Új hozzászólás Aktív témák

  • Bubee82

    őstag

    válasz rob210 #7884 üzenetére

    Komolyan mondom ez már vicc. A szerelő segédje adta át az autót, vele beszéltem. Neki is mondtam h egyszerűen nem értem h miként nem lehetett észrevenni egy ilyen hibát, amikor eleve jobban szét volt kapva, mint most szelepállításnál :F Azt mondta, h a mester tapasztalati úton mondta meg h ez nem (csak) szelepes.

    Konkrétan nem emlékszem, h pontosan mi is a dugó gondja, csak azt tudom h a hang hidegen jelentkezik és a motor melegedésével gyakorlatilag megszűnik az erős csattogó hang. Azt mondta a srác h ugye az anyag és az olaj melegedésével jobban simul a henger falához a dugó és azért tűnik el a hang. Tehát nem nagyon hiszem h brutális a gond, csak az dugó felületi egyenetlensége miatt van. Ami persze baj, de a srác azt mondta h el lehet menni vele.

    Hétfőn beszélek a mesterrel is, kérek árajánlatot tőle.

    A szelepállítást ahogy mondta, 8-ért csinálták meg. Kár h részben kidobott pénz volt.

    A hátsó hídtartó szilentre azt mondta h neki annak a cseréjével még nem volt dolga, húzta is a száját, én meg mondtam h nagyjából képbe vagyok h mivel is jár. Aztán akkor közös megegyezéssel aszontuk h hagyjuk. Egyikünknek se hiányzik ezzel szarakodni. Amúgy ebben az autóban az a k@rva nagy szopás h egy ilyen szilentcserénél is az anyagkts nem visz földre, de hozzá szét kell bombázni az egészet, ami nem kis pénz. Akárcsak ez a retek dugócsere is. Itt is szét kell szedni elég tisztességesen a motort, bár nem tudom h a dugattyú mennyi zsé, meg ez az egész. A peremszimeringről meg már nem is beszélek :F :D

Új hozzászólás Aktív témák