- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csatravi
senior tag
válasz rob210 #73384 üzenetére
Azért annak a szíjtárcsának a tönkremenetele előjelekkel szokott kezdődni csak a legtöbb autós ezeket a jeleket nem figyeli vagy nem ismeri vagy nem törődik vele. Nálam már eleve össze van jelölve a tárcsa hogy ha egy kicsit is elmozdulna a jelről akkor azt az évi 2-3 szemrevételezés alkalmával (kerékcserék, fék takarítás) észrevegyem. Volt akinek már vinnyogott de nem törődött vele. Sokszor hallok olyan autókat akik hónapok óta járnak visító szíjjal vagy vinnyogó csapágyakkal és nem foglalkoznak vele.
A szimering sem egyik pillanatról a másikra szokott meghalni. Évente párszor a kocsi alatt vagyok és olyankor nézem, hogy vannak-e folyások, szivárgások.
Aki nem ilyen mint én az cseréltessen mindent, de ez nem garancia semmire ismerve a mai alkatrészek minőségét.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen