-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pellesmartin
tag
válasz Xantomas #73503 üzenetére
Sziasztok! Ugye én vágtam gallyra múltkor a tuner listes fejegységet aux forrasztással,most kaptam egy másikat de az update list,kódot se tudtam beirni..Gondoltam visszrakom a régit,hátha megjavult.... és mit ad isten tökéletesen működik 😀😀
Ugye a jack kábel már nem volt rajta,mehet a dupla vagy semmi,második felvonás.. Szépen visszaforrasztottam,de most az IC lábainál a vezetőt elvágtam,összerak,berak,tökéletes minden
Itt még nem állok meg a barkácsolásba, szeretném hogy a kazetta részr ne forogjon mert elég hangos,most vagy levágom róla a forgató motort,vagy megkeresem azt a 2 lábat amit rövidre zárva kazettát érzékel.
Ja,meg van egy aktív mélyládám,ugye ezen nincs RCA kimenet,ha ugyan erre a jack kábelre forrasztok egy RCA-t ami menne hátra az erősítőhöz,müködne vajon? Vagy lenne késés közte. Ugye rádió módba nem menne,de az nem érdekes. Hagyjam a fenébe vagy van rá esély?😀 -
-
robertka
tag
válasz Xantomas #75383 üzenetére
Köszönöm, neked is rob210, igen fejben nekem is ekörül állt össze csak azt hittem valamit nem számolok bele.
Mivel még nem csináltam ilyet a hajtókarokhoz vagy az olajteknőhöz kelleni fog E-torx kulcs vagy sima hatlap kell oda is?
Illetve ami most tönkrement az olajnyomás kapcsoló, ez egy érzékelő vagy egy olyan szelep mint a termosztát?[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Xantomas #75426 üzenetére
Pedig gyakori jelenség a gondozásmentes, zárt akkuknál. Van rajtuk szellőző ami elvileg úgy van kialakítva, hogy a pára kicsapódjon és visszajusson az akkuba, de a gyakorlatban sokan írták Hobbielektronikán is, hogy kiszáradnak, mint a szar. Ki kell fúrni a tetejüket a gariidő lejárta után és ellenőrizni, tölteni desztvízzel ha kell és gumidugóval lezárni.
-
robertka
tag
válasz Xantomas #75426 üzenetére
Köszönöm, meg is rendeltem az E-torx készletet ez úgy is hiányzott.
Próbáltam utánaolvasni a szerelési könyvekben amit neten találtam de nyomatékokról senki nem írt, az olajteknőhöz találtam egyedül ahol 15-18 Nm írnak de a hajtókarokhoz nem találtam semmit, neked meg vannak esetleg?
A folyamat annyi, hogy leengedem az olajat, leveszem az olajteknőt azt elmosom, hajtókarokról leveszem az alsó részét és itt kézzel fel tudom tolni a dugattyút, hogy a felső részét is kitudjam venni a csapágynak? Csavarokat érdemes cseréni?
Új olajszűrő és teknőtömítés meg olaj és azt az olajnyomás szenzort még kicserélem.
Valóban csak ennyi lehetett a hiba, hogy ez a szenzor valamiért megállt és felszökött a nyomás mert új olajjal beindult persze nem mentem vele de 1 percig járattam és nekem jónak tűnt más alkatrész nem okoz túlnyomást az olajtérben?
A főtengely csapágyakat nem ilyen egyszerű cserélni ugye?
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #75652 üzenetére
Nincs rajta az összes profil, erőlködni kell mint a besz@rt súlyemelő, egy nagyobb fékmunkahengernél. Pl. próbáld meg egy trafic munkahengerét ezzel visszanyomni, utána kérdezd meg újra mi a baj vele
Bár nem fogod.....
Illetve van olyan munkahenger is amihez ezzel nem férsz oda.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Xantomas #76556 üzenetére
Mondjuk a Ladát már nem nagyon kell erőltetni, rájöttek, hogy ilyen motorválasztékkal nettó ráfizetés az EUban bármit is eladni. Nissan meg ugye szabadulna a Renault csoportból, már csak azért is (nem mintha gazdaságival értelmes döntés lenne a mai világban).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
DonThomasino
veterán
válasz Xantomas #76816 üzenetére
Szivárgás nincs, csak h mennyire gáz így vele járni.
Most van folyamatban a 2. öblítés, mert még mindig színezte picit a tartályt.
Persze figyelem, ha a víz tisztasága teljesen megoldódik
akkor majd idővel cserélem a csöveket is." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #77328 üzenetére
Ő lenne az, de már a kocsiban van megpörgettünk ma pár anyát szépen táncoltak
Renault power
-
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Xantomas #77751 üzenetére
Tökmindegy; ez egy újabb EU-s önfejbelövés. Családban 3 benzinesről van követhető info. Használattól függően 0,5-1,5 literes fogyasztásnövekedés van a "környezetbarát" üzemanyaggal.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
sesomaru1989
aktív tag
-
MC Pite
veterán
válasz Xantomas #77950 üzenetére
1, Mindkét izzó 21W-os (vagy 16 a ködzáró, de jellemzően P21W európai autókban, ill 2 izzószálas a fék/helyzetjelző). Akkor hogy lesz ebből kétszeres fényáram? Sose láttam hogy elnyomja a féklámpa fényét, ami jellemzően minimum 2×21W és minimum 16W, de jellemzően 21-25W (vagy ennek megfelelő LEDből) még fent (vagy több). Nem utolsó sorban az felvillan.
1+1: Neked mid van, hány Watt összesen ködzáró és hány a féklámpa? (lumeneket is kikereshetem hozzá).
2, Rossz látási viszonyoknál nem tökmindegy hogy valaki 'folyamatosan fékez' vagy sem? Lényeg az észlelés.
3, Gyárilag az összes autónknak (beleértve most a Megane-t) mindkét oldalon ég. Legálisan, gyárilag.
4, Azoknak a jó k... a..., akik nem tudják hogy kell használni. Én évi 25k km alatt is max 3-4× használom, mert tudom a szabályt, és ésszel használom.
EZ A BAJ, hogy a sok ... ködzárót tolja, meg a sok ******** a fékfedálon áll a másfél perces pirosnál, is, síkon, sötétben is.De agybajon semmi nem segít...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
forceberg
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen