-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Nem ez minden autóban egyezik.
Van egy fűtési kör és egy hűtési kőr.
Hogy mindenkinek egyértelmű legyen kis kőr nagy kőr.
Először a kis kőrben cirkulál a víz amikor a hűtőradiátor ki van zárva a hűtési körből a termosztát által .
Amikor a víz felmelegszik akkor kezd el a termosztát átengedni a nagy hűtőkörbe ami a kocsi orrában lévő radiátort jelenti.
Amíg csak a kis körben cirkulál a víz addig a termosztát zárt állapotban van.Amikor elkezd a nagy körben is cirkulálni a víz akkor kezd el a hőgomba is szerepet játszani ugye az érzékelőtől függően kapcsol a ventilátor, segítve a hűtés teljesítményét.
Neked is azt tudom javasolni nézd meg üzem meleg motornál, hogy a kiegyenlítőbe a visszafolyó ág termel-e.
Amíg nem meleg nem fog az biztos.
Utána már csak az marad, hogy a termosztátod rendesen működik-e.De továbbra is tartom, hogy nem a hűtőkörrel lesz baj a te esetedben.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Bestbuy játékok
- NieR: Automata™
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ubuntu Linux
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár