- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Bittorrent topik
- A kínai telekomcégek megválnak az Intel és AMD chipektől
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Gmail
- Linux kezdőknek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
- Vírusirtó topic
- Rendszergazda topic
- A TikTok Lite is igen káros lehet a gyerekekre
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyo77
tag
Ha be akarom a Laguna 3 műszerfal és az ablak találkozásánál szivacsozni, mennyire kell megbontani?
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #48248 üzenetére
Nem jó sajnos, mondom hogy úgy néz ki mint amit belinkeltem!
Úgy néz ki, hogy még nincs utángyártott ebből a fajtából...
Amúgy ez kellene: [link]
A kocsi amúgy nem Magyaroszágon lett először forgalomba helyezve.
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #48254 üzenetére
III as laguhoz még nincs leÍrásom sajna, de igyekszem beszerezni.
Na ezt most találtam, nem egyszerű.
Eddig ez a legbonyolultabban bontható renault műszerfal amit láttam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rsf
senior tag
válasz rob210 #48255 üzenetére
Pedig Magyarországon is forgalmaznak ilyen motoros renaultakat: energy dci 1.5 [link]
Onnan lehet tudni, hogy ez nem 240Nm hanem 260Nm és 110LE.
Van vkinek ilyen motoros autója itt a fórumon?
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
meroly
veterán
Sziasztok!
2003as Clio II 1.4 16V hidegben inditas utan ingadozik az alapjarat, dadog stb de csak az elso par meteren. Utana ok. Ha meleg a motor akkor nem csinalja. Mi lehet a gond? Koszi
Impossible is nothing
-
rsf
senior tag
válasz speedydb23 #48259 üzenetére
Kompletten cserélném házzal együtt. Angol fórumon is csak úgy lett jó egy tagnak..
De gondolkozom abban is, hogy kiherélem aztán a hűtő felé menő csőbe egy belevaló csőtermosztátot rakok...
Nem riadok vissza semmitől sem...
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Cane
őstag
KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDEN FÓRUMTÁRSNAK!
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rsf
senior tag
válasz speedydb23 #48264 üzenetére
Hát nem kellene, de műanyag szar az egész...
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
válasz pècsimunkás #48258 üzenetére
Gondolom zörög, nyikorog. Van gyárilag is valami szivacs, de egy idő után elporlad.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
Boldog Karácsonyt minden fórumtársnak!
-
tresh
addikt
Boldog Karácsonyt mindenkinek
-
Pecc
őstag
Boldog Karácsonyt topiclakók
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #48264 üzenetére
Pedig tudja, ahol műanyag a termosztátház és esetleg elveteemedik ott átenged és hiába jó a termosztát, cseszheted.
Renault power
-
Louies
tag
Lag3 műszerfal zörejnél. Én amíg bemelegszik a kesztyűmet tűröm be a műszerfal és a szélvédő közé kb.10percig, addig van zörej, az is csak alapjáratbál hidegen.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
válasz pècsimunkás #48269 üzenetére
Mondjuk nálam egyelőre (~160k km) nem jelentkezett még. A megane2-nél durván megvolt ez a feature.
A lagunánál inkább a tetőkárpitnál hallok 1-2 helyen néha zörgést.
Bár én tisztában voltam vele és nem zavar. Ezt leszámítva tökéletes.
Gondolom egy passat vagy a6 kussol belül, viszont árban van egy 1.5-2x-es szorzó a lagunához képest.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
baluka6
aktív tag
válasz pècsimunkás #48280 üzenetére
Akkor inkább vegyél Octavia-t szerintem, mondjuk 1.6 crtdi-t. Nem erőgép a 105 lóval, de 5 liter körül eljársz vele, nem zörög a belseje és megbízható.
-
-
-
diablo1984
veterán
válasz pècsimunkás #48283 üzenetére
azért benzines fronton minden van csak bőséges választék nincs!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48284 üzenetére
Bocsánat !!!
Németországban élek , itt van bőven !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diablo1984
veterán
válasz pècsimunkás #48285 üzenetére
bár területi viszonylatban ott is ritkább mint a dízel, de ha a távolság nem akadály akkor nincs gond!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48286 üzenetére
Kb 3 hónap múlva lesz aktuális az autócsere . Kapkodnom nem kell , a mostani Megane-om is rendben van . 2010 - től ,6-7000 euró körül , 100000 km alattiakat figyelgetem . Ha aktuális lesz , rakok be majd linkeket , és majd megkérdezem a fórum véleményét is .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diablo1984
veterán
válasz pècsimunkás #48287 üzenetére
és is rásasoltam, nem rossz a felhozatal, az ami furcsa nekem, hogy a rádió gombjai olyan fosra sikerültek, hogy lekopik róla a festék 100ezer km alatt? piszok zavaróan néz ki! amúgy ennyi km-nél még újszerűnek tűnnek a verdák!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #48288 üzenetére
A rádió gombját èszre sem vettem . Öcsém Focus 2 - jènek is kopnak a gombjai rendesen .
Elèg sok a GPS- és autó , ha lehet olyan lesz , bár nem lètfontosságú . Az 1,4 turbós milyen lehet ? Gondolom megy rendesen . De a megbízhatósága , fogyasztása milyen lehet vajon ?[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Davidof92
senior tag
Sziasztok, tag lettem.
Az autó előéletéről:
Az előző tulaja 2012 tavaszán megvette, de nem sokáig élvezhette, mert augusztusba a 3. henger hajtókarja úgy döntött feladja, leszakadt, és a motor megállt. Szervíz, motor csereberék, majd 1 milliónál azt mondta hogy elég, le lett támasztva egy fa alá és nem mozdult egészen 2016 szeptemberéig, amikor megvettem. Szeptember 29-én vettem, és most decemberben újra gurul. Kapott egy generálozott motort, kisebb problémák még vannak, de megy, működik.
2001-es, 1.9 dCi, privilége felszereltségi szint, 6os vátó frissen csapágyazva, ph2 óracsoport.[ Szerkesztve ]
-
Adonimus
aktív tag
Üdv Urak.
Karácsony előtt 1 nappal végleg beállt a Megán classic (1.6 benzin) alapjárata 4 ezerre.
Akárhányszor beindítottam már nem szűnt meg, mint máskor. Ma akkor is mentem vele... meleg motornál is 4 ezer. Aztán néha fel-le, fel-le, majd megint stabil 4 ezer. Érdekes, mert gázt sem lehet adni, csak hörög, kinlodik és nem megy sehova csak a saját tempójában hajlandó menni. Néha egyszercsak elkezd csökkenni de 10-15km/h csökkenés után vagy egy pici gázadás után ujra felpörög és gyorsit. Idén ráment már majdnem 3 kiló az autóra pedig összesen nem ér annyit de valamivel járni kell. Valakinek van ötlete? Napokban viszem szerelőhöz de nem akarom, hogy lehúzzanak (megint)adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
diablo1984
veterán
válasz Adonimus #48293 üzenetére
nem akad valami, bowden szépen simán jár? alapjárati motort takarítottad már ki? hibát olvastatok belőle?
(#48291) Davidof92: mennyibe állt meg így a motor? én múlt évben jártam így egy laguhna1-essel, igaz azt mikor megvettem még nem tudtam, hogy 300km után motorgenerál következik....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Adonimus #48293 üzenetére
Diag és kiderül azonnal, a szokásos hiba közül lesz valamelyik.
SzÍvósor tömÍtés, gázpedál pozició jeladó, alapjárati motor /vagy tömÍtés/, illetve még egy két apróbb dolog lehet rá kell nézni.Látatlanban sajnos nem tudk segiteni, fokozatosan ki kell zárni a hibalehetőségeket.
De egy diaggal sokminden leegyszerűsÍthető.Renault power
-
-
Davidof92
senior tag
válasz diablo1984 #48294 üzenetére
Fúrás 14, új dugattyú garnitúra 35, felújított turbó cseredarabbal 90, csapágyak, tömítések. Kb olyan 2 kilóból, de mi raktuk össze így csak azt kellett fizetni amit nem mi csináltunk. Tavasszal kelleni fog még bele 4 új csúcs, arra azt mondták olyan 35 per darab lesz. A donor autó motorja lett felújítva (mert bár ennek a segge tele volt alkatrésszel, abból pl hengerfej hiányzott), amiben 2 dugattyú elolvadt mert a turbó fújta az olajat rendesen. Porlasztós azt mondta még elmennek de meg akarom javíttatni őket, mert akkor gyakorlatilag lesz egy felújított motorom teljesen.
Apróbb elektronikai malőrök vannak, pl nem megy mert nincs meg a belevaló map szenzor, a ph2-es donoréval nem működik normálisan, állandóan 400 milibar nyomást lát (gyakorlatilag depreszió), így most az le van húzva róla, ABS néha világít, meg a légzsák is. Éppen milyen kedvük van. Ph2 lagunából való az óracsoport, ezért folyton vinnyog hogy húzzam be az elektromos kéziféket, ami ebbe ugye nincs. A fordulatszámmérőbe visszajelzi, hogy behúztam, mégis írja a kiskijelzőre hogy húzzam be. Apróságok, gondolom majd még jön elő 1-2 a 4 év állás után. -
Davidof92
senior tag
válasz diablo1984 #48298 üzenetére
Szalagkábel hibás volt a sajátja, mutatott mindenféléket megállás nélkül, ez meg ingyen volt. Eddig csak az elektromos kézifék problémája jött elő, minden más működik ugyanúgy. Szerintem szebb is mondjuk.