- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Crypto Trade
- Mozilla Firefox
- Windows 10
- Proxmox VE
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Aliexpress tapasztalatok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #49308 üzenetére
Komolyan mondom annyira megnézném már azt a kocsit.
De ha az történik amit leírtál, akkor valami nem jó.
Ez biztos, ilyet nem csinálhat.
Automatán kéne neki emelni a fordulatszámot, ha nem vezérli meg az alapjárati motort, hogy emelje meg a fordulatszámot, akkor ott több gond is lehet.
Lehet pozíció jeladó, lehet kompjuter, de ezzt én kizárnám, mert akkor hideg meleg motornál csinálná, illetve lehet még a beszívott hőmérséklet jeladó is, vagy az említett O gyűrűk, a fals levegővel, de én azért ezt is kizárnám, mert akkor az alapjáratod sem lenne egyenletes.Élek a gyanúval, hogy vagy az alapjárati motort kéne cserélni, vagy a pozicíó jeladót.
Ez a két első számú gyanusÍtottam, de a legelső az alapjárati motor.Próbáld ki hogy egyik reggel, vagy hideg motornál, amikor szokta a fulladást produkálni.
Kinyitod a motorházat, beülsz indítasz.
Majd odamész a motorhoz és elkezded kézzel a gázt adagolni.
Ez a hülyegyerek járatás, azaz brum, brum, brummmm, brummmmm.
Felpörgeted kicsit, arra figyelj, hogy meghúzod a gázt és engedd el, hogy visszaránt-e rendesen és akkor megáll-e, fullad-e, ha igen akkor megyünk tovább, ha csak sebességben azaz menet közben produkálja akkor más irányba kell elindulni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Óra topik
- PlayStation 5
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politikai mémek
- Politika
- Navi 31 alapokon nyugvó VGA-óriás, ezúttal XFX köntösben
- iPhone topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...