- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- DIGI internet
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Vivaldi (böngésző)
- Microsoft Word topic
- OTP és ORFK: közösen a kiberbűnözés ellen
- Crypto Trade
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz Nordik #89149 üzenetére
Ehh, ha figyelnétek a topikot!
Egy rossz poén akart lenni, nekem kerregős dezső mindkettő.A ti problémátokra meg nem nem lehet, hogy valahol máshol kell keresni a megoldást?
Pl. lefolyik az összes olaj, aztán amíg felér, addig összevissza áll?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Nordik
őstag
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #89151 üzenetére
Így van, jól írod, ez a helyzet, de ennek elkerülése miatt van egy retesz benne ami alap helyzetben lezár(reteszel) és meggátolja a csörgést. Ez akkor old, ha a szolenoid beengedi az olajat, ezzel elfordítja a kereket és ez által a vezérmű tengelyt. Tehát ki van az találva, egyszerű az a kerék mint egy faék, itt a reteszelés nem talál be valamiért a helyére, egy 12évesnél még hagyjám, de egy 3 napos esetén nem nagyon értem a dolgot, elvileg rugós, tehát mechanikus lenne a reteszelés(tehát nem kell hozzá olajnyomás), az oldása hidraulikus. Ennek ha nincs lyukon, akkor is indításkor be kellene a lyukba akadnia és ezzel a zörgést meggátolni.
Nordik: az olajat elengedi(a szolenoid ereszti el egy fordulat alatt) , de a retesznek kellene megfogni a az okoskerék belsejét.
Egyszerű, de nem értem. Lehet mikronokon múlik, hogy az a retesz beugorjon a helyére, vagy nem. Esetemben inkább nem. Meleg motornál igen, tehát mikor még olaj van a járatokban, akkor csak beugrik.[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #89153 üzenetére
Szolenoidot te cseréltél? Ha az szabályozza a működését a kereknek akkor nem lehet, hogy keson nyit zar stb.?
Nekem a szerelő is azt mondta nyomjam át fektisztitoval és az segíteni szokott.
-
Sziasztok,
Ismét jövök a hülye kérdéseimmel.
2011-es Laguna 2.0 dci (150LE) ? Vagy 2011-es 1.5 dci Grand Scenic (110LE)? Azonos futásteljesítménnyel, full ugyanolyan áron.
A 2.0 dci-ről már többen leírtátok, hogy az jó motor. És mi a helyzet az 1.5-el? mindkettő hatos manuális váltóval szerelt.
A Laguna csendesebb lehet, jól sejtem? Szélzaj, gördülési zaj, motor...szempontból.
-
Gombinyó
őstag
válasz hdanesz #89157 üzenetére
Nagyon felhasználás függő melyik a jobb választás, te tudod mire kell neked autó. Pályán melóba ingázni biztos a lagunát hajtanám, családdal, sok csomaggal ide-oda szaladgálni meg inkább a scenicet. Egyébként mindkettő jó konstrukció, a kisebb dci fogyasztásban alapvetően jobb, de a grand scenic magas építése miatt lehet megközelíti a lagunát az erősebb motorral. Anno 3as clioban 4 alatti számok tudtak jönni az 1.5 dci-vel hosszabb távokon.
-
forceberg
veterán
válasz hdanesz #89157 üzenetére
Pontosítva azonos kijelzett futásteljesítménnyel.
A két autó teljesen más karakter. Ha mindkettő tényleg okés, én a Lagunát venném, azt is vettem anno, de az 1.5-össel. A 2 lityós motor mondjuk max. fél-1l gázolajjal kér többet 100-onként (ugyanazon típusban).
A két 6-os váltó elvileg nem ugyanaz, TL4 és PK4. + az 1.5-ösnél ugye elég rövidek a fokozatok. 98-nál már 2k-t pörög 6-osban.
(#89158) Gombinyó: A másfél tonnás kombi Lagunával is le lehet menni 4,5l alá. Nyilván ehhez ésszel kell közlekedni. Nemhiába van az 1.5-ös 20+ éve porondon, a korai konstrukciós problémák ellenére is.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz Gombinyó #89158 üzenetére
A fogyasztás annyira nem izgat. Mármint olyan értelemben, hogy 1-2 liter ide vagy oda.
Nekem most a megbízhatóság lenne a fő szempont.A Laguna alapvetően jobban tetszik mint forma, viszont a Scenic-ben jó magasan ülök és az jóval szellősebb érzetű autó is bent.
@forceberg: Akkor lehet a váltó lesz a döntő.
Köszi mindkettőtöknek!
Holnap megnézem mind a két autót és kiderül. -
forceberg
veterán
válasz hdanesz #89160 üzenetére
Igazából a szokásos CR dízelek. Az injektorokról olvastunk már, hogy cserélni kellett.
Az 1.5-ösben Conti van, a 2-esben talán Bosch?A Lagunát vezetted már? Nem francia hintós a futóműve.
A beltér meg olyan, mint a külső, kinek mi tetszik jobban.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Csak nem bírom ki.
Srácok párszor már leírtam, a szar vezcsere miatt kerreg. 3 évesen, meg a nyúlás miatt, mármint az okos kerék.Ha szakszerűen fel van pozicionálva, körbe van tekerve úgy ahogy kell, fesztelenítve van ahogy kell, akkor az a kerék nem fog kerregni, erre garanciát vállalok.
Hozzám egy nem jött vissza még úgy, hogy kerreg.
Alap helyzetben, a retesz beugrik és az rögzít.
Akkor nem rögzít, ha nem tud beugrani.
Beugrani akkor nem tud, hogyha az álló rész és a mozgó rész nem alapba áll vissza. Az viszont a rossz fesztelenítés miatt van.Ennyi nem több trehány mhnka miatt kerreg.
Renault power
-
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #89162 üzenetére
Idő előrehaladtával miért kerreg egyre sűrűbben? Mert már egyszerűen kicsinál.... Nem találok itt a környéken szerelőt aki értene hozzá, mindenki sötétben tapogatózik, mintha még soha senki nem találkozott volna ilyen motorral...
Lassan beszélnünk kellene, hogy mikor és hogy tudnád vállalni, mert egyszerűen nem találok közelebb senkit aki értené is azt amit csinál, kétségbe ejtő, hogy ennyire nem ismerik ezt a motort. -
vzsryl
nagyúr
válasz hdanesz #89163 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor O3-ad volt nem rég (barna színben). Az viszonylag keményebb futóművel rendelkezik.
Na, a Laguna III hasonló érzést nyújt, de közben kb. másfélszer nagyobb tempóval is biztonságosan bemehetsz egy kanyarba. Mindezt úgy, hogy szinte 90-es évekbeli sportautós visszajelzés jön az elektro-hidraulikus kormány szervó miatt. Magyarra lefordítva: sportos, és nem marketing sportos, hanem valóban az. Érzésre az mk2-es, faceliftes, 155 lovas, 2.0 benzines Mazda 6 volt hasonló, de annak ehhez képest túl van szervózva a kormánya. A kategória futómű etalonja, a Mondeo mk4 is hasonló, de az kényelmesebb, és cserébe sokkal drágább a szervize a multilink hátsó miatt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #89155 üzenetére
Igen, az is cserélve lett, nincs rá hatással.
forceberg: olajnyomással old, de mechanikusan reteszel, tehát full szárazon olaj nélkül is reteszel, a szolenoid bizonyos fordulat(ok)nál "kapcsol"(okoskerék vált) ez ézezhető 1500-1600körül és asszem 3500környékén is.[ Szerkesztve ]
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz hdanesz #89167 üzenetére
Az egy jóval modernebb Honda, szóval érthető. A Laguna III kormányzása megszokást igényel. Nem az a két ujjas fajta, mint a mai, túlszervózott verdáknál. Leginkább kanyarban fékezésnél kell vele birkózni, de azt kerülöm. Én tartom magam az ősi dakotacsángó’ mondáshoz: “kanyarba lassan kell érkezni és gyorsan kell belőle távozni”.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz hdanesz #89172 üzenetére
Érdekes ez, valóban 2.0dci nagyon sok, nagyon régóta fent van.
Szerintem félnek az emberek, mert francia, diesel, sok km és inkább megvesznek egy visszatekert octaviat...Én is hirdetem egy ideje, voltak páran, akik azonnal indulnak és jönnek, még nem értek ide.
Voltak komolynak tűnők, 1000 képet/doksit küldtem nekik kérésre, aztán néma csend.
Egyetlen ember volt élőben megnézni, neki tetszett is, csak valószínűleg pénze nem volt rá, mert egy elég erős alkuval akart bekezdeni a semmire.Egyébként az enyémmel lehet az a baj, hogy túl olcsón van fent
#89171vzsryl
Jelen, nekem az van és valóban jól kanyarog. És az is igaz, hogy aki laguna 3-nál a franciás puhaságot-lágyságot keresi, az rossz helyen jár.
Egyébként a parkolás, megfordulások közben én nem érzem a 4control előnyét, de tempós kanyaroknál hihetetlen. Amikor úgy érzed, hogy határon van a hátulja és most fog megcsúszni, na akkor még izomból befordul.
Egyébként a talismanban érzésre még ügyesebb, bár annál 3 fokozatban állítható.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #89174 üzenetére
Hogy nekem
Jó a honda nem fikázom valóban egy japán precíz technika.
De a franciák azt a 4 controlt nagyon odavágták az asztalra.
Sokan lestek is mint hal a szatyorban amikor kijött, hogy basszus ezek megint letettek valamit az asztalra .
Sokat lehet szidni a renaultot, de nagyon sokmindent átvettek már tőlük.
Renault power
-
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #89179 üzenetére
Nem olvasol logoutot? Megvan a dátum.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Sziasztok,
Az EDC váltó mind halál? Vagy csak bizonyos motoroknál?
2014-es 1.5 DCI (110LE) Scenic-ről van szó...177 ezer km-rel.
A kérdés, hogy ennyi km-nél behalt-e már a váltó vagy nem? rob210 írta korábban, hogy 150 ezer körül megkotlanak.Ha megjavítják sem lesz örök élet, igaz?!
Erről az autóról lenne szó.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #89153 üzenetére
A múltkor mondtam, hogy bőségesen atmostam a szolenoidot fektisztitoval illetve leszedtem a szurot róla. Azóta több napi állás után se volt kerreges. Kérdés melyik segített. Nekem lehet tényleg csak koszos volt. Szűrő nélkül egyébként nemtudom mennyire érdemes használni.
De neked, hogy új szolenoiddal is miért szólal meg az kérdés.
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #89185 üzenetére
De neked, hogy új szolenoiddal is miért szólal meg az kérdés.
Hát nem ezért. Ez párszor volt már mondva, hogy az indításkor kerregésnek semmi köze a szolenoidnak, az a reteszelés hiánya, ami olajnyomás független. Szolenoid hibakor mikor váltana akkor tud anomáliákat okozni.
Ez eddig tiszta volt nekem is.
Ha minden igaz jövő hétfőn viszem egy olyan sráchoz aki már látott renaultot, mondta is, hogy akár szerelési hiba is könnyen lehet(de ha mindent előírás szerint csinálnak, akkor annak jónak kell lennie) , de rárakják a gépet, megnézik úgy is, hogy valami hibát nem ír-e a kocsi(mert tud visszajelzés nélkül is), max utána bontaná meg.
Kiderül, de ígéretesnek hangzott, főleg hogy vágta is hogy miről beszél! -
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #89186 üzenetére
Majd írj a fejleményekről.
A tisztítás után nekem tobb napja nem szólalt meg indításkor. Valami köze mégiscsak lehet a szelephez. Olyan nem lehet, hogy pont leallitaskor nem engedi el rendesen az olajnyomast a kerekbol a szolenoid, így a retesz nem tud beugrani a helyére? A következő inditasnal ezért kerreg.
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #89098 üzenetére
Helló
Beszéltem a szerelőmmel. Febi márkájút tud rendelni csak. Egyik ismerősöm nagyon szidja őket. Nekem nincs velük tapasztalatom, sajnos amiket felsoroltál nem tudja beszerezni az Unixtól. Azért az Unix, mert teszteljük, hogy tényleg azzal van e a probléma, azért kopog vagy sem a jobbeleje. Ha nem akkor visszaküldhetjük.
Használható a Febi szerintetek vagy ezt a márkát engedjem el?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
johnny576
csendes tag
Nekem valami "olcsó" nagy motortartó bakot tett a szerelő először a Megane 1-be. Alapjátaron "libegett" a kinyitott vezetőoldali ajtó, illetve zörgött a rendszámtábla. Kicseréltettem vele Meyle-re, megszűntek ezek a hibák... (Nem tudom milyen gyártmány volt sajnos amit először bele tett, csak azt hogy az ára fele annyi volt mint a Meyle.)
-
lsebestyen
addikt
válasz johnny576 #89190 üzenetére
Véletlenül nem Rapro? Nekem is az került bele először, de borzalmasan rázott már belerakás után is. Aztán nekem is csere lett Meyle-re.
más: Megane 1ph2 1.6, bovdenes a kuplung? Egyszer jártam úgy bovdenes kuplunggal, hogy elszakadt, az nem volt vicces. Ma lehúzott ablaknál hallom, hogy elég recsegős hangja van, amikor kinyomom a kuplungot.
-
johnny576
csendes tag
válasz lsebestyen #89191 üzenetére
Nem tudom sajnos...
Igen, bovdenes.
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #89187 üzenetére
nekem éppoly szar a régi szolenoiddal és az újal is, semmi diffi, pedig hidd el próbáltam, pillanatok alatt ki lehet cserélni, így ezt a lehetőséget(mármint hogy a szolenoid hibás) maximálisan kizárnám. Próbáltam én is szűrő nélkül, de nem jelent semmit, viszont magát az okoskereket is védi, hogy nagyobb dzsuva, esetleg fémreszelék nem tud az okoskerékbe bejutni, ami ott a gumilapát alá ha beszorul, az könnyen megbonthatja a házat azzal, hogy összekarmol belül mindent és utána menet közben nem úgy fog működni.
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok!
Ezt az autót tudnátok véleményezni? Pont beleférne a keretembe, valami megbízható családi egyterű lenne a cél. Semmit nem tudok erről a típusról. Köszönöm! -
-
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #89193 üzenetére
Ez egy teszt lenne. Mivel volt már padon is, és ott minden rendben van.
Azt mondta ha nem az (motortartó bak) akkor nem kell semmit fizetnem, és ő visszaküldi az alkatrészt. Ha jól emlékszem azt mondta az Unixba visszatudja kuldeni, de megnézi a Bardit nekik milyen van, de Meyle az elmondása szerint náluk sincs.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Melyik tápegységet vegyem?
- Micro Four Thirds
- Nintendo Switch
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Autós topik
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest