- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Videó stream letöltése
- SUSE Linux
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Excel topic
- Milyen routert?
- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #48949 üzenetére
A kuplung kinyomó nem lenne olcsóbb, mert ott le kell szedni a váltót leengedni az olajat és nem is folytatom....
A másik állj be a gép elé.
Fogd meg a motor emelési pontját, és alaposan rángasd meg ha hallod a hangot, akkor elkezdheted keresni, hogy melyik bak szól és honnan.
Vagy, hogy mi szól?Renault power
-
TayRol
veterán
Vettem egy, a ködlámpa helyére tehető nappali fény/ködlámpa funkciójú osram lámpát. tudtok olyan szakit aki ért ehhez, ennek a bekötéséhez, és szép, korrekt munkát végez? (az előző kocsimnál a Duett kft szerelte be, de nem voltam teljesen elégedett a munkájukkal, és 20e volt a munkadíj).
-
Wiz Khalifa
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #48954 üzenetére
Ez nagyon nincs így főleg renault motorok esetén.
A hátsó motortartó bakot sokkal sűrűbben kell cserélni, mint mondjuk egy jobb oldali (vezérlés ) felöli bakot.Konkrétan hülyeség mind a 3 bakot kicserélni, ha csak előre hátra billeg.
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
-
Savanya
addikt
válasz Wiz Khalifa #48956 üzenetére
Hátsó kitámasztó bak a hibás akkor azt nagyom könnyű cserélni . Induláskor ha koppan egyet akkor az szokott tönkremenni , mert kiszkad vagy elgyengül a belső része
Mobilszámom: 70-516-8068
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Savanya #48957 üzenetére
Itt írtam le a hibajelenséget, sajna jobban nem tudtam megfogalmazni.
A szervizbe mikor kicserélték a teleszkópokat és mondtam nekik hogy lessék meg mi miatt van ez a hang mert azt mondták hogy úgy is kifizetem a munkadíjat nem tart semmiből sem megnézni akkor azt mondták mikor mentem érte hogy "nem szólt a kolléga, így nem néztük meg". Mondom nagyon rendesek vagytok...
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #48956 üzenetére
Attól függ melyiket kell cserélni.
De ha van olajemelőd és egy deszkád akkor ki tudod cserélni te is.
Nem agysebész mutatvány, csak cserénél figyelj oda, hogy hogy rakod be.
Nehogy fejjel lefelé szereld be.
Célszerű kiszerelés előtt lefotózni, ha még sose csináltál ilyet.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #48959 üzenetére
Olajemelő nincs viszont 2T-s kroki az van. Viszonylag magasra fellehet tornázni.
Amúgy meg az lesz a legegyszerűbb hogy elmegyek bátyámékhoz, ott van akna. Alámászok és mindent látok egyből. Pajszert meg találok vagy bármi egyebet és kicsit megfeszegetem. Ha hallom a hangot tudom hogy az lesz az.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
No megrángattam én a blokkot... Vagy én vagyok baromi gyenge vagy nem tudom, de ahogy rángattam semmi hangott nem adott ki.
Smoke some weed nigga!
-
Cane
őstag
válasz Wiz Khalifa #48960 üzenetére
Amit írtál 2t kroki, az olajemelő.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Wiz Khalifa
addikt
Nekünk autóemelőként árulták.
MÁS:
Most a kapu előtt mentem lassan ide-oda de nem recsegett. A kocsi alatt nincs hó hogy elnyelje a hangot, hanem csak egy pirinyó kis jég van de az is a kocsi segge fele.A végén kiderülne hogy a lengéscsillapító volt, mivel a jobboldaliba ki volt ugye folyva az olaj, gondolom eléggé száraz volt. Mind1, majd ha a hó nagy része elolvadt, meg épp nem leszek beteg akkor meglesem jobban. De örülnék neki ha a lengéscsillapító lett volna, csak valamiért előröl lehetett hallani.
Smoke some weed nigga!
-
Cane
őstag
Ilyet rendeltem. 20db/csomag - univerzális bolha.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #48963 üzenetére
Csillapítót ha felüt mèg egyszerűbb tesztelni, lenyomod-felengeded, egyrw jobban, míg elèri a fwlütèsi szintet ha szar. Ami ha ereszti kicsit is az olajat, akkor szar....
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #48963 üzenetére
Akkor nem bak, az ha kivan akkor meg tudod mozgatni.
Viszont a lengéscsillapító, ha beteg az tud recsegni nem is kicsit.
Így szerintem, a dolog ott vérzett el.
Máskor azért ilyeneket írj le.Renault power
-
Ma reggel nem indult az autó. (1.4 benzines Logan) Szerintetek ez mi lehet? Önindító teker, benzinpumpát hallani. Csinált már ilyet, írtam korábban, de akkor sokadik próbálkozásra beindult. Arrébb toltam, akkor se indult, ezt szokát javasolni fhp jeladó hibára. Olyanom is volt már, akkor bevált. Most nem.
Aksi feszültség 12.4V, terhelve lemegy 12,2-re, de volt már ennél kevesebb is, és ment. Tény, hogy 6 éves 74 mah-es aksi van benne. Garázsban van a kocsi, kb állandó 4 fok van.
A múltkor (kb. november közepe) a szervizben azt mondták, hogy nem mutatott semmit a diag, bár volt látja hogy volt 2x gyújtás kimaradás. Azt monda szerelő jól van az, nem fog leállni. Hát most leállt.
Ha gyújtótrafó hiba, gondolom nem fog beindulni úgy se. Ilyenkor sárga angyal vagy tréler, vagy hogy szokott ez menni? Eddig sose hagyott cserben az autó.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
customer114
senior tag
Sziasztok,
Rengeteget bogarásztam mostanában a Fluence felszereltségi szintek után, de nem találtam semmit konkrétan, se sorrendet se adott szinthez tartozó adatokat.
Ha egyikőtöknek lenne ezzel tapasztalata vagy ötlete hol tudnám összehasonlítani nagyon szépen megköszönném.
Üdv,
Szép napot -
Wiz Khalifa
addikt
Nah újra hallom a recsegést. Szóval akkor nem tudom mi miatt van.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #48975 üzenetére
Stabilizátor rúd szilent lehet én arra gyanakszom.
Renault power
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
Nagy bánatom van nekem. Az alany, egy 1997-es évjáratú, 1.4 energy motoros (e7j) Renault Megane 1/1.
Egyik napról a másikra nem indult a drága. Hibajelenség a következő volt: a műszerfalon a hibavisszajelző villogott mint a stroboszkóp, és ennek megfelelően az egyik motortéri biztosíték is. Kiderült, hogy test hiba. A motorra kötött testelést megtisztítottam, mostmár gyújtás ráadásakor szépen kivillan minden, majd elalszik ahogy az kell, viszont indítani nem mindig indít, csak kattan. FHP jeladó cserélve, illetve, ha beindul és ahogy melegszik a motor egyre egyenletlenebb az alapjárat, ami gázadásra kisimul. Üzemmeleg motornál annyira dadog már alapjáraton, hogy világít az olajvisszajelző lámpa is. Hétvégére sikerült szereznem egy másik önindítót, amit kicserélek, mert az tuti gatya. Ötleteket szeretnék a másik bibire, ami a motor beindítása után van jelen. Mielőtt nem indult volna az autó, semmilyen hiba, semmi előjele nem volt....
Válaszokat előre is köszönöm!*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #48976 üzenetére
Majd ha jobb idő lesz alá mászok és megrángatok ezt-azt pajszerral.
Mert tegnap mikor írtam hogy nem hallottam hiába gurultam az utcába lassan, akkor már fel volt melegedve a kocsi üzemi hőfokra. Szóval úgy néz ki hogy ha le van hülve a kocsi akkor recseg, ha meg már át van melegedve akkor nem.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #48977 üzenetére
Alapjárati motor.
Ha gázadásra minden oké, egy szinten tartva a gázt nem ingadozik, csak ha leveszed a lábad a gázról, akkor alapjárati motor nem szabályoz rendesen, illetve az alapjárati motor vezérlője lehet még rossz, ami vagy a vezérlő maga, vagy a pozició jeladó.Mindenképpen az alapjáratért felelős egységek valamelyike lesz a hibás.
Amit kizárhatsz az a beszívott levegő hőmérséklet jeladó, mert azt mondod mindig rángat alapjáraton, bemelegedve is.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #48978 üzenetére
Hát talányos a dolog, de én szerintem a stabrúd szilent lesz, mást nem nagyon tudok elképzelni, főleg úgy, hogy a gátlók most lettek kicserélve.
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #48980 üzenetére
Hát lényegében alsó lengőkarok kompletten meg féltengely gumiharangok voltak teljesen újra cserépve. Más nem. Szóval lehet hogy az lenne mert láttam mint ha pár szilent már nem lenne a toppon.
Gondolom én nem tudnám kicserélni a stabilizátor rúd szilenteket csak úgy mi? Mert nem vészes áruk van így ha ki tudnám én is cserélni akkor már akkor kicserélném ha elolvadt a hó teljesen hogy a kocsin ne legyen ez a sok latyak, meg redva.
Smoke some weed nigga!
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #48979 üzenetére
És az olajnyomás visszajelző ? Olaj megfelelő szinten van, 10e kmenként mindig cserélem.... Okozhat ilyet, hogy kivillan amikor így bohóckodik és leejti az alapjáratot ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #48984 üzenetére
Rendben. Akkor első körben mindenképp rendbeteszem az alapjárati motort, aztán meglátjuk...
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
válasz rob210 #48974 üzenetére
1.4, 8V. Hazaértem, indítóztam, harmadikra beindult. Garázsban ugyanúgy 4 fok...
Elmentem a szervizig, szerdára vállalták. Visszafele melegen simán indult. Ellenben rángat kicsit, meg nem igazán gyorsul. (amúgy se rakéta ha jó ) Remélem rájönnek mi a gond.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #48986 üzenetére
Elképzelhetőnek tartom, hogy testhiba.
A gyújtótrafó is ki ki hagyhat, de az ennél a motor típusnál nem jellemző.
Ami még okozhat ilyen hibákat az a gyertya és rövid távú menet.
BeindÍtod, arrébgurulsz, mert ki kell szedni a kocsi mügül valamit a garázsból.
Aztán le is állÍtod, na ilyenkor tud túldúsÍtani.Ha előfordul megint, hogy nem indul, vedd ki a gyertyákat és nézd meg, hogy nedvesek-e.
Hagyd kicsit szellőzni a hengereket tedd vissza és ha indul akkor ennyi.Renault power
-
válasz customer114 #48973 üzenetére
PH1-hez egyelőre nem találtam.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Megmérettem az aksit. 660 helyett 240 volt az indító áram. Csodálkoztak, hogy beindult egyáltalán. Kapott új aksit, remélem ez is bírni fogja 6 évig.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
alexander12
aktív tag
1.5dci thaliában be volt szorulva az egr szelep. Ki lett cserélve. Azóta mintha nem enné az olajat. Létezhet hogy az egr hibája miatt fogyasztotta az olajat? Plusz sokat is evett, de az gondolom természetes. ( amúgy kész a tolatóradarom, majd teszek fel képet)
[ Szerkesztve ]
kíváncsi, OP8T
-
diablo1984
veterán
2 hete vettem észre, hogy egyre szarabbul indul a laguna, tegnap feladalékoltam(dermedésgátló) és agyig tankoltam, hátha csak a gázolaj dermedt le(utolsó negyedig volt a tank, decemberben tankoltam utoljára), de csak bántott a dolog, most ránéztem az izzító gyertyára és milyen jól tettem, 4ből 2 rossz! és ez vagy 2 hete dögölhetett be, az előtt indult moccintásra, most meg 2 is kakukk.... rendelek is hozzá, mert 1 nap állás után a szabadban már fél percig kell köszörülni a verdát....
-
-
válasz customer114 #48990 üzenetére
A privilege, amúgy a legmagasabb szint, viszont olyan árlistát nem találtam, amiben privilege, dinamique, stb. vannak. Gondolom ez a facelift előtti modellek felszereltségi szintje.
Sajnos a renault menetközben, egy modellnél többször is módosítja a felszereltségi szintek elnevezését, így kissé követhetetlen.
mod:: Ééés közben meg is van: [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Wiz Khalifa
addikt
Nah nem érdekelt a hideg a mélyláda bekötve.
De sajnos szembesültem vele (mondjuk már a mélyláda előtt is) hogy a kalaptartóm nem bírja. Ugyanis a hátsó 13cm-es JBL hangszóróktól is rezonált néha valami a kalaptartóban/nál, de most már még jobban fog. Így még egy ok ami miatt a kocsit majd jól szét kellesz kapnom és kicsit meg pimpelni ott is ne rezonáljon.
Smoke some weed nigga!