Új hozzászólás Aktív témák

  • SZATA

    senior tag

    válasz rob210 #41329 üzenetére

    Tudom, hogy a LEDeknél számít a polaritás, de nem hiszem, hogy mindhármat fordítva tettem be. Most már a harmadik is "dereng" menet közben. Akkor sötétül el teljesen ha auto állásból átteszem off-ba. Valószínűleg ellenállás kellene elé, vagy a kapcsoló hibás, és átereszt valamennyi áramot auto állásban, csukott ajtókkal is.

    (#41332) diablo1984:
    Lehet, ezügyben viszont nem tudok semmit tenni. Az elektronika kezeli a feszt. Azért próbálkoztam meg a LEDesítéssel, mert a Clioban Rob által beszerelt szalagok tökéletesen üzemelnek.

    Ha már írok: Leszigeteltem neutrális szilikonnal a tető és a C oszlop találkozásánál, ahol el volt repedve az eredeti szigetelés. Fölé húztam az átlátszóval, nem akartam kiszedni a régit. A probléma viszont nem oldódott meg, csak csökkent, továbbra is beázik. Két napig állt az esőben az autó múlt hétvégén. Indulás előtt megnéztem az ülés alatt, nem volt víz. Megérkezés után viszont már igen. A rázkódás és a lejtő, emelkedő miatt folyik oda valahonnan.

    Szóba került, hogy egy Clio IV váltaná a Thaliát. Melyik motorral ajánlanátok? A dci-kben van DPF? Ősztől tavaszig sok lenne neki a rövid városi út. A 90-es TCe halott ötlet? Ha más nem, akkor marad a 1.2 16V. Az legalább bevált technika, az én 15 éves Cliomban debütált szinte. Kérdés, hogy azóta az Euro X+1 mennyire fojtotta le az alacsony fordulaton sosem virgonc motort.

Új hozzászólás Aktív témák