesztve ]
-
Na_Ta
csendes tag
válasz MC Pite #74325 üzenetére
Az tényleg jó ár, egy alkatrész webshopban most dobtam össze a vezérlés szettet, meg hosszbordás szíjat, 180.
Ha a szerviz szívott vele 3 napig lehet nekem is sikerülne, de 3 napra úgy tudnám otthagyni bárhol, hogy 3-ból 2 hétvége, akkor meg nem dolgoznak a szervizek/maszekok sem.
Az ESP-s kérdésere nem tudom a választ, valószínűleg akkor ezt szervizre bíznám, tán nem tartana 3 napig.
Tegyük fel, hogy egy szerviz megcsinálja 200-ért, 1 nap alatt.
Én sem szívnék optimistán mondjuk 2 napig, nem költenék szerszámokra feleslegesen. A minőségi cuccokban és munkában meg reménykedek/ megbízok a szervizben, ebben az esetben nem állnék neki.
Mert annyit nem érne a műszaki/szerelési kihívás.NT
-
Spet
addikt
válasz MC Pite #74410 üzenetére
Hát igen, használt autó külföldről jön, meg az ember úgy is lecseréli a folyadékokat/szűrőket benne első körben, csak jó lett volna, akár az egész könyvet (azt a kemény gondolom 8-10 oldalt) átolvasni, mert több dolog csere periódusát is megbecsüli, lásd régi Mégane
Ami meg pénzért beszerezhető vagy olasz, vagy francia, vagy spanyol, de az tényleges elemek kicserélésének útmutatása, ami meg nem kell. Na és persze jó pénzt kérnek érte.
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
harry
veterán
válasz MC Pite #74512 üzenetére
Szóval csak a turbójavítástól nem érdemes félni...? Tudom nagyobb nyomáson üzemel az egész rendszer, és mindent nagyobb terhelés ér, de egyre inkább azt látom, nehéz lesz szívót találni. Tudom M3-ból még pont van, csak mondjuk egy kombihoz, pályára annyira nem optimális, de együtt lehet élni vele.
A közvetlen befecskendezés szintén nem tetszik, bár már ott is láttam olyat aki annyival elintézte, hogy egyszer ki kell takarítani a lerakódást, aztán jól elvan egy darabig megint...? Ezt megint nem tudom megítélni, mennyire problémás terület.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
atosan
addikt
válasz MC Pite #74549 üzenetére
Eddig sehogy nem használtuk. Mikor még nem volt autóm, néha béreltem ha olyan helyre mentünk. Volt közte klímás, próbáltam az 5 max 10 fok külömbséget a kinti hőmérséklethez képest betartani. Úgy is teszteltem sunyiban, hogy annyira állítottam mint a külső hőmérséklet, de néhány percen belül elkezdett a feleségem feje fájni picit. Több autónál is ugyan ezek a tünetek. Szívesen fogadok minden tanácsot. Mint írtam nekem még nem volt klímás autóm.
Maine coon
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #74549 üzenetére
Én egy kszott medve vagyok én a maxon is túltekerem ha olyanban ülök amiben van klíma. És azt élvezem. Sose volt még bajom tőle.
A sajátomban csak azért nem klímázok, mert ahhoz túl keveset megyek vele + ha egy klíma használva van arra költeni is kell, azzal foglalkozni is kell. Foglalkozzon a faom. Szóval nincs használva.
Medve vagyok, ne keress benne logikát. -
Csatravi
senior tag
válasz MC Pite #74549 üzenetére
Sajna a büdösséget nem nagyon lehet megúszni. Az elpárologtatót még csak le lehet szárítani az időben lekapcsolt klímával és ventilátor erősebb légáramával de a csepptálca így is vizes marad. Lenne erre is valamilyen szintű megoldás de mivel macerás ezért senki nem csinálná.
A lényeg, ha egyszer elkezd klímázni az ember akkor inkább sokat használja mert akkor folyamatosan mosatva van a kondenzvíz által így nincs ideje megbüdösödni. Csak heti egy használattal már képes büdösödésnek indulni.
És takarítani kell ! Nem nagy munka így én tavasszal és ősszel mikor már nem valószínű használata mindig kifertőtlenítem. -
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest